Wat vind je ervan hoe er met je mening word omgegaan op bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 12:22

rien10 schreef:
Zo ben ik wel eens via door een bokker bij de mods aangemeld als kwetsend in mijn opmerking. De grappen voor mij werden wel gewaardeerd (clubje bekende bokker bij elkaar) die van mij mocht niet. Tja, dan niet toch?

gebeurt mij ook...word regelmatig voor vanalles en nog wat uitgemaakt.Per PB.
En volgens mij doe ik haast niets fout ;)
Smileys helpen ook niet...

Amandavd

Re: Wat vind je ervan hoe er met je mening word omgegaan op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 12:46

Zo is ooit een post van mij verwijderd omdat ik een onschuldige grap maakte over Matthias Rath. Terwijl giftige reacties over Rath en Toto wel mogen blijven staan.

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-15 13:02

Er dan toch wel degelijk vriendjespolitiek.
En ergens vind ik dat jammer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 13:17

geerke schreef:
rien10 schreef:
Zo ben ik wel eens via door een bokker bij de mods aangemeld als kwetsend in mijn opmerking. De grappen voor mij werden wel gewaardeerd (clubje bekende bokker bij elkaar) die van mij mocht niet. Tja, dan niet toch?

Hahaha! Jij, Geerke? Dat ken nooit!!!

Maar even serieus, ik ken er dus ook wat van hoor, is toch uiteindelijk allemaal emotie bij mij, maar via pb gebeurt mij eigenlijk nooit, zou ik ook niet op reageren, dus is verspilde moeite, ja of je moet je adres er gelijk bijzetten, zodat ik effe die stoeptegels bij je kan komen verplaatsen ... }>

Ik vind dat wel zo ontzettend en walgelijk laf om iemand af te fakkelen, vooral via pb. Wees dan ook zo mans/vrouws om inderdaad je adres erbij te zetten, zodat ik adequaat reageren kan op jou... :+

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 13:27

Amandavd schreef:
Zo is ooit een post van mij verwijderd omdat ik een onschuldige grap maakte over Matthias Rath. Terwijl giftige reacties over Rath en Toto wel mogen blijven staan.

Tja, ik heb ooit gevraagd "Is die Rath nog vrijgezel? Ik heb een hele leuke dochter!" Toen moest ik On Topic blijven.

Nou, vond het best wel on topic hoor *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 13:30

hahaha, vind hem juist wel leuk , Rien10.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 13:32

ohjajoh6 schreef:
Hahaha! Jij, Geerke? Dat ken nooit!!!

Maar even serieus, ik ken er dus ook wat van hoor, is toch uiteindelijk allemaal emotie bij mij, maar via pb gebeurt mij eigenlijk nooit, zou ik ook niet op reageren, dus is verspilde moeite, ja of je moet je adres er gelijk bijzetten, zodat ik effe die stoeptegels bij je kan komen verplaatsen ... }>

Ik vind dat wel zo ontzettend en walgelijk laf om iemand af te fakkelen, vooral via pb. Wees dan ook zo mans/vrouws om inderdaad je adres erbij te zetten, zodat ik adequaat reageren kan op jou... :+

Waarom zou je iemand adres dan moeten hebben, die begrijp ik even niet :o?.

Ik vind het persoonlijk wel fijn als heen en weer gerel uiteindelijk per PB verder wordt uitgevochten ipv dat het topic daarmee vervuild wordt :o.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 13:39

zodat we het persoonlijk en van man tot man / vrouw tot vrouw kunnen uitpraten?

Het was dus een grapje. Ik zou dat als je verstandig bent nooit doen, maar goed ik fakkel dus ook niemand af via pb. En ik ga echt wel eens te ver, maar ben ook toch vooral niet te beroerd om mijn excuses aan te bieden, als ik uiteindelijk zelf ook inzie dat ik totaal verkeerd ben overgekomen en dat niet zo bedoeld heb.

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 13:39

Jammer dat veel bokkers moeite hebben met echt lezen!
Verder vind ik de topic die geopend worden vaak negatief en heftig emotioneel beladen.

Gelukkig zijn er ook bokkers die daadwerkelijk zonder oordelen tips geven, maar helaas nog te weinig :D

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-15 13:59

@ annabe er zijn er wel die geen moeite nemen om te lezen.
Maar er zijn er ook genoeg die niet de.moeite nemen om na te denken voordat ze reageren

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 14:18

ohjajoh6 schreef:
zodat we het persoonlijk en van man tot man / vrouw tot vrouw kunnen uitpraten?

Het was dus een grapje. Ik zou dat als je verstandig bent nooit doen, maar goed ik fakkel dus ook niemand af via pb. En ik ga echt wel eens te ver, maar ben ook toch vooral niet te beroerd om mijn excuses aan te bieden, als ik uiteindelijk zelf ook inzie dat ik totaal verkeerd ben overgekomen en dat niet zo bedoeld heb.

Dat persoonlijk uitspreken kan wat mij betreft idd via PB. Dan blijft het topic iig 'schoon'. Eventjes is natuurlijk niet erg en onvermijdelijk maar soms gaat het wel erg lang door :o.

Ik kan ook fel zijn en overtuigd van mijn gelijk :D maar ben idd zeker niet te beroerd om mijn ongelijk toe te geven. Verder heb ik ook wel eens getemd op iemand omdat ik vond dat het gedrag niet kon (heb ik in mijn hele Bokttijd één keer gedaan) en daar heb ik diegene ook van op de hoogte gebracht en uitgelegd waarom.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 14:21

Eerlijk? Vroeger kon ik er heel erg mee zitten, nu lach ik erom.
Leerprocesje. Heerlijk. Dingen los kunnen laten en denken 'gelukkig is het niet m'n beste vriend die het zegt..'.

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 14:28

upendo schreef:
Eerlijk? Vroeger kon ik er heel erg mee zitten, nu lach ik erom.
Leerprocesje. Heerlijk. Dingen los kunnen laten en denken 'gelukkig is het niet m'n beste vriend die het zegt..'.

_/-\o_ _/-\o_ :') _/-\o_ _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 14:30

Nou wat mij trouwens wel is opgevallen de laatste tijd, is en ik krijg niet veel pb's hoor, maar als ik die dan eens krijg, dan gaat het vaak om een opmerking van mij in een topic, waar de pb-er het dan helemaal mee eens is, maar daar dan niet in het topic op durft te reageren.
Lief hoor dat je mij laat weten dat je het met mij eens bent, maar ik heb daar uiteindelijk niets aan en een ts al helemaal niet, als het dan toch maar bij die ene uitspraak van mij blijft in het openbaar, want "medestanders" durven zich niet te melden, vind ik toch best jammer eigenlijk.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 19:01

geerke schreef:
rien10 schreef:

Apart ik heb dat nou echt nooit en geef toch regelmatig duidelijk mijn mening :oo