Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Op Bokt is er een speciaal beschermde jeugdafdeling, en als jeugdigen daarin blijven, ga ik er van uit dat ze idd beschermd zijn voor volwassen kritiek.
Echter blijven veel kinderen daar niet, begeven zich in het volwassen gedeelte van Bokt en kunnen dan volwassen tegengas verwachten. In mijn ogen geen pesterij, en ik als een kind op grond van reacties op een zelf geplaatst topic vervolgens beslist om hand aan zichzelf te slaan, is er meer aan de hand dan een door hem of haarzelf uitgelokte reactie door het plaatsen van een topic buiten het voor de jeugd beveiligde gedeelte van Bokt.
Als een ouder beslist om een pony te kopen voor een kind, dan verwacht ik genoeg expertise van de ouder om te weten hoe de pony gestald en gevoerd moet worden en wat er verder voor de nodige verzorging aangeschaft moet worden. Kan heel goed dat de jeugdige bokker in haar/zijn enthousiasme topics op Bokt plaatst, en nogmaals als dit in het jeugdhonk gedaan wordt, ben ik er zeker van dat daar informatieve en leerrijke reactie op komt. Vooropgesteld dat het verhaal op waarheid berust. En dat is doorgaans af te lezen aan eerder geplaatste topics op Bokt. Teveel fantasiescenario's (en daar zijn er op Bokt genoeg van) en de reacties gaan niet meer zo positief uitvallen.
quartel schreef:Even een regel in een OP vind ik echt niet zo een verkeerd idee..
Wellicht dat het dan niet ook nog eens in een pagina herhaalt hoeft te worden.(qua werk misschien beter haalbaar?)
Wij kunnen als bokkers dan ook gewoon aangeven dat de OP aangepast is voor wie het gemist heeft.
Daarnaast is er altijd nog de optie om de mankracht uit te breiden en die nieuwe juist dat doel te geven??
Als het meer rust brengt in het algemeen dan is het dat best waard.
Maar misschien ligt dat wel niet zo makkelijk als het klinkt....geen idee.
Daarnaast is mijn mening wel dat het van beide kanten moet komen.
Ik denk dat mods alles kunnen doen wat nodig is maar het ook niet gaan redden zonder de bokkers zelf.
quartel schreef:sja....makkelijke prooien voor de jagers he??
Ik las net een ander topic waarin iemand het ook wel stoer vond een 12 jarige even met de grond gelijk te maken.
Zal het een soort van machtsgevoel geven of iets???
Ik vind het maar zielig gedrag.....maarja....wie ben ik