NadjaNadja schreef:Zoals eerder aangegeven kan, wil en ga ik niet op de specifieke voorbeelden van Askja in, omdat het niet de bedoeling is om zulke berichten hier aan te halen. Daarnaast zijn dat uitspraken die niet van mijn tabblad komen, waardoor ik de hele context en het overleg daarover heb gemist.
Verder kan ik me wel aansluiten bij je post wat betreft jouw visie over wat de bedoeling van modereren precies is. Dus daar zul je mij ook zeker niet over horen.
Ik vraag mij echter wel af of mensen er bewust van zijn dat de dingen die zij graag zouden zien veranderen ook effect op hunzelf kan hebben. Ik denk dat de mens, dus wij allemaal, van nature geneigd zijn om te vinden/denken dat we het zelf bij het juiste eind hebben. We hebben bepaalde opvattingen, overtuiging, ervaringen, enzovoort die ons dat gevoel geven. En dat is dus ook volkomen natuurlijk, maar soms is het wel goed om er bij stil te staan dat het vanuit een ander perspectief heel anders kan zijn.
dat is toch de bedoeling van sparren en discussiëren!, precies wat u aangeeft, nogmaals super hoe u dit verwoord