Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik denk dat het van twee kanten komt. Iemand reageert op een opmerking, waarna oa TS de titel verduidelijkt. Daarmee leek de kous eigenlijk af, tot een licht hysterische fanclub zich ermee gaat bemoeien en pas dan gaat het van beide kanten los. Imo was de opmerking al niet nodig, maar de 'fanclub' maakt juist van de bewuste mug nog eens een flinke olifant.
CharmingS schreef:Cayenne schreef:Ik denk dat het van twee kanten komt. Iemand reageert op een opmerking, waarna oa TS de titel verduidelijkt. Daarmee leek de kous eigenlijk af, tot een licht hysterische fanclub zich ermee gaat bemoeien en pas dan gaat het van beide kanten los. Imo was de opmerking al niet nodig, maar de 'fanclub' maakt juist van de bewuste mug nog eens een flinke olifant.
En waarom moet dat groepje mensen dan "de fanclub" worden genoemd? Is ook niet echt leuk.. Hetzelfde dat de opmerking van koper niet nodig was geweest. Maar als een schaap over de dam is volgt de rest wel weer..
Droeftoeters wat een onzin allemaal zeg.. Heel drama om niks!
CharmingS schreef:Cayenne schreef:Ik denk dat het van twee kanten komt. Iemand reageert op een opmerking, waarna oa TS de titel verduidelijkt. Daarmee leek de kous eigenlijk af, tot een licht hysterische fanclub zich ermee gaat bemoeien en pas dan gaat het van beide kanten los. Imo was de opmerking al niet nodig, maar de 'fanclub' maakt juist van de bewuste mug nog eens een flinke olifant.
En waarom moet dat groepje mensen dan "de fanclub" worden genoemd? Is ook niet echt leuk.. Hetzelfde dat de opmerking van koper niet nodig was geweest. Maar als een schaap over de dam is volgt de rest wel weer..
Cayenne schreef:Ik denk dat het van twee kanten komt. Iemand reageert op een opmerking, waarna oa TS de titel verduidelijkt. Daarmee leek de kous eigenlijk af, tot een licht hysterische fanclub zich ermee gaat bemoeien en pas dan gaat het van beide kanten los. Imo was de opmerking al niet nodig, maar de 'fanclub' maakt juist van de bewuste mug nog eens een flinke olifant.
Kahawa schreef:Cayenne schreef:Ik denk dat het van twee kanten komt. Iemand reageert op een opmerking, waarna oa TS de titel verduidelijkt. Daarmee leek de kous eigenlijk af, tot een licht hysterische fanclub zich ermee gaat bemoeien en pas dan gaat het van beide kanten los. Imo was de opmerking al niet nodig, maar de 'fanclub' maakt juist van de bewuste mug nog eens een flinke olifant.
Wel domme fans dan, beetje een leuk simpel fototopic verpesten door er zo over door te zagen.![]()
Wie de TS ook is, ik vind iemands fototopic zo kapen altijd nogal flauw.
Jester_ schreef:Maar als ik nu een topic had gemaakt met:
Harry macheert als totilas!!
En dan zulke plaatjes post:
[ [url=m/h1YiNK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan kreeg ik ook reacties. Maar ik ben geen BB en dan is het ineens geen pesten maar gewoon de waarheid
Jester_ schreef:CharmingS schreef:
Ik denk dat het van twee kanten komt. Iemand reageert op een opmerking, waarna oa TS de titel verduidelijkt. Daarmee leek de kous eigenlijk af, tot een licht hysterische fanclub zich ermee gaat bemoeien en pas dan gaat het van beide kanten los. Imo was de opmerking al niet nodig, maar de 'fanclub' maakt juist van de bewuste mug nog eens een flinke olifant.
Evi84 schreef:Palmera schreef:Nou, het heeft even geduurd, maar het is het talentvolste zoekmachientje van bokt gelukt de betreffende veroorzaker van al dit leed op te snorren.
Eerlijk? Heet dat dus ook al pesten? Echt? Dan vind ik de weerbaarheid van de mensheid er nog wat verder op achteruit gegaan.
Ik had echt iets grofs en beledigends verwacht. Dit is gewoon flauw. En daarmee is alles gezegd
Kan ik daarmee concluderen dat jij dergelijk berekenend gedrag gewoon toejuicht en goedkeurt?
Zeedraakje schreef:Zodra iemand zet prachtige zonsondergang, kan een ander zetten 'niks prachtigs aan, zie je bij ons 9 van de 10 keer'.
Titel met vermelding van een hengst, kun je zetten 'pfff dát een hengst?! Mijn merrie heeft nog meer hengsten-uitstraling hoor'.