Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:love_western schreef:En maar zeggen dat ze niet met 2 maten meten. Terwijl dit geval gewoon duidelijk is.
Ik juist veel posts die netjes zijn onderbouwd. Heb ook zat topics die er erger aan toe zijn gegaan. En niks aan word gedaan.
Zelfs had ik laatst ook topic waar ik zelf op had getemd. Omdat het off topic ging etc. Is niks aan gedaan.
En hier grijpen ze wel snel in? Als ts om slotje vraagt. Dan staat er ook vaak in overleg samen met ts. Of op verzoek van.
Dit is gewoon kusjekroel-politiek.
Kahawa schreef:Cayenne schreef:Misschien voor zowel M als KBK een wijze les dat hoge bomen veel wind vangen en dat er wellicht toch iets niet schort.
Hoge bomen krijgen juist de meest opbouwende en constructieve reacties van heel het subforum.
Er staat echt heel veel waardevols in.
Selina schreef:Ik vind het persoonlijk ook niet netjes om een HK binnen te vallen om dan even op de man te spelen.. Bespreek gewoon hier je ergernissen of stuur mensen een pb.
Selina schreef:Ik vind het persoonlijk ook niet netjes om een HK binnen te vallen om dan even op de man te spelen.. Bespreek gewoon hier je ergernissen of stuur mensen een pb.