_Natasja_ schreef:Als we dan toch allemaal klagen.
*houdt t netjes*
Ook ik zie hem liever gaan dan komen.
Dit is natuurlijk de frustratie van veel bokkers, maar deze frustratie komt voort uit het feit dat bokt gewoon zulke gebruikers niet aanpakt.
Omdat ik niet wil dat het topic op slot zou gaan, vanwege een persoonlijke aanval, heb ik me dan ook gericht tot het ruimere onderwerp, namelijk wanneer ze een grens trekken.
En deze bepaalde bokker is gewoon een perfecte illustratie.
Ik kan me niet voorstellen dat deze bokker zulke ingewikkelde taal gebruikt, dat het voor het team achter de schermen zo moeilijk is om tot de conclusie te komen dat het kwetsend is, sfeer verziekend en zeker ook heel minachtend tegenover vrouwen die er niet dezelfde mening op na houden als hem.
Ik wacht dan ook nog steeds op een reactie van mod, die wat zinnigers kan bijdragen dan: ''we houden niemand de hand boven het hoofd'' (sorry mod no offence) want als dit niet het geval is, waarom wordt er dan al jaren niet opgetreden tegen deze bokker? (en meer natuurlijk, maar zoals ik al zei, is deze een perfecte illustratie) De regels zijn hier nu zelfs al meerdere malen geciteerd en heel duidelijk staat er dat bokt sfeer verziekende mensen niet tollereert.
Als de mods er niet uitkomen dan suggereer ik om het voor te leggen aan het beheer, want de gebruikers maken bokt en dat snappen hun ook wel.
Grootste gedeelte van bokt bestaat uit vrouwen en geen enkele vrouw accepteert het om zich voor prositutee, arrogant, gefrustreerd, of wat dan ook uit te maken.
Ook wordt het christendom te schande gemaakt.
Graag wil ik gewoon opheldering, want dit is frustrerend, mensen die erop reageren kunnen wel een OW verwachten en iemand die zijn verhalen mooi verpakt, komt overal mee weg.
En ja, dat kunnen wij wel concluderen, want na een paar OW's krijg je een permanente ban en aangezien deze bepaalde bokker al jaren op bokt zit en nog steeds hetzelfde loopt te verkondigen, is daar echt niet tegen op getreden.
Over de suggestie iemand als foei toe te voegen: natuurlijk is dit een optie, maar het bokt beleid moet niet met twee maten meten en zich van de domme houden als iemand zijn verhalen mooi weten te verpakken. Zeker van moderators wordt een bepaalde intelligentie verwacht, lijkt mij, dus ook hun kunnen duidelijk de essentie uit de berichten van deze bokker halen.
Het is toch begrijpelijk dat mensen er zat van zijn. Ik zie hem zo vaak in een topic reageren en dan denk ik laat maar, ik zeg niks, maar eigenlijk is het van de zotte.
Bokt beleid om het heel kort door de bocht te zeggen, maar het maakt wel een statement: ''de slachtoffers moeten de criminelen maar ontlopen''