EliseBrouwer schreef:Oja, dit was eigenlijk ook wel een blunder..
[KH] Ben ik nu egt te groot??!!
Haha, als toekomstige werkgevers/collega's dit zouden zien..

Heerlijk dat soort topics hoor!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EliseBrouwer schreef:Oja, dit was eigenlijk ook wel een blunder..
[KH] Ben ik nu egt te groot??!!
Haha, als toekomstige werkgevers/collega's dit zouden zien..
animalwoman schreef:ik heb deze een keer geplaatst kwam hem net weer tegen hihi en toen werd ik uitgemaakt voor iemand die van dierenmishandeling houd http://www.youtube.com/watch?v=3gvVHaNVmIA
vind de pony gewoon een super band hebben met de eigenaar ze voelen mekaar goed aan
Citaat:Hoi!
Ik zat net op internet te lezen dat er in klaaswaal een pony is mishandeld :S
Het was een roodschimmel.
hier is het artikel:
I
n een weiland bij Klaaswaal is maandag een pony zwaar mishandeld.
uitgegeven: 13:08 02-08-2005 gewijzigd: 13:08 02-08-2005
De roodschimmel werd met een scherp voorwerp in de vagina gestoken. Het dier wordt aan zijn verwondingen behandeld.
De politie is nog op zoek naar getuigen.
Dit Kan tog Niet :@:@
Wat vinden jullie ervan
Citaat:Ik vind het een beetje raar onderwerp om over te discussieren, ik denk niet dat je iemand gaat vinden die zegt 'volkomen begrijpelijk, doe ik zelf elke vrijdagavond met mijn hond' oid.
ginger18 schreef:elselianta schreef:Hahahaha o god geniaal topic!
Ik heb ook al heel wat bloopers gehad, zal straks even mijn berichten kijken.
Dat topic van het poepen, GEWELDIGlich helemaal slap hier
Of het serieus was vraag ik me af
Ja, het was echt serieus. Haha, al begrijp ik best dat het niet serieus over komt.
Maar die vriendin van mij moest echt elke keer poepen als ik haar aan de telefoon had.
Ik weet eigenlijk niet of ze er nu nog last van heeft, zal het eens vragen.
Urielle schreef:Ik was echt wel heel vriendelijk zeg, tjeeeeee, als ik dat terug lees![]()
Meisje schrijft:Citaat:Hoi!
Ik zat net op internet te lezen dat er in klaaswaal een pony is mishandeld :S
Het was een roodschimmel.
hier is het artikel:
I
n een weiland bij Klaaswaal is maandag een pony zwaar mishandeld.
uitgegeven: 13:08 02-08-2005 gewijzigd: 13:08 02-08-2005
De roodschimmel werd met een scherp voorwerp in de vagina gestoken. Het dier wordt aan zijn verwondingen behandeld.
De politie is nog op zoek naar getuigen.
Dit Kan tog Niet :@:@
Wat vinden jullie ervan
Ik reageer:Citaat:Ik vind het een beetje raar onderwerp om over te discussieren, ik denk niet dat je iemand gaat vinden die zegt 'volkomen begrijpelijk, doe ik zelf elke vrijdagavond met mijn hond' oid.
Eskimo schreef:Nou... Laat ik dan maar eens iets opbiechten... Kent iemand hier ergens nog Haflinglove? Van o.a de topics zoals Bokt is Bullshit en over haar verzorg Arabieren en Shetlanders? Het is wel van een aantal jaar geleden dus ben benieuwd of sommige bokkers zich dat nog kunnen herinneren...
JasmijnJoy schreef:Eskimo schreef:Nou... Laat ik dan maar eens iets opbiechten... Kent iemand hier ergens nog Haflinglove? Van o.a de topics zoals Bokt is Bullshit en over haar verzorg Arabieren en Shetlanders? Het is wel van een aantal jaar geleden dus ben benieuwd of sommige bokkers zich dat nog kunnen herinneren...
Ik heb even gezocht, was toch wel benieuwd, nou hier is-ie dan![]()
[FZ] Bokt = Bullshit