Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Crypto schreef:@allemaal.
De ts is een meisje van 13 Of daar gaan we van uit, En 13 jarige kunnen hele wijze woorden hebben, Dat zegt niet dat diegene ook gelijk alles letterlijk begrijpt. Dus sommige reacties vind ik wat jammer.
Niem hier weet waarom ze zoveel bokt of zich graag in topics mengt ,Hoe dan ook het afkraken etc van is imo niet echt nodig. Dus volg jullie eigen tips naar haar toe en druk gewoon op kruisje ipv te reageren.
Want ik denk dat ondanks haar 'stoere"houding sommige dingen gewoon kwetsend bij haar zullen binnen komen.
Dus als de volwassen bokkers nou even goed relativeren en dan pas plaatsen of niet plaatsen. En bij wel plaatsen dit was meer leeftijdsgericht doet 'dure"woorden zeggen niet alles. stoerheid ook niet
Ben het er trouwens wel mee eens dat het niet leuk is als er gelogen word over een gestolen pony er zijn namelijk mensen voor gaan zoeken ,Achteraf was het dus niet waar, zo krijg je dat steeds meer bokkers andere bokkers wantrouwen. Dat is toch jammer?
XEefjuhX schreef:Musiess schreef:Ik heb de pagina's niet doorgelezen..
Maar ik snap je 'irritatie' wel hoor..
OWJA!: nu is het wachten op Cassidy.
of is ze al weer acties hier:D
tja lieveli is ook al afgekomen op deze lopende tijdbom
wees blij dat je de pagina's niet hebt doorgelezen
Musiess schreef:Ik heb de pagina's niet doorgelezen..
Iejoorr schreef:Musiess schreef:Ik heb de pagina's niet doorgelezen..
Cassidy heeft altijd goede adviezen hoor, van haar kan je leren!
Nee ik ben het eens met TS, liegen en dingen verdraaien is no goMaar zoals als meerdere hebben gezegd; leven en laten leven!
Maar ik ben het ook eens met de rest over dat TS wel erg veel reageert! Ze heeft net zo veel berichten in 2 maanden geplaatst, als ik in 3 jaar heb geplaatst, dan gaat er ergens iets mis geloof ik
moyra schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit best sneu vind met zijn alle tegen een meisje van 13.
Dat het meisje nog een hoop moet leren van de wereld dat is duidelijk maar moesten wij dat allemaal niet op 13 jarige leeftijd ?
Als je een probleem hebt met haar gedrag dan pb je haar zelf of leest er gewoon overheen (doe ik ook bij meerdere bokkers).
Wees de verstandige volwassenen
XEefjuhX schreef:love_western schreef:Maar als 13 jarige heb je volgens mij ook school en huiswerk. Dus het is sowieso knap.
Ik heb vakantie
Puagaus12 schreef:Heb je facebook? zo ja zoek eens op "rinding Club Championships"
Kun je ook uuuuuuuuuuuuuuuuren mee bezig zijn zonder veel op bokt te zitten.![]()
link van de game/info pagina https://www.facebook.com/pages/Riding-C ... 7368950549
_MelloW_ schreef:Ben ik de enige die het echt erg vind dat iedereen zo op dat meisje reageerd?? Het meisje is 13. Wel constant zeggen dat ze 13 is, maar wel met zijn allen "hakken" als een grote. Tel gewoon tot 10 en irriteer je je er echt aan, er is een foei lijst. En anders lees het, denk er het jouwe van. Ik ga niet verdedigen maar ik besef wel dat ze 13 is en zou iets geunanceerder reageren dan sommige hier... en ja ook ik heb al wel eens tot 10 geteld