Ik heb nog iets veranderd aan de Firefox kant. Helpt dat?
Wat de 'negativiteit' betreft; ik ben er eigenlijk wel blij mee. Boze gebruikers zijn betrokken gebruikers En het is natuurlijk altijd vervelend om te horen dat een goedbedoelde verandering niet goed valt, maar liever dat dan dat men de schouders ophaalt en niet meer terugkomt. We horen het dus erg graag als iets niet bevalt, we kunnen er alleen niet altijd (meteen) iets aan doen. En zoveel mensen zoveel wensen. Wat de een super prettig vind is een ramp voor de ander.
Toen ik hem laadde zag het er goed uit, maar hij versprong direct weer. Ik kan die stomme browser niet updaten dus ben nu maar gaan upgraden alleen dat duurt even, wellicht werkt het daarna wel. Dan heb ik hopelijk een nieuwere versie van firefox ik heb nu nog 44.0
Jeej nu nog het Bokt TV kadertje een halve cm smaller en ik ben content.
Of Uitgelicht er boven en Bokt TV eronder
Smee__
Geplaatst: 20-06-16 17:11
Bij mij is Bokt TV trouwens gewoon een wit kader. Als hij nog bezig is met de pagina laden zie ik echt een halve seconde een still uit de video maar daarna verdwijnt hij.
Hij doet het hier weer goed ook de Bokt TV. En heb inmiddels een nieuwe versie van Firefox .
pluklief
Geplaatst: 20-06-16 17:16
Hier nog wel een paar kleine problemen Het kader van bokttv is bij mij nog leeg. Het kader daarnaast waar normaal de belangrijkste nieuwsberichten kort voorbij komen is nu gevuld als ik de pagina open maar is daarna meteen weer leeg. De advertentie's onderaan de pagina kloppen ook niet helemaal, ze staan onder elkaar in plaats van naast elkaar. Er zijn twee advertentie's zichtbaar en de derde valt bijna geheel weg. Het kader is wel gewoon lang en dus grotendeels leeg. Ik gebruik een Ipad met safari.
Ik heb geen "Uitgelicht" meer op mijn laptop en gebruik Explorer. Jammer dit.
paardje1983
Geplaatst: 20-06-16 18:01
Het zwarte kruisje is weg
Iris82
Geplaatst: 20-06-16 18:21
BartVB schreef:
Voor de mensen met problemen; welke browser gebruiken jullie en welk apparaat?
@Iris82; heb je een screenshot van het te brede kader? Hier klopt alles wel namelijk?
Moet ik morgen even maken.
Ohana_91
Geplaatst: 20-06-16 18:22
Bij mij is alles weer goed, behalve dat "Mijn berichten" nu onder "Laatste berichten" staat. Niet dat ik het een probleem vind Maar "Mijn berichten" stond vanmorgen nog in de middelste kolom. Voor de rest ziet alles er goed uit, geen rode kaders of zwarte kruisjes.
Ik gebruik de browser van windows 10 (ik weet niet zo goed hoe die heet). Ik zit op de pc. Daarnet was de voorpagina even normaal, maar toen ik een topic bekeek en weer terug ging naar de voorpagina was uitgelicht en bokt tv weer verdwenen.
Captain
Geplaatst: 20-06-16 20:01
XxFyrstaxX schreef:
Iris82 schreef:
Jeej nu nog het Bokt TV kadertje een halve cm smaller en ik ben content.
Oude firefox (moet ook kubuntu upgraden, maar dan moet eigenlijk dat virus (windows) er af gesloopt worden)
Advertenties staan nog niet goed, kader loopt over de hele breedte, maar advertenties staan onder elkaar, ik zie er dus 2 links onder elkaar staan en streepje van nr 3, rest vak is leeg. Rest staat weer op de normale plekken al staat kader bokt tv wat lager dan het begin van de andere 2 kolommen.