Tweakers... Kan dat niet weg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:32

@LoveUggs het was een grapje. :))
Tweakers zijn de gebruikers van het forum tweakers.net (zoiets geloof ik). Onze wederhelft op de chats. En sommige hebben zich hier aangemeld.
Laatst bijgewerkt door milou123 op 03-04-13 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:33

Eleionomae schreef:
Maar het gaat toch nergens over dat trouwe bokkers de url maar moeten veranderen omdat ze anders last hebben van een traag bokt?

+1 maar opzich. Als je echt last hebt. Dan doe je dat. Ik heb het nu ook gedaan :) En ik neem aan dat bokt hier heel erg hard mee bezig is hoor :)

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:33

_MelloW_ schreef:
rea schreef:
Grappig dit. Al maanden krijgt elke man die zich nieuw aanmeldt, een lading "geïnteresseerde" dames over zich heen. Daarbij worden enige vurige hints en knipogen niet geschuwd. Nu dit fenomeen als een boemerang terugkomt omdat Bokt het als aanzet van de 1-april-grap heeft gebruikt, wordt het opeens als ergerlijk ervaren.
Dit lijkt me nochtans een voorbeeld van : van hetzelfde laken een broek krijgen ;)

Jij verwoord heel goed wat ik dacht ;)
Ja de inlog probleempjes en traag vond ik ook vervelend, maar hey gelukkig is er meer dan bokt :Y)

Meen je dat? :oo :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:34

Gini schreef:
rea schreef:
Grappig dit. Al maanden krijgt elke man die zich nieuw aanmeldt, een lading "geïnteresseerde" dames over zich heen. Daarbij worden enige vurige hints en knipogen niet geschuwd. Nu dit fenomeen als een boemerang terugkomt omdat Bokt het als aanzet van de 1-april-grap heeft gebruikt, wordt het opeens als ergerlijk ervaren.
Dit lijkt me nochtans een voorbeeld van : van hetzelfde laken een broek krijgen ;)

Ik denk zo een beetje dat de vrouwen die de mannen bedelven bij aanmelding dezelfde groep is als diegenen die zich nu kostelijk amuseren met de chat.
De andere groep zit erbij en kijkt er -al of niet zuchtend- naar.
Enige verschil: de geile topics in WWW kunnen gemakkelijk vermeden worden, pb'tjes met geile inhoud niet.

Volgens mij valt dat wel mee. Ik kijk niet op of om van een man op bokt, maar de B&B chat vind ik ontzettend leuk :).

PB'tjes met geile inhoud kun je melden en daarna weggooien. Zo moeilijk is dat niet.

Ibbel

Eleionomae schreef:
Maar het gaat toch nergens over dat trouwe bokkers de url maar moeten veranderen omdat ze anders last hebben van een traag bokt?

Ik geef een oplossing om naar een vaste server over te gaan, ipv er random een toegewezen te krijgen.
Een server die niet voor Biks en Bytes wordt gebruikt. Dat kan je al véél te lastig vinden, je kunt het ook toepassen en van je probleem af zijn.

Wat wil je? Zeuren of van je probleem af?

Eleionomae

JasmijnJoy schreef:
Eleionomae schreef:

+1 maar opzich. Als je echt last hebt. Dan doe je dat. Ik heb het nu ook gedaan :) En ik neem aan dat bokt hier heel erg hard mee bezig is hoor :)

Ik doe het ook wel, want ik irriteer me kapot aan dat trage bokt, maar feitelijk gezien slaat het echt helemaal nergens op.

@ ibbel en ja ik zeur, want ik vind het echt de meest waardeloze 1 april grap ever.
Laatst bijgewerkt door Eleionomae op 03-04-13 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

milou123

Eleionomae schreef:

Beetje mierenneuken niet?
Bokt is wel vaker traag geweest.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:35

Het is maar een internetforum hoor. De wereld vergaat niet bij een hikkende server.

Susanne

Eleionomae schreef:

Precies... -O-

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Aan de voorstanders van de samenwerking: kunnen jullie met wat meer respect reageren ipv zo kinderachtig te gaan rellen? Volgens mij moeten we gewoon op een normale manier over dit 'probleem' kunnen praten en ik begin me erg te storen aan jullie zogenaamde grapjes en sarcasme. Wie de schoen past....

Gini

milou123 schreef:

Ow o ow, sexueel getinte boodschap :oo

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:36

Ibbel schreef:
Eleionomae schreef:

Ik geef een oplossing om naar een vaste server over te gaan, ipv er random een toegewezen te krijgen.
Een server die niet voor Biks en Bytes wordt gebruikt. Dat kan je al véél te lastig vinden, je kunt het ook toepassen en van je probleem af zijn.

+1

Ik snap de ophef niet zo. Een pb'tje kun je melden en verder staat er een kruisje rechtsbovenin als je een topic niet kunt lezen.
Klaar.

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:36

milou123 schreef:
Eleionomae schreef:

Mierenneuken? _O-

Inderdaad, wel een beetje van een mug een olifant maken.

Eleionomae

Re: Tweakers... Kan dat niet weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:37

Tja meningen verschillen. Noem het mierenneuken, maar ik vind het vervelend. En dat mag toch?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Eleionomae schreef:
JasmijnJoy schreef:

Ik doe het ook wel, want ik irriteer me kapot aan dat trage bokt, maar feitelijk gezien slaat het echt helemaal nergens op.

@ ibbel en ja ik zeur, want ik vind het echt de meest waardeloze 1 april grap ever.

Nou, whooptie-fiets-doo. Veel mensen vinden het wel leuk. Jeetje, zeg, ik snap dat er wat vervelende aspecten aan zitten, die kan je melden en Ibbel geeft een prima oplossing voor als Bokt traag is, maar kom op zeg... Moet er dan overal tot in den treuren over gezeurd worden?

Ga naar buiten, het is prachtig weer.

milou123

Zwerte schreef:
Aan de voorstanders van de samenwerking: kunnen jullie met wat meer respect reageren ipv zo kinderachtig te gaan rellen? Volgens mij moeten we gewoon op een normale manier over dit 'probleem' kunnen praten en ik begin me erg te storen aan jullie zogenaamde grapjes en sarcasme. Wie de schoen past....

Nja, sorry, maar voorstanders worden ook afgeschilderd als hitsige dames die alleen maar willen daten.
Dat is niet zo.
Ik ben niet hitsig en ik wil geen date.
Ik stoor me daar aan, en ook aan het feit dat er quotes gebruikt worden zonder toestemming van de desbetreffende persoon en de desbetreffende persoon is het ook niet met het punt dat gemaakt wordt eens.

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:38

Ibbel schreef:

Oei! Dat gaat een eind in de richting van een persoonlijke aanval, Ibbel!
Zend je jezelf even zo'n leuke sturende pb, qua "gelijke monniken, gelijke kappen"? :+

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:38

milou123 schreef:
Eleionomae schreef:

JasmijnJoy schreef:
Mierenneuken? _O-

O, sorry, nu hoor ik zeker ook bij alle vieze, hitsige, funsige mensen? := :')

En alvast excuses: niet om iemand te treiteren.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:39

Eirikur schreef:
Ibbel schreef:

Oei! Dat gaat een eind in de richting van een persoonlijke aanval, Ibbel!
Zend je jezelf even zo'n leuke sturende pb, qua "gelijke monniken, gelijke kappen"? :+

Kan me voorstellen dat je als mod ook wel een keer moe wordt van het gezeur..

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:40

milou123 schreef:
milou123 schreef:

JasmijnJoy schreef:
Mierenneuken? _O-

O, sorry, nu hoor ik zeker ook bij alle vieze, hitsige, funsige mensen? := :')

En alvast excuses: niet om iemand te treiteren.

JAAA, en nu van bokt af jij! ~~}> Sarcasme, ik zeg het er maar vast bij.
Haha, nee maar ik had nog nooit gehoord van die opmerking. Weet eigenlijk ook niet precies wat die inhoudt :=
Laatst bijgewerkt door JasmijnJoy op 03-04-13 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Nou nou, gaat lekker hier :=
Beetje relativeren zou sommige mensen nu ook wel weer sieren. Ik heb ook last van sommige 'tweakers', maar er zullen ook wel een paar jongens tussen zitten die oprecht geinteresseerd zijn in het vrouwelijke vlees dat hier rond loopt :P

Dieselpaard

Nee, de wereld vergaat idd niet bij een hikkende server, maar man wat vind ik het een onzin om van bokt een datingsite te maken. Ga je lekker inschrijven bij Lexa ofzo, val mij er niet mee lastig. Allemaal onzin forums en onzin reacties van mannen die er echt helemaal geen verstand van hebben. Ik vind het vreselijk. En idd...ik irriteer mij eraan dat ik via een andere weg op deze site moet komen, omdat er een 1 april grap uit de hand is gelopen. En ja, ik irriteer mij ook aan het feit dat als een man zich hier voorheen aanmeldde, dat er allemaal vrouwen vreselijk zaten te versieren enzovoorts....

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:41

Cayenne schreef:
Nou nou, gaat lekker hier :=
Beetje relativeren zou sommige mensen nu ook wel weer sieren. Ik heb ook last van sommige 'tweakers', maar er zullen ook wel een paar jongens tussen zitten die oprecht geinteresseerd zijn in het vrouwelijke vlees dat hier rond loopt :P

Of in het vlees wat de vrouwen bezitten? :')

Freekers

Cayenne schreef:
maar er zullen ook wel een paar jongens tussen zitten die oprecht geinteresseerd zijn in het vrouwelijke vlees dat hier rond loopt :P

Vrouwelijk schoon!

milou123

JasmijnJoy schreef:
Haha, nee maar ik had nog nooit gehoord van die opmerking. Weet eigenlijk ook niet precies wat die inhoudt :=

Eigenlijk hetzelfde als wat jij zei.
Van een mug een olifant maken, zeuren over onzinnige dingen zegmaar.
Is mierenneuken ook Brabants? Vast dan. := *weer iets om nooit meer te gebruiken dan