Als ik verkozen wordt tot mod heb ik nog meer een geldige reden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
goldenarrow schreef:Nee hoor quartel. Iedereen die solliciteert krijgt een bericht of hij/zij het wel of niet geworden is. Hier kan wel even overheen gaan omdat we natuurlijk moeten overleggen.
marlies85 schreef:Maar je had een Mod toch ook een pb-tje kunnen sturen dat je nog steeds niks hebt gehoord? Ze zullen toen vast wel een hoop sollicitaties binnen hebben gekregen en het overzicht wellicht wat zijn kwijt geraakt.
Maar het is inderdaad wel enorm vervelend als je op antwoord zit te wachten en er komt maar niets.
marlies85 schreef:Maar je had een Mod toch ook een pb-tje kunnen sturen dat je nog steeds niks hebt gehoord? Ze zullen toen vast wel een hoop sollicitaties binnen hebben gekregen en het overzicht wellicht wat zijn kwijt geraakt.
Maar het is inderdaad wel enorm vervelend als je op antwoord zit te wachten en er komt maar niets.
quartel schreef:marlies85 schreef:Maar je had een Mod toch ook een pb-tje kunnen sturen dat je nog steeds niks hebt gehoord? Ze zullen toen vast wel een hoop sollicitaties binnen hebben gekregen en het overzicht wellicht wat zijn kwijt geraakt.
Heb ik toen ook gedaan.....het antwoord was dat ik het zou horen zodra ze er uit waren