Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banjer schreef:Het verhaal van Sharmila, die werd overvallen, herinner ik me ook nog... Ze werd gered door haar paard
Morrie schreef:Cheveyo herinner ik me natuurlijk, ik kende haar persoonlijk![]()
Bokt voor Azië, 2 dames hadden een ritje op mijn paard "gewonnen"![]()
en een verhaal van een meisje die een loslopende Shire had gevonden [b]IN de Veluwe..... dat zeggen we hier nu nog steeds als het over de Veluwe gaat![]()
[/b]
Mette schreef:Het verhaal van een bokker die op een stal en woning moest passen en haar eigen paard mee nam. Haar paard kreeg een trap op de wei maar er leek niks ernstigs aan de hand te zijn.
De volgende ochtend vond ze het paard met een slagaderlijke bloeding in zijn stal... Ik dacht dat het been gebroken was en bij het opstaan ze op het been was gaan staan. Ik weet het niet precies meer maar het heeft enorm veel indruk gemaakt..
En ook Gwenny ([LZP] Kaartenactie, een bijzonder (triest) verhaal...)..
vrouwke schreef:Het verhaal van Livetime: in een week gezond naar ernstig ziek.
Ik kan het topic niet meer vinden.
Mette schreef:Mette schreef:Het verhaal van een bokker die op een stal en woning moest passen en haar eigen paard mee nam. Haar paard kreeg een trap op de wei maar er leek niks ernstigs aan de hand te zijn.
De volgende ochtend vond ze het paard met een slagaderlijke bloeding in zijn stal... Ik dacht dat het been gebroken was en bij het opstaan ze op het been was gaan staan. Ik weet het niet precies meer maar het heeft enorm veel indruk gemaakt..
En ook Gwenny ([LZP] Kaartenactie, een bijzonder (triest) verhaal...)..
Gevonden:
winnie03 @ [RIJ-ITP] In een uur tijd alles verloren, mijn 2010
Fee_ schreef:Van het witte/schinmel paard (volgens mij een Andalusier) die in paniek over een hek wilde springen en daarmee heel haar buik open haalde. Het was echt een enorme wond maar door de fantastische zorgen van haar baasje weer prachtig mooi geheeld. Volgens mij is ze begin dit jaar ingeslapen. Als koos naampje had ze Fi als ik het me goed herinner