Tweakers zijn de gebruikers van het forum tweakers.net (zoiets geloof ik). Onze wederhelft op de chats. En sommige hebben zich hier aangemeld.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_MelloW_ schreef:rea schreef:Grappig dit. Al maanden krijgt elke man die zich nieuw aanmeldt, een lading "geïnteresseerde" dames over zich heen. Daarbij worden enige vurige hints en knipogen niet geschuwd. Nu dit fenomeen als een boemerang terugkomt omdat Bokt het als aanzet van de 1-april-grap heeft gebruikt, wordt het opeens als ergerlijk ervaren.
Dit lijkt me nochtans een voorbeeld van : van hetzelfde laken een broek krijgen
Jij verwoord heel goed wat ik dacht![]()
Ja de inlog probleempjes en traag vond ik ook vervelend, maar hey gelukkig is er meer dan bokt
Gini schreef:rea schreef:Grappig dit. Al maanden krijgt elke man die zich nieuw aanmeldt, een lading "geïnteresseerde" dames over zich heen. Daarbij worden enige vurige hints en knipogen niet geschuwd. Nu dit fenomeen als een boemerang terugkomt omdat Bokt het als aanzet van de 1-april-grap heeft gebruikt, wordt het opeens als ergerlijk ervaren.
Dit lijkt me nochtans een voorbeeld van : van hetzelfde laken een broek krijgen
Ik denk zo een beetje dat de vrouwen die de mannen bedelven bij aanmelding dezelfde groep is als diegenen die zich nu kostelijk amuseren met de chat.
De andere groep zit erbij en kijkt er -al of niet zuchtend- naar.
Enige verschil: de geile topics in WWW kunnen gemakkelijk vermeden worden, pb'tjes met geile inhoud niet.
Eleionomae schreef:Maar het gaat toch nergens over dat trouwe bokkers de url maar moeten veranderen omdat ze anders last hebben van een traag bokt?
JasmijnJoy schreef:Eleionomae schreef:Maar het gaat toch nergens over dat trouwe bokkers de url maar moeten veranderen omdat ze anders last hebben van een traag bokt?
+1 maar opzich. Als je echt last hebt. Dan doe je dat. Ik heb het nu ook gedaanEn ik neem aan dat bokt hier heel erg hard mee bezig is hoor
Ibbel schreef:Eleionomae schreef:Maar het gaat toch nergens over dat trouwe bokkers de url maar moeten veranderen omdat ze anders last hebben van een traag bokt?
Ik geef een oplossing om naar een vaste server over te gaan, ipv er random een toegewezen te krijgen.
Een server die niet voor Biks en Bytes wordt gebruikt. Dat kan je al véél te lastig vinden, je kunt het ook toepassen en van je probleem af zijn.
Wat wil je? Zeuren of van je probleem af?
Eleionomae schreef:JasmijnJoy schreef:
+1 maar opzich. Als je echt last hebt. Dan doe je dat. Ik heb het nu ook gedaanEn ik neem aan dat bokt hier heel erg hard mee bezig is hoor
Ik doe het ook wel, want ik irriteer me kapot aan dat trage bokt, maar feitelijk gezien slaat het echt helemaal nergens op.
@ ibbel en ja ik zeur, want ik vind het echt de meest waardeloze 1 april grap ever.
Zwerte schreef:Aan de voorstanders van de samenwerking: kunnen jullie met wat meer respect reageren ipv zo kinderachtig te gaan rellen? Volgens mij moeten we gewoon op een normale manier over dit 'probleem' kunnen praten en ik begin me erg te storen aan jullie zogenaamde grapjes en sarcasme. Wie de schoen past....
milou123 schreef:Eleionomae schreef:Maar het gaat toch nergens over dat trouwe bokkers de url maar moeten veranderen omdat ze anders last hebben van een traag bokt?
Beetje mierenneuken niet?
Bokt is wel vaker traag geweest.
JasmijnJoy schreef:Mierenneuken?![]()
Inderdaad, wel een beetje van een mug een olifant maken.
Eirikur schreef:Ibbel schreef:Wat wil je? Zeuren of van je probleem af?
Oei! Dat gaat een eind in de richting van een persoonlijke aanval, Ibbel!
Zend je jezelf even zo'n leuke sturende pb, qua "gelijke monniken, gelijke kappen"?
milou123 schreef:milou123 schreef:
Beetje mierenneuken niet?
Bokt is wel vaker traag geweest.JasmijnJoy schreef:Mierenneuken?![]()
Inderdaad, wel een beetje van een mug een olifant maken.
O, sorry, nu hoor ik zeker ook bij alle vieze, hitsige, funsige mensen?![]()
En alvast excuses: niet om iemand te treiteren.
Cayenne schreef:Nou nou, gaat lekker hier
Beetje relativeren zou sommige mensen nu ook wel weer sieren. Ik heb ook last van sommige 'tweakers', maar er zullen ook wel een paar jongens tussen zitten die oprecht geinteresseerd zijn in het vrouwelijke vlees dat hier rond loopt
JasmijnJoy schreef:Haha, nee maar ik had nog nooit gehoord van die opmerking. Weet eigenlijk ook niet precies wat die inhoudt