Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Pas geleden. Ik wilde me weer melden in een topic waar ik een lange tijd in heb gezeten. Had m'n naam veranderd dus wilde even van de gelegenheid gebruik maken om me voor te doen als 11-jarige Penny. Het is dus niet echt maar wel een van de meest beschamende dingen die ik ooit hier geschreven heb, haha.
Pernilla @ [HK] Kedeng Kedengers struggelen door naar #2 oeh oeh
Oja, m'n onderschrift was toen 'I LOVE PAARDEN EN PONY,S![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
' voor het beste effect.
Anoniem schreef:Pas geleden. Ik wilde me weer melden in een topic waar ik een lange tijd in heb gezeten. Had m'n naam veranderd dus wilde even van de gelegenheid gebruik maken om me voor te doen als 11-jarige Penny. Het is dus niet echt maar wel een van de meest beschamende dingen die ik ooit hier geschreven heb, haha.
![]()
![]()
![]()
![]()
' voor het beste effect.
Arc_En_Ciel schreef:Ik ga even weer terugkomen op het rijlaarzen, cap en rijbroek spreekt voor zich.
Ik zou nog even wachten met laarzen, een cap en rijbroek kopen.
De meeste maneges stellen caps te leen voor de eerste lessen of als iemand de zijne vergeten is.
Je kunt ook de eerste lessen een strakke, gladde broek (dat wil zeggen; geen knoopjes, ritsen of naden. Geen spijkerbroek) gebruiken. Ik zou dat eerder doen, tot je zeker weet dat je wil blijven paardrijden.
_Nynke schreef:Ik meld me ook![]()
Ik ben Nynke en ik ben 16 jaar amen. Ik zit in de 4e klas van de havo en ik kan heel droog uit de hoek komen. Mensen nemen mijn sarcasme vaak te serieus waardoor ze denken dat ik dom ben![]()
Maar stiekem ben ik dat soms ook wel een beetje.
_Nynke schreef:Ik heb mijn mobiel gisteren per ongeluk gesloopt. Alleen nu net ook weer gefixt. Hoe weet ik niet, maar hij doet t weer. Ik voel me pro
_Nynke schreef:Ik heb geen Vans
Zie op school wel eens mensen met Keds rondlopen, wist ik veel dat dat Keds zijn haha
_Nynke schreef:Ik word dus echt nooit bruin he. Ik verbrand echt eerder dan dat ik bruin wordEn dan is een tomaat daar uiteraard niks bij xD
_Nynke schreef:IK SNAP WISKUNDE NU AL NIET EN HET JAAR IS NOG MAAR NET BEGONNEN\
help
Arc_En_Ciel schreef:Ik wou dat ik wat interessanter was vroegerveel smileys enzo, kon ik nu lachen.
Helaas, dit is een van mijn posts toen ik net iets meer dan een week 12 jaar oud was;Arc_En_Ciel schreef:Ik ga even weer terugkomen op het rijlaarzen, cap en rijbroek spreekt voor zich.
Ik zou nog even wachten met laarzen, een cap en rijbroek kopen.
De meeste maneges stellen caps te leen voor de eerste lessen of als iemand de zijne vergeten is.
Je kunt ook de eerste lessen een strakke, gladde broek (dat wil zeggen; geen knoopjes, ritsen of naden. Geen spijkerbroek) gebruiken. Ik zou dat eerder doen, tot je zeker weet dat je wil blijven paardrijden.
Ik was er al bang voor, maar mijn oude berichten is weinig aanBehalve een beetje betweterig soms was ik niet zo'n spannende opstandige penny
Citaat:met al die visjes sabbelend aan de teentjes![]()
lekker, waterplant tenen
Citaat:lol ik snap het maar ik moet wel drolle ahahah me paard is dik en ik ben boris en ik banketstaaf de heletijd op drolt.nl![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
' voor het beste effect.
_Nynke schreef:Anoniem schreef:Pas geleden. Ik wilde me weer melden in een topic waar ik een lange tijd in heb gezeten. Had m'n naam veranderd dus wilde even van de gelegenheid gebruik maken om me voor te doen als 11-jarige Penny. Het is dus niet echt maar wel een van de meest beschamende dingen die ik ooit hier geschreven heb, haha.
![]()
![]()
![]()
![]()
' voor het beste effect.
En wij gingen er nog serieus op in ook![]()
![]()
Tot ik opeens het licht zag![]()
Ik durf ook haast niet te kijken ;p
_Nynke schreef:[naam] schreef:Pas geleden. Ik wilde me weer melden in een topic waar ik een lange tijd in heb gezeten. Had m'n naam veranderd dus wilde even van de gelegenheid gebruik maken om me voor te doen als 11-jarige Penny. Het is dus niet echt maar wel een van de meest beschamende dingen die ik ooit hier geschreven heb, haha.
[naam] @ [HK] Kedeng Kedengers struggelen door naar #2 oeh oeh
![]()
![]()
![]()
![]()
' voor het beste effect.
En wij gingen er nog serieus op in ook![]()
![]()
Tot ik opeens het licht zag![]()
Ik durf ook haast niet te kijken ;p
SindyKaya schreef:Ik zag direct het ligtIk herkende de naam [naam] en wist direct al dat er iets niet klopte
Citaat:Eeumm... klinkt een beetje nurdig maar waar betekend die S voor?
Ik weet wel dat de N staat voor Nederlanse en de R voor rij en de p voor pony maar waar staat die S voor?
Mijn Verzorgpony is een NRPS alleen ik weet nog niet waar die S voor staat.
Xx
Believe schreef:Ik HAAT spinnen, laatst zat ik op de wc en ik wil een nieuwe wc rol pakken.. wat kruipt erachter weg.. een mega dikke zwarte spin! Me vader twijfelde nog of hij wel de spin durfde te pakken, haha.
Maar ik heb daarna zoooooooooooo lang zitten janken.. ik was zoooooooooooooooooo bang.. ik rilde een uur naar die tijd nog..