Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:APCIII schreef:[...]
In het grote Modjesplannenboek, te vinden in de kleine boekenkast, 1e deur links bij de hoek waar de foto van de eerste ban-hamer hangt.
Oh, en vergeet niet om voor ons ook even een kopietje te maken
Hoe weet jij dat?
A_nouk schreef:Volgens mij hebben wij geen boekenkasten achter de schermen het is een digitale wereld hè !
We hebben wel fora achter de schermen en een 1 april sparrings topic voor alle kleurtjes maar we hebben nog niet echt iets voor dit jaar... en tot nog toe zijn de hints die jullie geven ook niet echt je van het om iets mee te doen.... teleurstellend zeg...
A_nouk schreef:Volgens mij hebben wij geen boekenkasten achter de schermen het is een digitale wereld hè !
We hebben wel fora achter de schermen en een 1 april sparrings topic voor alle kleurtjes maar we hebben nog niet echt iets voor dit jaar... en tot nog toe zijn de hints die jullie geven ook niet echt je van het om iets mee te doen.... teleurstellend zeg...
Lienie_F schreef:A_nouk schreef:Volgens mij hebben wij geen boekenkasten achter de schermen het is een digitale wereld hè !
Volgens mij is 1 april niet alleen voor de gewone gebruikers het hoogtepunt van het jaar, dus ik geloof er niks van
[***] schreef:ierusju schreef:Ik ben volgens mij 1 van de weinigen die de grap van vorig jaar wel leuk vond?
Nee hoor! Ik ook, maar dat komt misschien ook wel een beetje omdat ik er zelf heel hard aan meegewerkt hebt destijds
Ben benieuwd wat jullie hebben verzonnen teammies
SayaJones schreef:Hahaha!Ik meld mij ook! Ik ben ook benieuwd wat de modjes gaan doen dit jaar
Oh.. wacht eens even....
[ Afbeelding ]
Ailill schreef:SayaJones schreef:Hahaha!Ik meld mij ook! Ik ben ook benieuwd wat de modjes gaan doen dit jaar
Oh.. wacht eens even....
[ Afbeelding ]
Ik maakte vorig jaar een grapje en dat bleek goed te zijn.
[ [url=m/G0v7UM.jpg]Afbeelding[/url] ]