Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heimdallr schreef:Ip adres bannen is gemakkelijk, elk forum geeft je daar de mogelijkheid voor en daarbij bokt moet je toch een veilig gevoel geven? Als er een dierenbeul op het forum zit voel ik mij nu niet bepaald veiliger, dus snap werkelijk waar niet waarom deze persoon nog niet verwijderd is. Andere mensen krijgen een ban om helemaal niets en dan mag een dierenbeul wel op dit forum?
Tuurlijk snap ik dat bokt de bevoegdheid niet heeft om haar aan te pakken, dat is een taak voor justitie. Maar ze posts de meest onlogische en niet kloppende berichten in topics...
Authentic schreef:Bij de term dierenbeul denk ik eerder aan zo'n engerd die 's nachts paarden verminkt. We hebben het hier ook niet over een pedofiel die via bokt aan contacten probeert te komen. In principe zijn de gebruikers van bokt en hun paarden niet in gevaar doordat zij berichten post op bokt.
Dan laat ik de verwaarlozing van haar dieren en haar mentale gesteldheid even volledig buiten beschouwing, want daar heeft bokt weinig mee te maken. Hoe graag bokkers zich ook ergens mee bemoeien. Ik vind dat sommige van de reacties op haar advertenties ook rieken naar stemmingmakerij. Ik snap dat er mensen zijn die van deze zaken hun dagbesteding willen maken, omdat je even lekker sociaal geaccepteerd mag schoppen of lekker je karmapunten bij elkaar kan sprokkelen. Laat dit alsjeblieft over aan de mensen die met haar te maken hebben gehad en duik er niet elke 5 minuten op... Niets of niemand wordt er beter van, tenzij je nachtrust afhankelijk is van de hoeveelheid hooivorken en fakkels je vasthoudt op internet.
Percy schreef:Zou het niet beter zijn deze mevrouw een ban te geven om haar deels tegen zichzelf te beschermen? Mensen vallen haar hier aan en dat begrijp ik heel goed maar uit alles blijkt dat ze niet toerekeningsvatbaar is. Je hoeft geen psychiater te zijn om deze conclusie te trekken.
tessyke schreef:Snooki, zo'n mensen kan je wel degelijk helpen
Haar hier nu op elke post pakken (heb het over de mensen die dat effectief doen, geen verwijt, geen namen) helpt zeker niet.
stel dat ze morgen een paard in het bezit heeft, dan zal het veel meer helpen om tips te geven en als ze het toelaat het mee privé op te volgen.
Als we met zijn allen haar als een "beul" blijven behandelen zal ze geen hulp aanvaarden en bovendien geen hulp willen vragen.
Citaat:Zoals al eerder is aangegeven door diverse gebruikers is het niet de taak van het Boktteam om gebruikers te bannen voor iets wat ze buiten Bokt hebben gedaan. Als de desbetreffende gebruiker zich aan de regels van ons forum houdt, zien wij geen directe reden om iemand te bannen. Hierbij willen we wel aangeven dat, mochten deze praktijken zich op Bokt zelf afspelen of mocht er een vermoeden van zijn, dat wij het op prijs stellen als jullie dit bij ons melden zodat wij hier als team naar kunnen kijken.
Elles schreef:Ik voel me niet aangesproken. En ik ken de betekenis van satire.
Ik zeg alleen dat deze vraag prima gewoon gesteld kan worden, zonder de boel in het absurde te trekken en iemand persoonlijk daarbij te quoten.