Jouw meest beschamende post op Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 21:07

Haha oh wat een heerlijk topic is dit. Ik durf mijn eigen berichten niet terug te lezen aangezien ik zeker weet dat ze allemaal nergens op slaan.:')

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 21:07

Ik heb wel een aantal posts waarvan ik denk "Dat had je beter niet kunnen zeggen" maar niks waarvoor ik me echt schaam. :P

Qua PB's heb ik er wel een hele hoop, maar die hou ik privé. :')

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 21:25

Anoniem schreef:
Pas geleden. Ik wilde me weer melden in een topic waar ik een lange tijd in heb gezeten. Had m'n naam veranderd dus wilde even van de gelegenheid gebruik maken om me voor te doen als 11-jarige Penny. Het is dus niet echt maar wel een van de meest beschamende dingen die ik ooit hier geschreven heb, haha.

Pernilla @ [HK] Kedeng Kedengers struggelen door naar #2 oeh oeh

Oja, m'n onderschrift was toen 'I LOVE PAARDEN EN PONY,S :# :# :# /3 /3 /3' voor het beste effect. :+

:') die vind ik echt goed bedacht

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 21:29

Anoniem schreef:
Pas geleden. Ik wilde me weer melden in een topic waar ik een lange tijd in heb gezeten. Had m'n naam veranderd dus wilde even van de gelegenheid gebruik maken om me voor te doen als 11-jarige Penny. Het is dus niet echt maar wel een van de meest beschamende dingen die ik ooit hier geschreven heb, haha.

Oja, m'n onderschrift was toen 'I LOVE PAARDEN EN PONY,S :# :# :# /3 /3 /3' voor het beste effect. :+

En wij gingen er nog serieus op in ook :+ _O-
Tot ik opeens het licht zag :)*

Ik durf ook haast niet te kijken ;p

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 21:29

Britta31 schreef:
Dat ik niet wist wat nummer 69 betekende.

En ik weet nog dat ik daarop vol verontwaardiging heb op geantwoord :+

Ik en omgaan met opbouwende kritiek? ahum.. ondertussen heeft bokt me wel goed gekweekt :')
Afbeelding

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 21:34

Hahahaha echt te leuk dit _O-

Ik opende echt te veel topics, ook nog onzin :')

Jeika

Re: Jouw meest beschamende post op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 21:36

hoe kijk je je berichten terug?

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 21:38

Jeika schreef:
hoe kijk je je berichten terug?

Je klikt op je profiel, kijkt naar je berichten per dag en daaronder staat 'zoek gebruikers berichten'

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 21:38

Ik wou dat ik wat interessanter was vroeger :') veel smileys enzo, kon ik nu lachen.
Helaas, dit is een van mijn posts toen ik net iets meer dan een week 12 jaar oud was;
Arc_En_Ciel schreef:
Ik ga even weer terugkomen op het rijlaarzen, cap en rijbroek spreekt voor zich.
Ik zou nog even wachten met laarzen, een cap en rijbroek kopen.
De meeste maneges stellen caps te leen voor de eerste lessen of als iemand de zijne vergeten is.
Je kunt ook de eerste lessen een strakke, gladde broek (dat wil zeggen; geen knoopjes, ritsen of naden. Geen spijkerbroek) gebruiken. Ik zou dat eerder doen, tot je zeker weet dat je wil blijven paardrijden.

Ik was er al bang voor, maar mijn oude berichten is weinig aan :+ Behalve een beetje betweterig soms was ik niet zo'n spannende opstandige penny :')

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 21:50

Heb even een paar rare posts uit een paar HK's geplukt :+
Uit 2013, dat is nog wel het ergste :+

_Nynke schreef:
Ik meld me ook :Y)
Ik ben Nynke en ik ben 16 jaar amen. Ik zit in de 4e klas van de havo en ik kan heel droog uit de hoek komen. Mensen nemen mijn sarcasme vaak te serieus waardoor ze denken dat ik dom ben *\o/*
Maar stiekem ben ik dat soms ook wel een beetje.

Nou de mensen in dit topic waardeerden mijn komst niet, werd direct belaagd met dat ik me niet zo mocht melden enzo :') Hierna heb ik in alle topics voortaan netjes gevraagd of het oké was dat ik me zou melden :+

_Nynke schreef:
Ik heb mijn mobiel gisteren per ongeluk gesloopt. Alleen nu net ook weer gefixt. Hoe weet ik niet, maar hij doet t weer. Ik voel me pro :')

_Nynke schreef:
Ik heb geen Vans :P
Zie op school wel eens mensen met Keds rondlopen, wist ik veel dat dat Keds zijn haha :+

Ik weet nu al niet meer wat Keds zijn :')
Niet veel indruk gemaakt dus.

_Nynke schreef:
Ik word dus echt nooit bruin he. Ik verbrand echt eerder dan dat ik bruin word :') En dan is een tomaat daar uiteraard niks bij xD

_Nynke schreef:
IK SNAP WISKUNDE NU AL NIET EN HET JAAR IS NOG MAAR NET BEGONNEN -O-\
help

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 21:51

Arc_En_Ciel schreef:
Ik wou dat ik wat interessanter was vroeger :') veel smileys enzo, kon ik nu lachen.
Helaas, dit is een van mijn posts toen ik net iets meer dan een week 12 jaar oud was;
Arc_En_Ciel schreef:
Ik ga even weer terugkomen op het rijlaarzen, cap en rijbroek spreekt voor zich.
Ik zou nog even wachten met laarzen, een cap en rijbroek kopen.
De meeste maneges stellen caps te leen voor de eerste lessen of als iemand de zijne vergeten is.
Je kunt ook de eerste lessen een strakke, gladde broek (dat wil zeggen; geen knoopjes, ritsen of naden. Geen spijkerbroek) gebruiken. Ik zou dat eerder doen, tot je zeker weet dat je wil blijven paardrijden.

Ik was er al bang voor, maar mijn oude berichten is weinig aan :+ Behalve een beetje betweterig soms was ik niet zo'n spannende opstandige penny :')

Behalve het VWO Eerstejaars gezocht!-topic dan, daar waren we echt verschrikkelijk := *zwijgt over alle ruzies*

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:00

Citaat:
met al die visjes sabbelend aan de teentjes 8-)
lekker, waterplant tenen :')

ehh... :') oh ja, als je even vergeet uit te loggen en een van je "medebewoners" van het huis op de computer gaat, krijg je dit:
Citaat:
lol ik snap het maar ik moet wel drolle ahahah me paard is dik en ik ben boris en ik banketstaaf de heletijd op drolt.nl /3 /3 /3 /3 /3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) :j :j :j :j :j :j :j :j
:x
Spoiler:
:')
Laatst bijgewerkt door Jeika op 06-01-16 22:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:03

Frankaas schreef:
Behalve het VWO Eerstejaars gezocht!-topic dan, daar waren we echt verschrikkelijk := *zwijgt over alle ruzies*

Ohjee bijna vergeten :oo ik was een verwende 12-jarige pestkop :')

Galathil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:03

Anoniem schreef:

Geniaal dit :') _/-\o_

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:04

_Nynke schreef:
Anoniem schreef:

Ik zag direct het ligt _O- Ik herkende de naam Pernilla en wist direct al dat er iets niet klopte :+

YvonRondo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:09

Alnieno

Re: Jouw meest beschamende post op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:14

hahahahaha ik lig dubbel, wat een heerlijke topics en reacties! _O-

mijn beschamenste is mijn boktnaam, ik had nog niet door dat 'driver' mennen was en 'rider' ruiter.. goedemorgen..maar ach, je raakt eraan gehecht :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:14

_Nynke schreef:
[naam] schreef:

[naam] @ [HK] Kedeng Kedengers struggelen door naar #2 oeh oeh

SindyKaya schreef:
Ik zag direct het ligt _O- Ik herkende de naam [naam] en wist direct al dat er iets niet klopte :+

Hihi ja jij was er snel bij idd! Was echt verbaasd haha.

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:16

ooit in een topic over knippen van de manen van fjorden
' fjorden met lange manen zijn eigenlijk geen echte fjorden , ik knip mijn fjord altijd'

zo loopt mijn knappe man er nu bij :D _/-\o_

Afbeelding

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:16

Heb ik serieus licht met G geschreven :x

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:17

Ik vind die van jou het leukste tot nu toe Pernilla _O- Ik zou er ook intrappen.

Ik heb nog naar quotes gezocht maar kan niet echt leuke vinden. Ik kan me wel herinneren dat ik ooit uit een HK topic weg ben gestemd :+ Kan het nu helaas niet meer vinden, maar heb het nog wel eens terug gelezen en dat was best grappig.

Mijn ergste tijd zat ik op Penny.nl en Horsenation, dat was pas een ramp.
Laatst bijgewerkt door melody7 op 06-01-16 22:18, in het totaal 2 keer bewerkt

saskiakefie

Haha Pernilla geniaal die reacties in dat topic, geweldig idee _O-

Jeika

o wacht, ik heette eerst "Horsielove3" :') *schaam* :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:21

Pernilla :') , geniaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:25

Dit is te erg. :')

Citaat:
Eeumm... klinkt een beetje nurdig maar waar betekend die S voor?
Ik weet wel dat de N staat voor Nederlanse en de R voor rij en de p voor pony maar waar staat die S voor?
Mijn Verzorgpony is een NRPS alleen ik weet nog niet waar die S voor staat.
Xx :o

En dit:

Believe schreef:
Ik HAAT spinnen, laatst zat ik op de wc en ik wil een nieuwe wc rol pakken.. wat kruipt erachter weg.. een mega dikke zwarte spin! Me vader twijfelde nog of hij wel de spin durfde te pakken, haha.
Maar ik heb daarna zoooooooooooo lang zitten janken.. ik was zoooooooooooooooooo bang.. ik rilde een uur naar die tijd nog..

Ik kan me dit moment nog heeel erg goed herinneren, ik was toen echt helemaal overstuur. :+