Citaat:Dat dier waar het om ging, zal nu zo langzamerhand bezweken zijn (bij wijze van).
Dat vind ik dan nog wel het meest jammere, niet weten hoe het nu met dat dier gaat omdat het topic op slot is.
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
NadjaNadja schreef:Ik heb het idee dat het steeds meer van de oorspronkelijke vraag van TS wegdrijft en steeds verder op nuances ingaat en ik denk dat dat niet heel verstandig is. Ik heb even de vraag van de TS uit de openingspost geciteerd:Citaat:Situaties als deze zijn niet in één regel te ondervangen maar kunnen we aub de afspraak maken om zo’n topic te sluiten en de betreffende TS geen platform te bieden? Of in ieder geval maatwerk te leveren, als modteam tijdig te bekijken of het de moeite is een dergelijk topic open te houden?
De vraag of we een afspraak kunnen maken om zo'n topic te sluiten en de betreffende TS geen platform te bieden, heeft te maken met een subjectief oordeel. Het is dan aan de moderators om te beoordelen of de TS op een juiste manier handelt of niet. En dan komen we wederom bij de vraag terecht: wat is juist en wie bepaalt dat?
Nu is hier een aantal keer geopperd dat het 'voldoende juist' is als er een dierenarts bij betrokken is. Echter heeft de geschiedenis uitgewezen dat er ook dan gebruikers zijn die vinden dat het niet op de juiste manier gaat. Dierenartsen zijn immers ook "maar" mensen, die zaken op verschillende manier kunnen benaderen en die zelfs fouten kunnen maken.
De volgende vraag is of we als modteam kunnen bekijken of het de moeite waard is om een dergelijk topic open te houden. Eigenlijk doen wij dit als modteam al, maar blijkbaar niet op de manier zoals een aantal van jullie zou willen zien. En ook hier komt het terug op een subjectief oordeel: wij moeten dan gaan bepalen of iets de moeite waard is om open te houden. Daarnaast heb je in deze ook te maken met heel veel partijen en kan het dus voor de ene partij (bijvoorbeeld de TS) wel de moeite waard zijn, maar voor een aantal gebruikers niet. Hoe bepalen we dan wat zwaarder weegt? En, is dat wel aan ons?
De vorige pagina's ging het veel over persoonlijke aanvallen, respect hebben voor elkaar, etc. Ik besef dat ik hier zelf ook in zekere zin op aangestuurd heb, maar het was niet mijn bedoeling om daar zo diep op in te gaan. Ik zou dus ook graag terug willen naar de oorspronkelijke vraag van TS en daarnaast zou ik graag aan de rest willen vragen: wat voor aanpak zouden jullie graag willen zien? En hoe zou je dit zo concreet mogelijk maken?
superpony schreef:Nederland is een vrij land en mensen mogen hier een mening hebben. Een beetje op elkaar letten zou ook niet zo erg moeten zijn. Je leest en hoort te vaak dat mensen, kinderen, dieren verwaarloosd of mishandeld worden en niemand het door had of iets deed.
Ik heb gereageerd in het topic waar het min of meer over gaat en werd laatst per pb lastig gevallen door de hele kundige pension houdster van dat paard. Ik ben daar helemaal niet van gediend en ook absoluut niet onder de indruk. Het viel allemaal wel mee...........Dan weet je dus gelijk in wat voor omstandigheden zo iemand staat.
Een volwassen iemand moet zelf betere keuzes maken, maar helaas denkt iedereen maag een paard te mogen hebben en zoekt men dan de budget plekken die vaak niet voldoende zijn.
_Penotti schreef:Citaat:Dat dier waar het om ging, zal nu zo langzamerhand bezweken zijn (bij wijze van).
Dat vind ik dan nog wel het meest jammere, niet weten hoe het nu met dat dier gaat omdat het topic op slot is.