Dienstmededeling: Datalek bij Bokt.nl

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:16

Kaitlyn schreef:
Heb mijn wachtwoord veranderd ook mijn mailadres direct gewijzigd, dat was nog een hele oude die erin stond. :=

Hier exact hetzelfde. :=

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:21

Pff wat leven we toch in een rottijd zeg.

Ik heb mijn emailadres al 20 jaar. Zit er aan te denken om maar met een schone lei te beginnen en een ander adres te nemen.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:33

Sinds vanmiddag (vanmorgen niet geprobeerd) kan ik niet meer inloggen op mijn Hotmail.

Krijg de melding te vaak geprobeerd in te loggen met onjuist account of wachtwoord. Dit is ook het mailadres wat aan bokt gekoppeld is.

Kan dit hiermee te maken hebben of is dit dom toeval? En als iemand een idee hoe ik dit oplos met mijn mail dan heel graag..

BelleFleur

Re: Dienstmededeling: Datalek bij Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:35

Zou het kunnen dat de mails bij vergeten wachtwoord niet aankomen?

Voliza

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:36

Wat fijn dat de banner is geplaatst en het datalek zo snel met ons is gedeeld, zodat we veiligheidsmaatregelen kunnen nemen. Veel sterkte met deze vervelende situatie.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 41 min geleden

Pinacolada schreef:
Sinds vanmiddag (vanmorgen niet geprobeerd) kan ik niet meer inloggen op mijn Hotmail.

Krijg de melding te vaak geprobeerd in te loggen met onjuist account of wachtwoord. Dit is ook het mailadres wat aan bokt gekoppeld is.

Kan dit hiermee te maken hebben of is dit dom toeval? En als iemand een idee hoe ik dit oplos met mijn mail dan heel graag..

Heb ik ook gehad, en heb het wachtwoord kunnen veranderen.
Omdat ik de email ook gekoppeld met een andere zo dat ik er wel in kon/kan komen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 35 min geleden

Het enige dat nu anders is is piepkleine letters (heel lastig lezen zo, ik moet ipad nu op 200% zetten ipv 125%) nadat ik opnieuw ben ingelogd. Geen idee of daar iets in is gewijzigd