Sneller intreden bij bekendere bokkers?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:18

Heb het topic eens bekeken en ook op gereageerd. Wat is dat achterbaks zeg. Dikke tem erop. Niet dat er waarschijnlijk wat mee gedaan wordt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:19

Ik vind het vooral stuitend dat er af en toe topics ontstaan waar echt ongelofelijk in gereld wordt. Dan kan je als TS eindeloos vragen of hij pretty please dicht mag maar dan wordt er nog 'constructieve kritiek' geleverd en is het een 'interessant discussietopic'. Op het moment dat het om Bokkers gaat die hun gezicht wat vaker laten zien dan worden ze zonder te vragen dicht gegooid omdat ze anders misschien wel te veel op hun teentjes getrapt raken. Ook ik ben het hier echt niet mee eens.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:19

_San87_ schreef:
love_western schreef:
En maar zeggen dat ze niet met 2 maten meten. Terwijl dit geval gewoon duidelijk is.

Ik juist veel posts die netjes zijn onderbouwd. Heb ook zat topics die er erger aan toe zijn gegaan. En niks aan word gedaan.

Zelfs had ik laatst ook topic waar ik zelf op had getemd. Omdat het off topic ging etc. Is niks aan gedaan.

En hier grijpen ze wel snel in? Als ts om slotje vraagt. Dan staat er ook vaak in overleg samen met ts. Of op verzoek van.

Dit is gewoon kusjekroel-politiek :).

Overduidelijk. Jammer dat de mod's nu ook niks te zeggen hebben..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:20

love_western schreef:
_San87_ schreef:

Dit is gewoon kusjekroel-politiek :).

Dat is gewoon duidelijk :\

Ik snap je even niet :o? .

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:22

Ik verwacht toch echt op mijn TEM een reactie van de mods. Als dat topic dicht moet, moeten ze daar dat bericht ook verwijderen en diegene erop aanspreken. Bah.

Gnome

Re: Sneller intreden bij bekendere bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:22

Dat ze t met je eens is San :P

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:23

Kahawa schreef:
Cayenne schreef:
Misschien voor zowel M als KBK een wijze les dat hoge bomen veel wind vangen en dat er wellicht toch iets niet schort.

Hoge bomen krijgen juist de meest opbouwende en constructieve reacties van heel het subforum. :D

Er staat echt heel veel waardevols in.

Dat bedoel ik idd ook :j Wanneer je zoveel op Bokt aanwezig bent en topics opent, zal er ook weleens wat positief opbouwende kritiek worden gepost (wat ook is gebeurd).
Daar is helemaal niets vreemds aan. De manier waarop de personen uit dit topic met kritiek omgaan is daarentegen wel heel apart. Zeker omdat er echt hele punten en advies voorbij kwam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:24

_San87_ schreef:
love_western schreef:

Dat is gewoon duidelijk :\

Dat het duidelijk is dat het om kusjekroel-politiek gaat :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:26

ingedebruijn schreef:
Dat ze t met je eens is San :P

love_western schreef:
_San87_ schreef:

Dat het duidelijk is dat het om kusjekroel-politiek gaat :)

Oooohw, ja, oké <3.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:28

Thnxx San voor de bijval!

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:29

Inge en San, geen kliekje vormen! Foei ;)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:30

Kahawa schreef:
Inge en San, geen kliekje vormen! Foei ;)

Hoezo ben je jaloers op deze bekende bokkers :Y)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:31

Kliekje :o? Die staat in mijn koelkast.

Nee, serieus. Ik vind die reacties gewoon niet netjes. Zal dit topic daar ook even neerzetten, kunnen ze zelf reageren. Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet en zo.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:32

_San87_ schreef:
Kliekje :o? Die staat in mijn koelkast.

Nee, serieus. Ik vind die reacties gewoon niet netjes. Zal dit topic daar ook even neerzetten, kunnen ze zelf reageren. Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet en zo.

_/-\o_

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:36

Moderatoropmerking:
Zodra de moderators van ITP online komen zullen zij hier een reactie geven waarom het topic op slot is gezet. Ondanks dat we snappen dat het vragen oproept willen we jullie wel vragen om ontopic te blijven en geen andere topics zoals de HK er bij te halen, die niet van belang zijn voor deze vraag.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:37

Kan dat kinderachtige gezever ophouden? Topic is gesloten, onderwerp klaar. Ga een stukje fietsen en laat het rusten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:38

MarlindeRooz schreef:
Kan dat kinderachtige gezever ophouden? Topic is gesloten, onderwerp klaar. Ga een stukje fietsen en laat het rusten.

Bedankt voor je nuttige bijdrage :). En fiets ze.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:40

Och jongens, kan het allemaal wat fatsoenlijker naar elkaar?
Het lijkt wel of ik 2 groepen paardenmeiden op de manege tegenover elkaar zie :=
Wees wijs, sta er boven en klik bepaalde topics en mensen gewoon weer weg als je je er aan ergert hoe mensen met opbouwend commentaar omgaan. Je hebt je commentaar gegeven, aan hen wat ze er mee doen toch?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:41

Ik vind het persoonlijk ook niet netjes om een HK binnen te vallen om dan even op de man te spelen.. Bespreek gewoon hier je ergernissen of stuur mensen een pb.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:44

Achja, dat mensen achter elkaar om erover door praten houd je tocht el. Als ze het niet in een topic doen ze het wel via pb, of via whatsapp, of Facebook. Dat was een tijd geleden ook t geval toen ik een opmerking had geplaatst ergens over. gaan ze gewoon door in een HK :n Je kan het ergens best niet mee eens zijn. Maar onderbouw het dan ook echt en heb de ballen om dat ook te doen, ipv alleen maar positieve reacties opnemen en met de rest niks te doen. Het interesseert me verder vrij weinig wat ze verder uitspoken, ik vind t sneu voor t paard dat het tuig niet past en als je dat al niet eens goed hebt, waarom dan aan een veulen of zoveelste paard beginnen. Maar ach dat ben ik, en nee ik ben totaal niet jaloers hoor meelezers van het HK, want heb een topknol onder m'n reet en zou never omruilen ;)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:44

Selina schreef:
Ik vind het persoonlijk ook niet netjes om een HK binnen te vallen om dan even op de man te spelen.. Bespreek gewoon hier je ergernissen of stuur mensen een pb.

Als je openlijk persoonlijk afgezeken wordt terwijl je je best doet om opbouwende kritiek te geven, vind ik het ook wel zo netjes om daar dan ook openbaar een verdediging op te geven.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:46

Selina schreef:

Er wordt niet op de man gespeeld en er is een link geplaatst naar dit topic. Als je dan wilt klagen, dan kan dat hier en niet in een HK topic waar het gros van de beklaagde Bokkers nooit komt.

Amandavd

Selina dus hier mag het niet maar andersom wel? Beetje raar.

MarlindeRooz

Of je verlaagd je niet tot het niveau en laat ze lekker?

Snorlex

Het is natuurlijk niet de bedoeling om het HK-topic zomaar binnen te vallen.
Het plaatsen van de link naar dit topic was afdoende geweest (in het kader van openheid).