Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vientje schreef:Toen het onderwerp ter sprake kwam was het enige wat hij vol verbazing kon zeggen was "de huishoudbeurs voor penny's"![]()
Briljante uitspraak
Aleeneh schreef:Het frustrerendste aan de HE-meldingen is dat de kleur zo lijkt op de melding dat een bericht van de TS is. Ik lees dus continue die berichten aandachtig omdat ik denk dat ze van de TS zijn, en dan zijn ze dat toch niet. Superirritant.
Sammie schreef:FriesWytske schreef:ook een overkill aan artikelen over het WK jonge paarden moeten doen. Waar ze helemaal geen aandacht aan hebben besteed.
Dat heeft een ' andere organisatie '
[FZ] [Dienstmededeling] Enquête Bokt Nieuws
Ik ben afgehaakt bij 'als jij de inhoud van het nieuws zou mogen aanpakken, wat zou je als eerste doen'. En dat klinkt misschien even keihard, maar er schoot zoveel door mijn hoofd tegelijkertijd met 'Die kans heeft beheer inmiddels wel gehad' dat ik de boel heb weggeklikt. Maar misschien heb jij nog wel tips, zoals die van het WK.
Focussed schreef:Dat heeft een ' andere organisatie '
[FZ] [Dienstmededeling] Enquête Bokt Nieuws
Ik ben afgehaakt bij 'als jij de inhoud van het nieuws zou mogen aanpakken, wat zou je als eerste doen'. En dat klinkt misschien even keihard, maar er schoot zoveel door mijn hoofd tegelijkertijd met 'Die kans heeft beheer inmiddels wel gehad' dat ik de boel heb weggeklikt. Maar misschien heb jij nog wel tips, zoals die van het WK.