Bijna 3 jaar (?) Toen ik mijn ik eigen laptop kreeg om aan unief te beginnen . En wat heb ik op die 3 jaar veel bijgeleerd, meer dan in de 9 voorgaande jaren dat ik paardreed! Dankjewel, bokt!
Suzanne F.
Geplaatst: 06-08-15 17:03
Vanaf maart 2001 dus eeeeh iets meer dan 14 jaar. Bokt bestaat nog niet eens 16 jaar.
Mijn man is overigens regelmatig 'ongewenst bokker' Hoor hem heel vaak zuchten dat als hij iets via google zoekt hij regelmatig topics van bokt als een van de eerste hits krijgt
Ik zit erop sinds 2009 dus 7 jaar. Best lang al eigenlijk
Sjira
Geplaatst: 06-08-15 17:48
Sinds 2004. Grappig, een hele andere periode in mijn leven. Studie, thuiswonend en twee verzorgpaarden waar ik een beetje recreatief mee aan het aanklooien was. Wel een hele leuke periode. Ik kan mij nog herinneren dat ik lid ben geworden om wijzer te worden over zomereczeem, omdat een van de paarden hier nogal last van had.
Mijn vriend heeft er geen probleem mee dit is immers de enige manier voor mij om toch nog een beetje bezig te zijn met paarden, maar als ik op visite ben of visite krijg zit ik nooit achter een beeldscherm dat vind ik toch echt niet kunnen! Bokt is er altijd familie of vrienden niet!
Sammie
Geplaatst: 07-08-15 13:16
Suzanne F. schreef:
Vanaf maart 2001 dus eeeeh iets meer dan 14 jaar. Bokt bestaat nog niet eens 16 jaar.
Je hebt drie soorten mensen. Mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.