Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
musiqolog schreef:Ik heb niet alle pagina's bijgelezen, lang niet. Maar als het een beetje in de buurt is en het komt uit, zal ik al gauw opdagen. Wat activiteiten betreft: ook ik ben maar een nederige manegeruiter, dus niet alleen dingen voor paardenbezitters. (Ik rij trouwens ook weleens op een paard. Be-zit ik op dat moment zo'n dier dan niet? Oké, flauw...)
Ik moet ineens denken aan een initiatief van een tijdje terug: het Boktgala. Dat ging toen, geloof ik, niet door, maar het lijkt me geweldig. Dat zou nou mooi 's avonds na die themadag kunnen! (Mijn excuses als het al één, vijf of twintig keer eerder te berde is gebracht.)
wilmatj schreef:Sorry maar ik vind de mensen die hier zo praten over kinderen die 'schreeuwen' een beetje respect loos.
Als ik geen oppas kan vinden kan ik dus niet komen? Mijn zoontje is 2.
Niemand die last van hem zou hebben behalve ik.
Ik zou dan graag als eis stellen dat zeikende bokkers niet mogen komen.
Net zo'n onredelijke eis als die van jullie. Dus dat kan wel toch?
Jessica schreef:Ik denk dat de discussie over wie er wel en niet mag komen hier niet thuishoort. Net als in onze Lounge op Horse Event willen we ook hier zorgen voor een gevarieerd programma dat leuk is voor veel Bokkers. Iedereen die het interessant vindt is welkom. Ik wil jullie verzoeken om vooral leuke ideeën te blijven posten.
Kabayo schreef:Lizzyy schreef:Ik zou de gouden, zilveren en bronzen bokt veulen(s) van dit jaar/afgelopen jaar wel willen zien
Dirk lukt al niet
En er staan al velen in de opfok. Lijkt mij beetje onmogelijk