Ayasha schreef:Zodra je iets deelt en reacties verwacht, vraag je om een mening. Dat jouw idé van die mening is dat mensen het met jou eens moeten zijn en positief en happy moeten zijn met hetgeen jij deelt, betekent niet dat je geen mening wil.
Je wil gewoon een specifiek scala aan meningen. (want als er niet op topics gereageerd wordt vind men dat ook niet leuk over het algemeen.).
Dat klopt helemaal

LadyMadonna schreef:En tmr001, waarom mag je niet zeggen dat je iets niet mooi vind? Of dat je het zelf anders zou doen?
Hier zit al een belangrijk verschil tussen de twee vragen. Je mag zeker zeggen dat je iets niet mooi vind, waar de ander waarschijnlijk echt totaal geen boodschap aan heeft (en terecht ook trouwens). Als je zegt "Ik zou dat anders doen" dan denkt de ander waarschijnlijk nog steeds "boeiend" maar laat je het in ieder in het midden of de ander er iets mee moet en heb je toch je zegje gedaan. Verder wat Shad0w zegt. En dan nog kan je afvragen wat voor meerwaarde het heeft om het te melden.
De d/t fouten vind ik iets heel anders - dat is feitelijk en niet subjectief, daar zijn gewoon spellingsregels voor. Is niet te vergelijken. Ik zie dat ik in mijn vorige post hele nare ij / ei fout heb gemaakt trouwens en die ga ik nu mooi verbeteren, thnx

*aanvullend het antwoord op de vraag van TS: Mag je kritisch zijn op Bokt (of uberhaupt)?
Ik denk: Ja het mag, maar nee - het hoeft niet altijd en als je het doet, probeer er een klein beetje bij na te denken.