Ailill schreef:dromertje2 schreef:Dat lijkt mij een vrij logische verklaring, maar ik kan het mis hebben. Al denk ik gelijk te hebbenDus eigenlijk "gebruikt" bokt onze oude berichten om adverteerders te lokken.
Dat zou wel heel goed verklaren waarom ze zo moeilijk doen.
Dat is ook wat ik laatst in dat andere topic opperde maar Bart zei dat het niet de reden was.
Heel eerlijk geloofde ik daar weinig van want er wordt enorm omheen gedraaid, maar in Barts nieuwe post is het ineens inderdaad wél een geldkwestie. Bijzonder dat dat niet gewoon eerder kon worden toegegeven (aangezien bokt commercieel is lijkt het me niks om je voor te schamen nl.)
Citaat:Alles verwijderen lost op privacygebied vanalles op, maar er zijn ook legio gebruikers die het juist wel leuk vinden om terug te kunnen lezen. Met 99,999% van de berichten in de HK is privacytechnisch niets spannends aan de hand. Dan lossen we eventuele problemen liever op individuele basis op dan dat we duizenden berichten van gebruikers weggooien omdat er een aantal berichten tussen zitten die men liever weg wil hebben.
"Legio gebruikers"? Ik gok zo dat er veel meer gebruikers zijn die iets weg zouden willen hebben dan gebruikers die af en toe terug lezen.
Handmatig verwijderen is immers veel meer werk wordt hier regelmatig geroepen. Dat een enkeling af en toe terug leest lijkt me nu niet echt een reden die zwaarder weegt dan de privacy van gebruikers.
Edit: volgende keer ff goed bijlezen eerst