harbourlight schreef:Lalidan schreef:Natuurlijk wordt er met twee maten gemeten. Ik denk zelfs wel met 100. Want de ene situatie is de andere niet. Weet jij waarom zij wel mocht en deze TS niet? Ik niet, maar ik heb er wel vertrouwen in dat er redenen voor zijn. In tegenstelling tot wat sommige gebruikers schijnen te denken, zitten mods er niet om de gebruikers te pesten en tot last te zijn.
Om de een of andere reden is het hier wel een probleem. Ik weet niet waarom, maar ik neem aan dat er redenen voor zijn. Dan heeft TS twee keuzes: of wegblijven, of op haar oude account verder gaan zoals het team dat blijkbaar wil. Een derde account aanmaken is uiteraard ook een optie, maar zal zeker niet maken dat men bereidwilliger word te kijken wat er mogelijk is. De regels maar gaan breken spreekt niet echt voor iemand die zich kan gedragen.
Nee dat weet ik niet. Maar als deze gebruiker nooit een permanente ban heeft gehad lijkt mij dat zij enorm in het voordeel is. Als je zelfs na een permanente ban een nieuw account kan krijgen kan ik geen redenen meer bedenken waarin je geen nieuw account zou krijgen.
Waarom zou je überhaupt een nieuw account nemen als je een slechte start maakt? Wat mij betreft is dat een kulreden. Ten eerste, als je het bij één persoon doet, kan je het bij nog 1000 bokkers doen want TS is vast niet de enige die een slechte start maakt. Daar gaan weer veel gebruikersnamen door bezet raken, onnodig. Je kunt ook de wil hebben om je erover heen te zetten. Hoe langer jij in je wrok gaat zitten, hoe langer de omgeving dit zal merken. Door dit soort topics bijvoorbeeld te openen, zet je jezelf in kwaad daglicht. Als iemand er verder over zwijgt, gaat er geen haan naar kraaien.