Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
APCIII schreef:DJZ schreef:Wow jullie gaan ineens hard![]()
De letters: Gefeliciteerd! Je bent in één van de 1 aprilgrappen sinds wij de 1 aprilgrappen doen getrapt en krijgt daarvoor iets uit de vorige edities van de 1 aprilgrappen
Zul je precies zien dat je de verbanning naar de buitenbak wint
Myrsky schreef:APCIII schreef:Als we één ding zeker weten na al die jaren, is dat je juist NIET op de hints moet afgaan![]()
Ik denk dat we allemaal een zakje chocolade paaseitjes krijgen. Of zo'n lepel-ei.
Nouwja, niet denken. Hopen.
Ieder jaar gaat het over die lepeleieren en ik heb er echt nog steeds nooit een gehad :'(
APCIII schreef:DJZ schreef:Wow jullie gaan ineens hard![]()
De letters: Gefeliciteerd! Je bent in één van de 1 aprilgrappen sinds wij de 1 aprilgrappen doen getrapt en krijgt daarvoor iets uit de vorige edities van de 1 aprilgrappen
Zul je precies zien dat je de verbanning naar de buitenbak wint
Telpeva schreef:Myrsky schreef:Ieder jaar gaat het over die lepeleieren en ik heb er echt nog steeds nooit een gehad :'(
Nou echt he, vorig jaar zag ik ze op tijd in de winkel en toen dacht ik ja eindelijk! Dit zijn die dingen die zo populair zijn op bokt, waar iedereen fan van is! Kopen kopen kopen! Ik die dingen kopen, proeven... Ranzig johdie teleurstelling...
Telpeva schreef:Femke_Tweety schreef:Nal en garp.
Zijn dat aanwijzingen?
Zit je in het complot?
Jij bent goed dat jij dat zietik had nog zó mijn best gedaan!
Myrsky schreef:Die heb ik dit jaar trouwens ook nog helemaal niet in de supermarktfolders zien staanIeder jaar gaat het over die lepeleieren en ik heb er echt nog steeds nooit een gehad :'(
Myrsky schreef:Ik heb het letterlijk (zoals geplaatst) overgenomen uit de reacties en tevens in chronologische volgorde. Dus dikgedrukt en/of als hoofdletter staan we dan intussen op:_Christina schreef:Die H was dikgedrukt, net als de t. De rest was enkel hoofdletterAls er een t teveel is doorgekomen, dan zitten we nu op gefolterd(ok en dan is er terwijl ik dit typte nog een H bij gekomen..)