Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Dit topic toont ook mooi aan waarom ik geen vragen stel hier.men leest enkel wat men wil.
Ik reageerde hier op:Mrijn schreef:Bokt is sinds 2002 jaar mijn naslagwerk, bron van vermaak, vindplaats van het liefste paard ooit, inspiratiebron. Ik snap echt niet dat paardenmensen zonder Bokt kunnen. Niet zozeer om de contacten of het sociale, maar wel voor de kennis en ervaring die hier samen komt.
Dat iemand hier zoveel info vindt super maar dat die niet snapt dat er mensen zijn die zonder bokt kunnen, dat vind ik overdreven ja
Dat Jij niet zonder bokt kan is prima maar als je je niet kan voorstellen dat een ander dat wel kan ... Tsja... Das weer een stap verder.
xyzutu2 schreef:Ayasha schreef:Dit topic toont ook mooi aan waarom ik geen vragen stel hier.men leest enkel wat men wil.
Dat iemand hier zoveel info vindt super maar dat die niet snapt dat er mensen zijn die zonder bokt kunnen, dat vind ik overdreven ja
Dat Jij niet zonder bokt kan is prima maar als je je niet kan voorstellen dat een ander dat wel kan ... Tsja... Das weer een stap verder.
Ah, dan snap ik je. Blijkbaar had ik je verkeerd begrepen, excuses.
Wel jammer dat je je door een zo'n misverstandje al zo laat ontmoedigen dat je meteen de conclusie trekt dat 'men leest enkel wat men wil'.
Dat laat namelijk geen enkele ruimte voor misverstanden en andere menselijke fouten over.
bruintje123 schreef:Misschien als jubileum idee oud leden waarvan ayasha zegt dat ze kennis hebben weer toegang geven.
Want ik bemerk hier veel jeugd en beperkte kennis.
Het staat niet evenredig aan het aantal leden.