Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marga schreef:Die discussie hoort helemaal niet in zo'n topic thuis en als het bericht is aangepast is het toch goed? Degene die de fouten hebben gezien hebben dat bij de NR gemeld (als het goed is) en hebben bericht gekregen dat de OP aangepast is en voor degene die dat niet gezien hebben maakt het verder ook weinig uit.
Als er echt iets wezenlijks veranderd wordt in de OP (een update bijvoorbeeld) wordt dat natuurlijk wel vermeld.
Marga schreef:Wat is voor jullie de meerwaarde om te zien dat er een kleine wijziging is geweest (bijvoorbeeld een d die in een t veranderd is) terwijl je niet weet wat die wijziging is?
We kunnen dat wel doorvoeren als jullie dat super belangrijk vinden.
Sammie schreef:Ceriadwen je kan natuurlijk ook gewoon antwoord geven. Dat verwacht je immers ook van ons.
Maarten, winged bedoelt iets anders. Grote updates worden vermeld. D in t niet. Overigens vind ik met vaak onrust een tikkie overdreven. Er was recent in 1 topic een kleine discussie over. Wat helemaal niet nodig was geweest, omdat dat soort opmerkingen dus niet in t topic horen. Uiteindelijk is die opmerking hier terecht gekomen. En het betreffende is ook aangepast. En off-topic reacties in t topic verwijderd.
Een mod past idd geen nieuwsberichten aan.
Sammie schreef:Volgens mij zijn we daar mee bezig..? Zowel ik als Marga.. Dat trouwens pas voortgang kan vinden als jij uitlegt wat je wil of bedoelt.
Citaat:Waarom is het zoveel moeite om het er even bij te zetten? Wat winnen jullie ermee om het niet te doen?
Sammie schreef:@ fifill, ik heb dat topic doorgelezen, maar zie geen reactie van een nr lid? (Buiten de OP)
Wij pben mensen eigenlijk alleen als wij een PB krijgen met een vraag of opmerking, hoge uitzondering misschien daar gelaten.. Wij lezen niet alle reacties door dus is het ook haast niet mogelijk om een PB te gaan sturen op een off-topic vraag ergens gesteld in een topic. Heb je een opmerking of aanvulling PB of TER ons. Dergelijke opmerkingen op vn zijn dus off-topic, sinds enige tijd wordt daar ook strenger op gemodereerd en dus is de kans erg groot dat het off-topic gedeelte verwijderd wordt. Met misschien een sturende PB, maar dat is aan de mods. De nr plaatst alleen maar nieuws. De nr zijn dus ook geen mods en hebben ook niet dezelfde rechten noch bevoegdheden.
Ik bedenk mij trouwens net dat je het wrs anders bedoelt. Nee, wij mogen in dat topic eigenlijk niet reageren of uitleggen waarom het op vn staat. Ook dat is nl off-topic. Dus in dat geval kun je het beste als gebruiker ons een PB sturen en dat krijg je van ons een reactie, via ter of hier op FZ mag ook natuurlijk. Zie verder dan hier boven.de kans bestaat dan natuurlijk dat we een aantal vragen via PB 'dubbel' krijgen, maar dat is dan gewoon ons pakkie-an. We krijgen ook vaak nieuwsberichten dubbel.
Marga schreef:Nogmaals bij grotere veranderingen wordt dit gewoon standaard vemeld, alleen niet bij kleine spelfouten.
Sammie schreef:@fifill ik vind opmerkingen als tenenkrommend, vechten tegen een bierkaai of de eerdere blunders e.d. Anders aardig overkomen als dat de nr geen enkele fout mag maken. Vooral het vechten tegen de bierkaai als t vervolgens om twee fouten in een titel gaat op een dag dat er dik tien berichten geplaatst worden zonder commentaar op spelfouten.