Lovemyponys5 schreef:Ik ben het er mee eens dat bokt egt ongezellig begint te worden. Ik durf meestal niet eens te reageeren omdat ik geen zin heb in gezeik en om afgesnauwd te worden.
Dit heb ik ook precies hetzelfde

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tabaluga12 schreef:Het valt mi best mee. Er zitten alleen wat rotte appels tussen die in bijna elk topic de sfeer naar benden halen. (beetje jammer dat je bij temmen aangeeft op de hoogte gehouden te willen worden en dan niks meer hoort?)
_MelloW_ schreef:Tabaluga12 schreef:Het valt mi best mee. Er zitten alleen wat rotte appels tussen die in bijna elk topic de sfeer naar benden halen. (beetje jammer dat je bij temmen aangeeft op de hoogte gehouden te willen worden en dan niks meer hoort?)
Als je de tem aanklikt staat er dan niks bij? Ik heb toch altijd wel een reactie terug.
Tabaluga12 schreef:Jawel dat vink ik ook aan en na 'alle' tems nooit wat gehoord.
Nies_ schreef:kaat12 schreef:zon reactie is precies wat ze bedoeld denk ik
Dit vind ik nou van die typische flauwe reacties. Niet alleen deze hoor, heb er al meer gezien. Kan er geen grapje meer gemaakt worden? Moet alles super aardig, oeh, ah en politiek correct zijn? Ik vind van niet.
Ayasha schreef:Nies_ schreef:Dit vind ik nou van die typische flauwe reacties. Niet alleen deze hoor, heb er al meer gezien. Kan er geen grapje meer gemaakt worden? Moet alles super aardig, oeh, ah en politiek correct zijn? Ik vind van niet.
En dat een groot deel van bokt dat wel vindt (maar wel enkel indien ze 'ontvangende partij' zijn) maakt juist de sfeer beroerd. Dat gezeur altijd. Niemand verplicht je hier te lezen of te reageren, vind je het niet leuk? Dan denk je 'dag en bedankt' en zoek je iets wat je wel leuk vindt.
Zit hier al jaren, elke maand wordt er zo'n topic geopend, als er al wat veranderd, heb ik het nog niet beter weten worden. Als, want over die tien jaren is de sfeer imo niet ernstiger geworden, integendeel, je moet al veel meer wikken en wegen voor je wat typt tov tien jaar terug. Alleen lijken er nu meer jankers te zitten. Als je al niet tegen bokt kan vraag ik me af hoe je irl overleeft. Bokt wordt strenger, je mag minder zeggen en de klagers klagen even hard door...
Poiuytrewq schreef:Het was een beetje sarcastisch bedoeld maar ik heb het net uitgelegd zoals je ziet. Mensen die alleen maar zeuren en aanstellen maken het er namelijk niet gezelliger op.
Nies_ schreef:Als dat al ongepast is.. Jeetje zeg.
Jolien87 schreef:Poiuytrewq schreef:Het was een beetje sarcastisch bedoeld maar ik heb het net uitgelegd zoals je ziet. Mensen die alleen maar zeuren en aanstellen maken het er namelijk niet gezelliger op.
Ik mag toch hopen dat je mij nu niet ziet als iemand die 'alleen maar zeurt en zich aanstelt'. Tot nu toe heb ik me altijd aardig netjes weten te houden in discussies, maar het lijkt wel dweilen met de kraan
Poiuytrewq schreef:Het was een beetje sarcastisch bedoeld maar ik heb het net uitgelegd zoals je ziet. Mensen die alleen maar zeuren en aanstellen maken het er namelijk niet gezelliger op.