Waar stelt bokt een grens?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:13

Nezzie schreef:
ElineS schreef:
En ow zoveel erger dan zeggen dat vrouwen naast de seks geen toegevoegde waarde hebben (voor gezelschap neem je toch een hond!) .

Ach, als hij het andersom zegt is het ook niet goed }:0

(Sorry)

Honden hebben naast seks geen toegevoegde waarde (voor gezelschap neem je toch een vrouw).

Of heb ik niet goed begrepen wat je bedoelt? :+

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:14

Het kan overigens heel goed dat er momenteel (opnieuw :+ ) een hevige discussie is losgebarsten achter de schermen, en dat dat de reden is dat de post (nog) niet verwijderd is. Hele duidelijke zaken mag een mod zelf doen, maar op het moment dat het gevoelig ligt, en dat ligt het hier nou eenmaal, niet zozeer om de inhoud maar júist vanwege de gebruiker, dan wordt daar een topic over geopend en een discussie over opgestart.

Met de gerede kans dat die niet binnen een week of zelfs maar binnen een maand iets oplevert, dat dan weer wel :+

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:15

Misschien wel, misschien niet... dat is nou net het probleem, er wordt niet gecommuniceerd en bokkers worden zo genegeerd. Weten niet of er daadwerkelijk wat gedaan wordt.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:15

Je weet eigenlijk sowieso dat topics die gaan over relaties en vreemdgaan, terug komen op 1 punt. En dat is het frustrerende.
Iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar die mening profileren als de enige juiste en de anderen behandelen als zielige, hulpeloze persoonsmensen die niets weten van the way of the world, dat is toch gewoon wraakroepend en trouwens, verboden volgens de boktregels. +:)+ Dus ik roep de modjes op om gewoon hun eigen regels te volgen.
Laatst bijgewerkt door Gini op 31-01-14 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:16

Ik ben het er mee eens dat deze bokker echt veel te ver is gegaan. Ik vind het onacceptabel en het enige wat ik denk is: negeer die bokker dan massaal. Er is geen goed gesprek te voeren zo, mensen die zo in hun eigen frustratie en denkwijze zitten kun je niet overtuigen, je kunt wel voorkomen dat zo iemand een podium krijgt. Hoe? Door, wat Cam ook zei, die persoon op foe te zetten en gewoon niet meer op in gaan. Als het team hem toch zo tekeer laat gaan kunnen we als user er wel wat aan doen. :) samen sterk toch? Ik had ook gereageerd daar maar heb het weg gehaald, het is toch zinloos.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:17

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:18

Waarom moeten wij het werk van de mods doen? Want het is niet iemand die "gewoon" irritant is, maar iemand die beledigd, provoceert, mensen de grond in trapt. Wat niet mag op bokt. En wat al een paar jaar toegelaten wordt.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:24

@Pauline ik ben het helemaal met je eens... negeren is voor gewone bokkers het beste om te doen... dat zorgt er ook voor dat zo'n topic al snel niet meer interessant is... want er wordt nauwelijks gereageerd... en dan is zijn podium weg. Stel in als foei.

Ja het is een irritant dat zo iemand dit kan doen op Bokt... heel jammer ... maar het is nu zoals het is... en het is vast niet voor niks dat het mannetje op een berg in Spanje moet wonen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:26

Waarom moet de verantwoordelijkheid bij de andere bokkers gelegd worden?
Is net zoals tegen schoolkinderen zeggen dat ze dan maar de pestkop moeten ontwijken.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:26

Ach, ik neem de verhalen van deze bokker met een hele grote lading zout. Hij woont op een berg, waarschijnlijk gebeurt daar nooit wat en ontmoet hij zelden of nooit andere mensen. Hij is halverwege de vorige eeuw geboren, hij is nog opgevoed dat de man gelijk heeft en woont dan ook nog in de macho-cultuur in Spanje. Conclusie, deze bokker maakt weinig mee in het echte leven, als oude man op een berg, hij zit misschien wel heel erg onder de plak bij zijn partner en leeft zijn fantasieën na op Bokt. Laat hem lekker, dat is misschien nog wel het enige dat hij heeft. :D

Ik vind hem wel beledigend naar sommige medebokkers toe en zeker iemand prutsmuts noemen, lijkt me wel een bericht dat hem een waarschuwing zou moeten opleveren. Ik heb voor minder weleens een tik gehad van een moderator.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:30

Electra63 schreef:
Ach, ik neem de verhalen van deze bokker met een hele grote lading zout. Hij woont op een berg, waarschijnlijk gebeurt daar nooit wat en ontmoet hij zelden of nooit andere mensen. Hij is halverwege de vorige eeuw geboren, hij is nog opgevoed dat de man gelijk heeft en woont dan ook nog in de macho-cultuur in Spanje. Conclusie, deze bokker maakt weinig mee in het echte leven, als oude man op een berg, hij zit misschien wel heel erg onder de plak bij zijn partner en leeft zijn fantasieën na op Bokt. Laat hem lekker, dat is misschien nog wel het enige dat hij heeft. :D

Ik vind hem wel beledigend naar sommige medebokkers toe en zeker iemand prutsmuts noemen, lijkt me wel een bericht dat hem een waarschuwing zou moeten opleveren. Ik heb voor minder weleens een tik gehad van een moderator.

_/-\o_

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:31

Electra63 schreef:

Ha,...wij doen dus hetzelfde :D

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:40

Electra63 schreef:

is ook van mij op toepassing :')
Maak ook weinig mee,kom uit halverwege de vorige eeuw,woon op een berg,einzelganger,maar ik ben vrouw en wel monogaam... :+

Evelijn

Re: Waar stelt bokt een grens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:43

Nou Geerke... dan heb je het beter getroffen... kennelijk ben je minder gefrustreerd als je wel monogaam bent :D (en gefeliciteerd!)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:44

:D dank je

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:46

Gefeliciteerd trouwens :D

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:47

geerke schreef:
Maak ook weinig mee,kom uit halverwege de vorige eeuw,woon op een berg,einzelganger,maar ik ben vrouw en wel monogaam... :+

Niet iedereen krijgt daar een tik van :+ :D

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:47

Als we dan toch allemaal klagen.

*houdt t netjes*

Ook ik zie hem liever gaan dan komen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:57

geerke schreef:
Electra63 schreef:

Jammer, dat je monogaam bent, anders kon jij eens afspreken met die andere bokker op die berg :D :D

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:58

Stiekem heeft Geerke gewoon constant wilde braspartijen. :D

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 18:04

Als ik zeg dat het niet gek is dat de betreffende spaanse-berg bokker moet betalen voor seks, krijg ik ws een waarschuwing, als de betreffende bergbokker alle vrouwen voor potentiele prutsmutsen uitmaakt, gaat dat niet te ver. Gek genoeg is dat de geschiedenis van de betreffende bergbokker in notedop......alleen als hij verschrikkelijk erg over de schreef gaat, wordt er eens actie ondernemen, maar dat is op een punt waar gewone bokkers al lang een levenslange ban hebben....best jammer, die ongelijkheid...

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 18:06

Electra63 schreef:
Jammer, dat je monogaam bent, anders kon jij eens afspreken met die andere bokker op die berg :D :D

Waarom jezelf zo beperken? Er zijn meer bergen in deze wereld en daar zullen best bergen tussen zitten met een smakelijker en jonger exemplaar dan de betreffende bokker op een Spaanse berg.
:') :D

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 18:11

_Natasja_ schreef:
Als we dan toch allemaal klagen.

*houdt t netjes*

Ook ik zie hem liever gaan dan komen.

Dit is natuurlijk de frustratie van veel bokkers, maar deze frustratie komt voort uit het feit dat bokt gewoon zulke gebruikers niet aanpakt.
Omdat ik niet wil dat het topic op slot zou gaan, vanwege een persoonlijke aanval, heb ik me dan ook gericht tot het ruimere onderwerp, namelijk wanneer ze een grens trekken.
En deze bepaalde bokker is gewoon een perfecte illustratie.

Ik kan me niet voorstellen dat deze bokker zulke ingewikkelde taal gebruikt, dat het voor het team achter de schermen zo moeilijk is om tot de conclusie te komen dat het kwetsend is, sfeer verziekend en zeker ook heel minachtend tegenover vrouwen die er niet dezelfde mening op na houden als hem.

Ik wacht dan ook nog steeds op een reactie van mod, die wat zinnigers kan bijdragen dan: ''we houden niemand de hand boven het hoofd'' (sorry mod no offence) want als dit niet het geval is, waarom wordt er dan al jaren niet opgetreden tegen deze bokker? (en meer natuurlijk, maar zoals ik al zei, is deze een perfecte illustratie) De regels zijn hier nu zelfs al meerdere malen geciteerd en heel duidelijk staat er dat bokt sfeer verziekende mensen niet tollereert.

Als de mods er niet uitkomen dan suggereer ik om het voor te leggen aan het beheer, want de gebruikers maken bokt en dat snappen hun ook wel.
Grootste gedeelte van bokt bestaat uit vrouwen en geen enkele vrouw accepteert het om zich voor prositutee, arrogant, gefrustreerd, of wat dan ook uit te maken.
Ook wordt het christendom te schande gemaakt.

Graag wil ik gewoon opheldering, want dit is frustrerend, mensen die erop reageren kunnen wel een OW verwachten en iemand die zijn verhalen mooi verpakt, komt overal mee weg.
En ja, dat kunnen wij wel concluderen, want na een paar OW's krijg je een permanente ban en aangezien deze bepaalde bokker al jaren op bokt zit en nog steeds hetzelfde loopt te verkondigen, is daar echt niet tegen op getreden.

Over de suggestie iemand als foei toe te voegen: natuurlijk is dit een optie, maar het bokt beleid moet niet met twee maten meten en zich van de domme houden als iemand zijn verhalen mooi weten te verpakken. Zeker van moderators wordt een bepaalde intelligentie verwacht, lijkt mij, dus ook hun kunnen duidelijk de essentie uit de berichten van deze bokker halen.
Het is toch begrijpelijk dat mensen er zat van zijn. Ik zie hem zo vaak in een topic reageren en dan denk ik laat maar, ik zeg niks, maar eigenlijk is het van de zotte.
Bokt beleid om het heel kort door de bocht te zeggen, maar het maakt wel een statement: ''de slachtoffers moeten de criminelen maar ontlopen''

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 18:11

ik vind wel dat er enigzins overdreven word hoor. Zijn meningen zijn wel wat apart maar als je het niet al te persoonlijk opneemt is het prima entertainment :Y) . Dat de vrouwen in zijn omgeving schijnbaar zo vervelend zijn dat hij liever een hond heeft is toch vooral sneu.

Ik vind de mening dat telefoon/sms seks ook gewoon seks is en dat voor geld doen dus gewoon prostitutie is, ook geen bizarre opvatting die gelijk staat aan mensen uitschelden voor prutsmuts trouwens. Ik denk dat wel meer mensen zo redeneren en als je daar niet tegen kan moet je misschien maar eens na gaan denken over hoeveel respect je zelf hebt voor je medemens, als je schijnbaar toch zo'n verachting hebt voor vrouwen die gewoon een legaal beroep uitvoeren dat alleen de suggestie dat er paralellen zijn je al zwaar beledigd :? .
Laatst bijgewerkt door liedje89 op 31-01-14 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

ellen83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 18:13

Ik vind dat berichten met een seksuele lading absoluut niet thuis horen op bokt, dat heb je andere fora voor. Zo bescherm je de kinderen (enigzins) van vieze mensen (en dat zijn er een boel!!).

Daarnaast zie ik mensen regelmatig respectloos reageren naar een ander. En niet alleen op bokt...
Het is zó makkelijk om vanaf je computer/laptop/mobiel/etc je scheur open te trekken over een ander... Maar nadenken over mogelijke gevolgen daarvan? Faalangst, sociale angst? In hele heftige gevallen kan iemand zelfs getraumatiseerd raken (geloof me, ik ken zo iemand). Maar hier wordt niet bij stil gestaan.

Vrijheid van meningsuiting? Tuurlijk, zolang het respectvol is en een toegevoegde waarde heeft en gevraagd wordt in de discussie. Anders laat je de discussie maar langs je heen gaan. Geen probleem toch?

Ik vind bokt een fijne site als ik informatie nodig heb, maar het prutsmuts daarom heen van sommigen schrikt mij wel af.... Van mij mogen moderators wel harder optreden.