LynnDenise schreef:Jeetje dames, als we allemaal zo blijven reageren zal dit topic ook wel op slot worden gegooid. Is dat wat jullie willen?
Nee, hierbij stopt t ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Als je nu eens begint met er zélf over op te houden.... Dit schiet niet echt op zo, straks zit dit topic ook op slot....
Ik hoop oprecht dat bokt komt met een goede mogelijkheid om dit initiatief doorgang te kunnen geven!
lieveli schreef:Eefje, zullen we het hierbij laten? Of stuur je ook je eigen mailtjes mee? Ik heb je gewoon een tip gegeven per pb, hoe jij daar mee omgaat ligt aan jou, niet aan mij.
Nayomie schreef:Waarom kon het niet een centraal topic worden? Niet dat je in het topic aangeeft dat je iets graag wilt hebben, maar net als het bewerk topic, de mensen met vraag (in dit geval voor weggeven, aanbod) een reactie plaatsen en de rest in PB afhandelen. En als het al aan iemand vergeven is, dat diegene een reactie plaatst dat het weg is.
Aleeneh schreef:Wat het probleem ook is met de regels voor 1 topic versoepelen... dan raakt het einde zoek, want waar trek je dan nog de grens. Dus dat snap ik op zich wel.
LoveBodin schreef:Winged: wie het controleerd: net zoals wie het centraal topic voor bewerken controleert; een of meerdere MODs.
Maar het moet natuurlijk geen kletstopic worden, nee.
Markt ben ik aan de ene kant wel voor, maar aan de andere kant: IK persoonlijk kijk er echt nooit, en met mij meerderen. Als het op de markt komt, wel in een aparte sectie, maar dat was al duidelijk geloof ik
Aleeneh schreef:Ja maar ze willen dat alles wat je wil weggeven en verkopen allemaal op de markt gaatEn dat is de regel, niet het weggeeftopic. En ze snappen dat het niet werkt op de huidige manier en zijn op zoek naar een oplossing om het wel werkend te maken, dus dat moeten we afwachten
LoveBodin schreef:Ik heb trouwens alle tijd hoor, de verzendkosten zijn me veel te hoog (woon in Finland, maar kom straks weer terug).
Zou het dan niet kunnen dat er één MOD speciaal daarop gaat kijken? En als mensen zich gewoon eens gedragen en niet de hele tijd offtopic gaan, zou het ook helpen. Maar goed, dat laatste gaat 'm waarschijnlijk toch niet worden, helaas. Maar het eerste misschien wel? Misschien een mod van de markt überhaupt?
Of
Kan het niet zo dat je je bericht alleen in een format kan zetten? Hetzelfde format dat hier al eens is genoemd? Dus ipv de balk waar ik nu schrijf (en Winged net), daar alleen die 4 (of 5) vragen neer zetten. Ik weet niet of het technisch mogelijk is, maar zo ga je offtopic reacties heel hard tegen.
Ik weet niet hoe dit technisch zit?
De markt of LZP is het verschil dat op de Markt je echt met een doel komt, namelijk iets kopen/verkopen. Op LZP zijn verhalen te lezen, en kan je veel meer doen dan alleen kopen/verkopen. Je kan er ook helpen, en ik denk dat dit idee meer als 'helpen', dan als 'kopen/verkopen' is.
Jaime_ schreef:Maar WAAROM is dat de regel? Waarom mag een weggeeftopic niet -> omdat dat de regel is. Maar waarom en waar staat die regel?
Kan dat ook beantwoord worden door het beheer?
@Lovebodin, inderdaad het doel is helpen en niet kopen/verkopen
Citaat:typ hier je antwoord, je kan typen wat je wil
Citaat:Provincie:
Plaats:
Product(omschrijving):
Foto (in link).
Jaime_ schreef:Maar WAAROM is dat de regel? Waarom mag een weggeeftopic niet -> omdat dat de regel is. Maar waarom en waar staat die regel?
LoveBodin schreef:Een format is een standaard vorm achtig iets.
Nu kan je heel open reageren, en typen wat je wilt.
Als je ipv die antwoordbalk, een sectie maakt met
Provincie:
Plaats:
Product(omschrijving):
Foto (in link).
, zodat je niet méér dan dat in kan vullen. Provincie en plaats kan je ook van die vaste dingen van maken, zodat je kan kiezen.
Maar ik wee tniet in hoeverre dit technisch mogelijk is.
Edit:
Dus in plaats vanCitaat:typ hier je antwoord, je kan typen wat je wil
dit:Citaat:Provincie:
Plaats:
Product(omschrijving):
Foto (in link).
Winged schreef:Het idee van de laatste quote is ook gegeven. Alleen: Hoe voorkom je dat mensen tig keer op één product gaan reageren? Je moet wel het overzicht houden dat iemand een product als 'vergeven' kan neerzetten. Op markt heb je bijvoorbeeld wel het voordeel dat je een 'kavel' kan sluiten zodra het is vergeven. Die mogelijkheid heb je in een topic niet.
Als heel simpel alternatief:
- Regel maken dat mensen alleen het product mogen melden
- Belangstellers moeten dan aangeven of ze het willen hebben aangeven via PB.
XEefjuhX schreef:Winged schreef:Het idee van de laatste quote is ook gegeven. Alleen: Hoe voorkom je dat mensen tig keer op één product gaan reageren? Je moet wel het overzicht houden dat iemand een product als 'vergeven' kan neerzetten. Op markt heb je bijvoorbeeld wel het voordeel dat je een 'kavel' kan sluiten zodra het is vergeven. Die mogelijkheid heb je in een topic niet.
Als heel simpel alternatief:
- Regel maken dat mensen alleen het product mogen melden
- Belangstellers moeten dan aangeven of ze het willen hebben aangeven via PB.
En dan moeten de aanbieders in t topic zeggen waneer het al wggegeven is
NathalietjeB schreef:Jaime_ schreef:Maar WAAROM is dat de regel? Waarom mag een weggeeftopic niet -> omdat dat de regel is. Maar waarom en waar staat die regel?
8 pagina,s met dat t gewoon niet mag en nog steeds door blijven gaan er over t mag gewoon niet klaar er word een oplossing voor gezocht wees daar al blij mee bokt had net zo goed niks hoeven doen..