Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:love_western schreef:En maar zeggen dat ze niet met 2 maten meten. Terwijl dit geval gewoon duidelijk is.
Ik juist veel posts die netjes zijn onderbouwd. Heb ook zat topics die er erger aan toe zijn gegaan. En niks aan word gedaan.
Zelfs had ik laatst ook topic waar ik zelf op had getemd. Omdat het off topic ging etc. Is niks aan gedaan.
En hier grijpen ze wel snel in? Als ts om slotje vraagt. Dan staat er ook vaak in overleg samen met ts. Of op verzoek van.
Dit is gewoon kusjekroel-politiek.
Kahawa schreef:Cayenne schreef:Misschien voor zowel M als KBK een wijze les dat hoge bomen veel wind vangen en dat er wellicht toch iets niet schort.
Hoge bomen krijgen juist de meest opbouwende en constructieve reacties van heel het subforum.
Er staat echt heel veel waardevols in.
Wanneer je zoveel op Bokt aanwezig bent en topics opent, zal er ook weleens wat positief opbouwende kritiek worden gepost (wat ook is gebeurd).

Je kan het ergens best niet mee eens zijn. Maar onderbouw het dan ook echt en heb de ballen om dat ook te doen, ipv alleen maar positieve reacties opnemen en met de rest niks te doen. Het interesseert me verder vrij weinig wat ze verder uitspoken, ik vind t sneu voor t paard dat het tuig niet past en als je dat al niet eens goed hebt, waarom dan aan een veulen of zoveelste paard beginnen. Maar ach dat ben ik, en nee ik ben totaal niet jaloers hoor meelezers van het HK, want heb een topknol onder m'n reet en zou never omruilen
Selina schreef:Ik vind het persoonlijk ook niet netjes om een HK binnen te vallen om dan even op de man te spelen.. Bespreek gewoon hier je ergernissen of stuur mensen een pb.
Selina schreef:Ik vind het persoonlijk ook niet netjes om een HK binnen te vallen om dan even op de man te spelen.. Bespreek gewoon hier je ergernissen of stuur mensen een pb.