Maar die reclame heb ik op laptop nog niet gehad...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Probleem is alleen dat er nu een aantal advertentienetwerken op Bokt helemaal zijn uitgeschakeld. Daardoor missen we nu zo'n 40% aan inkomstenPrima dus als tijdelijke oplossing, maar op korte termijn moet daar iets anders op worden verzonnen.
Het lastige is dat het met de huidige manier waarop we werken lastig is om dit soort banners te vinden. Daardoor weten we niet of pas laat via welk netwerk dit komt. Als we dat wel weten kunnen we sneller blokkeren. En dan weten we ook welk specifiek netwerk er niet snel/adequaat optreed tegen dit soort zaken waarna we afscheid nemen van zo'n netwerk.
Zoals gezegd ben ik bezig met het maken van een systeem waarmee we dit soort problemen sneller in kaart kunnen brengen. Ik hoop dat daar op heel korte termijn een rudimentaire (werkbaar maar lelijk) versie van online gezet kan worden.
Steeph schreef:Maar Bart...
Je zegt dat je een systeempje aan het ontwikkelen bent om reclames the reporten. Maar zoals bij dit, word je doorgestuurd en is er dus geen mogelijkheid om de reclame te reporten omdat als je terug gaat naar de pagina niet altijd de zelfde reclame krijgt.
Is het niet makkelijker om het andersom te doen? Dat er om de zoveeltijd een bups reclames worden "goedgekeurd" en dat die verschijnen onderaan de pagina's. Dan is de pool met reclames een stuk kleiner lijkt mij, waardoor het opsporen van een "vervelende" () reclame een stuk makkelijker is.
Babootje schreef:Ja ik had m ook. Eigenlijk tegelijk met de Lidl nep aanbieding.