Liegen/dingen verdraaien op Bokt :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 03:27

@allemaal.

De ts is een meisje van 13 Of daar gaan we van uit, En 13 jarige kunnen hele wijze woorden hebben, Dat zegt niet dat diegene ook gelijk alles letterlijk begrijpt. Dus sommige reacties vind ik wat jammer.

Niem hier weet waarom ze zoveel bokt of zich graag in topics mengt ,Hoe dan ook het afkraken etc van is imo niet echt nodig. Dus volg jullie eigen tips naar haar toe en druk gewoon op kruisje ipv te reageren.

Want ik denk dat ondanks haar 'stoere"houding sommige dingen gewoon kwetsend bij haar zullen binnen komen.

Dus als de volwassen bokkers nou even goed relativeren en dan pas plaatsen of niet plaatsen. En bij wel plaatsen dit was meer leeftijdsgericht doet 'dure"woorden zeggen niet alles. stoerheid ook niet

Ben het er trouwens wel mee eens dat het niet leuk is als er gelogen word over een gestolen pony er zijn namelijk mensen voor gaan zoeken ,Achteraf was het dus niet waar, zo krijg je dat steeds meer bokkers andere bokkers wantrouwen. Dat is toch jammer?

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-13 08:54

Boheme schreef:
Dan mijn oprechte excuses.
Ik las het echt zo dat zij stage had gelopen.
Eefje mijn excuus.

nee ik heb geen stage gelopen bij de sociale dienst, aangezien ik niet eens weet wat dat is :)

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-13 08:56

Crypto schreef:
@allemaal.

De ts is een meisje van 13 Of daar gaan we van uit, En 13 jarige kunnen hele wijze woorden hebben, Dat zegt niet dat diegene ook gelijk alles letterlijk begrijpt. Dus sommige reacties vind ik wat jammer.

Niem hier weet waarom ze zoveel bokt of zich graag in topics mengt ,Hoe dan ook het afkraken etc van is imo niet echt nodig. Dus volg jullie eigen tips naar haar toe en druk gewoon op kruisje ipv te reageren.

Want ik denk dat ondanks haar 'stoere"houding sommige dingen gewoon kwetsend bij haar zullen binnen komen.

Dus als de volwassen bokkers nou even goed relativeren en dan pas plaatsen of niet plaatsen. En bij wel plaatsen dit was meer leeftijdsgericht doet 'dure"woorden zeggen niet alles. stoerheid ook niet

Ben het er trouwens wel mee eens dat het niet leuk is als er gelogen word over een gestolen pony er zijn namelijk mensen voor gaan zoeken ,Achteraf was het dus niet waar, zo krijg je dat steeds meer bokkers andere bokkers wantrouwen. Dat is toch jammer?

dankje
Kijk, ik ben wel 13, desnods plaats ik een kopie van mijn pas als je dat wilt, al gaat dat nogal ver. :n
En dat ik woorden als cynisch of iets gebruik tja, miss is de jeugd van tegenwoordig zoals sommigen dit noemen toch niet zo belabberd als sommigen denken ;)

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 08:57

Ik heb de pagina's niet doorgelezen..

Maar ik snap je 'irritatie' wel hoor..
OWJA!: nu is het wachten op Cassidy.

of is ze al weer acties hier:D

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-13 08:59

Musiess schreef:

tja lieveli is ook al afgekomen op deze lopende tijdbom :P
wees blij dat je de pagina's niet hebt doorgelezen ;)

maralyn

Re: Liegen/dingen verdraaien op Bokt :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 09:12

Ik vind het schandalig hoe hier gereageerd word op elkaar.

Zijn de mensen ECHT volwassen die zich hier als volwassen aanmelden?
Als je dan echt volwassen bent? Dan weet je precies wat je wel en niet moet doen lijkt me?

Er zijn kwetsende dingen tegen elkaar gezegd, wat volwassenen ook gewoon over het hoofd hebben kunnen lezen en met hun "volwassen" gedrag er boven hebben kunnen staan. Dat mag geen excuus zijn voor de TS wat ze doet, want ook haar reacties zijn fout.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 09:15

Ergens snap ik 'de volwassenen' wel..
Elk topic wat ik open, zie ik haar naam langskomen, vaak met onzinnige adviezen. En ik heb (heel eerlijk) niet echt een sociaal leven, en zit vaak op Bokt.
En ik open heel veel topics, en echt in 9 v/d 10 zie ik haar naam langs komen.
Als ze nu de hele tijd geweldige adviezen gaf, en dingen zei die argumenten hebben (en niet "+1", of "helemaal mee eens"), zou ik het helemaal niet erg vinden.

Maar je hebt gelijk hoor, maralyn, de toon maakt de muziek ;). Maar als de toon al gezet is, en de muziek is begonnen, is het lastig die toon te veranderen :).

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 12:48

Musiess schreef:

Zomaar even Cassidy zwart maken is ook niet helemaal de bedoeling lijkt me zo..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 12:52

XEefjuhX schreef:
Musiess schreef:

tja lieveli is ook al afgekomen op deze lopende tijdbom :P
wees blij dat je de pagina's niet hebt doorgelezen ;)

Zoek een leven Evy.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 12:54

Ik reageerde net in een topic waar foto's waren genomen van een slak. Maar daarin reageert ze gewoon 6 x. Nu heb ik haar in mijn foeilijst staan. Maar zoveel reageren lijkt mij overdreven.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 12:56

love_western schreef:
Ik reageerde net in een topic waar foto's waren genomen van een slak. Maar daarin reageert ze gewoon 6 x. Nu heb ik haar in mijn foeilijst staan. Maar zoveel reageren lijkt mij overdreven.

Dat stond ze al bij mij :=

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 13:04

Musiess schreef:

Cassidy heeft altijd goede adviezen hoor, van haar kan je leren!

Nee ik ben het eens met TS, liegen en dingen verdraaien is no go :n Maar zoals als meerdere hebben gezegd; leven en laten leven!

Maar ik ben het ook eens met de rest over dat TS wel erg veel reageert! Ze heeft net zo veel berichten in 2 maanden geplaatst, als ik in 3 jaar heb geplaatst, dan gaat er ergens iets mis geloof ik :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 13:13

Iejoorr schreef:
Musiess schreef:

Cassidy heeft altijd goede adviezen hoor, van haar kan je leren!

Nee ik ben het eens met TS, liegen en dingen verdraaien is no go :n Maar zoals als meerdere hebben gezegd; leven en laten leven!

Maar ik ben het ook eens met de rest over dat TS wel erg veel reageert! Ze heeft net zo veel berichten in 2 maanden geplaatst, als ik in 3 jaar heb geplaatst, dan gaat er ergens iets mis geloof ik :=

Maar als 13 jarige heb je volgens mij ook school en huiswerk. Dus het is sowieso knap.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 13:14

Wat kunnen mensen zich toch druk maken om... niks.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 13:15

JE BENT ZO AARDS HILDE!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 13:18

lieveli schreef:
JE BENT ZO AARDS HILDE!

Dat zeg je tegen meer mensen, dus deze uitspraak is me niets waard ;(

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 13:22

Wow. Ik snap werkelijkwaar NIET hoe dit een reltopic is geworden. Waarom reageert niemand gewoon op het probleem dat TS naar voren brengt? :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 13:30

Omdat er blijkbaar veel onderhuidse irritaties naar TS zijn. Die boven komen drijven. Collectief.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 13:35

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit best sneu vind met zijn alle tegen een meisje van 13.
Dat het meisje nog een hoop moet leren van de wereld dat is duidelijk maar moesten wij dat allemaal niet op 13 jarige leeftijd ?
Als je een probleem hebt met haar gedrag dan pb je haar zelf of leest er gewoon overheen (doe ik ook bij meerdere bokkers).
Wees de verstandige volwassenen :j

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-13 20:36

moyra schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit best sneu vind met zijn alle tegen een meisje van 13.
Dat het meisje nog een hoop moet leren van de wereld dat is duidelijk maar moesten wij dat allemaal niet op 13 jarige leeftijd ?
Als je een probleem hebt met haar gedrag dan pb je haar zelf of leest er gewoon overheen (doe ik ook bij meerdere bokkers).
Wees de verstandige volwassenen :j

nou ik heb al genoeg pb's gekregen van mensen die me uitscholden, dat kiever niet dus :\

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-13 20:36

love_western schreef:
Maar als 13 jarige heb je volgens mij ook school en huiswerk. Dus het is sowieso knap.

Ik heb vakantie ;)

puagaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:40

XEefjuhX schreef:
love_western schreef:

Ik heb vakantie ;)

Heb je facebook? zo ja zoek eens op "rinding Club Championships"
Kun je ook uuuuuuuuuuuuuuuuren mee bezig zijn zonder veel op bokt te zitten. :D

link van de game/info pagina https://www.facebook.com/pages/Riding-C ... 7368950549

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-13 20:42

Puagaus12 schreef:
Heb je facebook? zo ja zoek eens op "rinding Club Championships"
Kun je ook uuuuuuuuuuuuuuuuren mee bezig zijn zonder veel op bokt te zitten. :D

link van de game/info pagina https://www.facebook.com/pages/Riding-C ... 7368950549

Ik ben denk ik te dom voor fb, ik zat er een avond op en snapte het nog steeds niet echt ;)
Maar ik kan wel even kijken :P

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 21:23

Ben ik de enige die het echt erg vind dat iedereen zo op dat meisje reageerd?? Het meisje is 13. Wel constant zeggen dat ze 13 is, maar wel met zijn allen "hakken" als een grote. Tel gewoon tot 10 en irriteer je je er echt aan, er is een foei lijst. En anders lees het, denk er het jouwe van. Ik ga niet verdedigen maar ik besef wel dat ze 13 is en zou iets geunanceerder reageren dan sommige hier... en ja ook ik heb al wel eens tot 10 geteld ;-)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 21:36

_MelloW_ schreef:
Ben ik de enige die het echt erg vind dat iedereen zo op dat meisje reageerd?? Het meisje is 13. Wel constant zeggen dat ze 13 is, maar wel met zijn allen "hakken" als een grote. Tel gewoon tot 10 en irriteer je je er echt aan, er is een foei lijst. En anders lees het, denk er het jouwe van. Ik ga niet verdedigen maar ik besef wel dat ze 13 is en zou iets geunanceerder reageren dan sommige hier... en ja ook ik heb al wel eens tot 10 geteld ;-)

Hier ben ik het mee eens. Bokt kan soms wel érg op leeftijd hameren... Er zijn inderdaad genoeg wijze meisjes van 13, en er zijn er ook die 10 jaar ouder zijn en nog steeds een kind. Ik gooi er ook nog vaak zat onhandige opmerkingen uit, so what, dit is een forum. Ik heb de laatste reacties van Evy even snel nagelezen, ik vind het allemaal wel meevallen eigenlijk. Tuurlijk zitten er een paar onhandige reacties tussen, maar jeetje mensen, leven en laten leven...