Er zijn er inderdaad wel een aantal met een hele fanclub. Daar heb ik dus net niks mee, eigenlijk heb ik toevallig ook niks met het soort topics wat deze personen plaatsen en heb ik eern soort 6e zintuig ontwikkeld om deze mensen met bijbehorende fanclub nooit tegen te komen. Verder onthou ik in eerste instantie iemands avatar en manier van schrijven, de naam die erbij hoort onthou ik pas na een tijdje. Dus dan weet je al snel van veel bokkers wat voor (soort) paard ze hebben.
Verder vind ik "populaire bokker" of "bekende bokker", maar een raar iets. In sommige gevallen misschien ook beter te benoemen als beruchte bokker 
Gimme_Spurs schreef:Ik ook niet hoor. Al denk ik dat populariteit relatief is. Het zijn in ieder geval mensen die veel foto topics posten.
Weer even een ergenisje van de dag van bokt: ik zeg in het topic "show jouw maaltijd" dat ik ga proberen iets af te vallen en daarbij gebruik ga maken van een koolhydraat arm dieet (al haat ik het woord dieet. Want ik vind dit geen dieet, maar goed). Mijn moeder doet dit al sinds januari en is ermee 12 kilo afgevallen. Ik eet vaak mee van haar "bordje" en de methode staat me wel aan. Krijg ik in plaats van wat aanmoediging toch een dicussie over me heen! Dat de koolhydraat vervangers die ik gebruik juist meer koolhydraten bevatten en het gaat om balans etc etc. Helemaal de voedingswaarden uitgeschreven bla bla... Ten eerste hartstikke off topic (en dat was niet eens mijn bedoeling) ten tweede, als dit voor mij werkt... láát me dan gewoon! Zo jammer hoe er dan gereageerd wordt... Advies geven is prima, maar pb me dan even.
Zag ik inderdaad voorbij komen. Stuur dan even een pb als je zogenaamd iemand goed bedoeld wil helpen