Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:@jorex Dat is vreemd? De eigen berichtenfunctie in Flarum zou gewoon binnen Flarum moeten blijven
Heb je in phpBB een afwijkende layout ingesteld staan of gewoon Bokt5?
Luceos schreef:Allereerst bedankt voor het geduld! Ik heb het gevoel dat we inmiddels goed de mogelijke oorzaken in kaart hebben. Momenteel loopt het onderzoek om deze los na te lopen; isolatie is mij niet meer vreemd dus zou dit ook niet zo lang hoeven duren![]()
- @bartvb kijkt momenteel naar een mogelijk probleem met de versleuteling van Flarum. Deze loopt net iets anders waardoor cookies in specifieke browsers onverwacht verloren gaan.
- Ik onderzoek momenteel een mogelijk probleem door de oudere layouts, deze keuze in het profiel kan wellicht bij Flarum voor incorrecte voorkeuren gezorgd hebben betreffende de chat.
- Er is nog een andere mogelijkheid, die we willen uitzoeken, gaande over de "Powered by Flarum" balk. Aangezien we de templates (layouts) periodiek syncen, kan het zijn dat deze regel zich onverwacht reset. Dit lijkt ook vooral een probleem wanneer de cache (aan de kant van de server) verlopen is.
Luceos schreef:Sorry @Divers,
Ik ben even zoet met het achterhalen van deze issues. Misschien dat iemand anders in het team zo lief is je de enquete wilt sturen. #daslief
Mondy schreef:Fijn om te zien dat er wel steeds meer testers wel op flarum kunnen maar nog steeds niet helemaal ok dus.
Moet zeggen dat ik het gebruik van de chat wel netjes vind gaan
Jorex schreef:Mondy schreef:Fijn om te zien dat er wel steeds meer testers wel op flarum kunnen maar nog steeds niet helemaal ok dus.
Moet zeggen dat ik het gebruik van de chat wel netjes vind gaan
welke chat
Ik kap ermee hoor, ga voorgoed van bokt af als jullie overgaan op flarum. Ik ben er helemaal klaar mee.