Er was een modje die voorstelde naar de wintertijd terug te gaan, ik zit hier dus nog wel tot 1 uur, je weet maar nooit, mods tegenwoordig
Iejoorr schreef:Er was een modje die voorstelde naar de wintertijd terug te gaan, ik zit hier dus nog wel tot 1 uur, je weet maar nooit, mods tegenwoordig Ene Delerium?
Ladybird schreef:mara168 schreef:Ik wil mijn eerste bokt 1 april Die heb je ook het is en blijft vandaag gewoon de hele dag 1 april Ja daar heb je gelijk in! Maar de grap die wil ik!
mara168 schreef:Nu ik de onderschriften van de mods lees krijg ik echt een gevoel dat er iets niet klopt!nu je het zegt!!
takkie_muis schreef:Iejoorr schreef:Er was een modje die voorstelde naar de wintertijd terug te gaan, ik zit hier dus nog wel tot 1 uur, je weet maar nooit, mods tegenwoordig Ene Delerium? Ja, die ja
k_m schreef:mara168 schreef:Nu ik de onderschriften van de mods lees krijg ik echt een gevoel dat er iets niet klopt!nu je het zegt!!Waarom?
k_m schreef:mara168 schreef:Nu ik de onderschriften van de mods lees krijg ik echt een gevoel dat er iets niet klopt!nu je het zegt!!Ja he! Echt er klopt iets niet!
_coquette_ schreef:Is het iemand opgevallen dat bij de nieuwe mannen *kuckkuckmodjes* het berichten aantal niet klopt?vertel
Paisano schreef:xStephanie schreef:Er begint kleur in de onderschriften te komen.Leuke opmerking.. Kleur... Vind jou onderschrift wel cool
k_m schreef:mara168 schreef:Nu ik de onderschriften van de mods lees krijg ik echt een gevoel dat er iets niet klopt!nu je het zegt!!Waarom?Vanalles met tanden en tandenborstels!
Tijd moet je gewoon instellen in je instellingen ..er staat is er nu zomertijd? dan moet je even het stipje klikken bij : ja...
01San schreef:_coquette_ schreef:Is het iemand opgevallen dat bij de nieuwe mannen *kuckkuckmodjes* het berichten aantal niet klopt?vertelsearch.php?author_id=271944&sr=posts
Ik denk niet dat de bezoekers modjes zijn omdat ze zich ook in kunnen loggen en dan tegelijk offline kunnen laten. Maar die onderschriften is idd wel raar maar heel veel modjes hebben het ook niet