Sfeer op Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 12:35

Senks :)

Blijkbaar lukt dat wanneer er serieuze ergernis achter zit minder goed :P

Maargoed, zo hou je reactie op reactie dus laat ik proberen er niet verder over door te gaan...hoewel dat dan weer als zwaktebod wordt gezien maar als er niet rustig, eerlijk en open over zaken gepraat kan worden dan maar niet :)

Dus beter maar verder gaan met het topic en over andere onderwerpen :)
(kijken of het lukt :P )

Collie2008

Re: Sfeer op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 13:04

Ik heb het idee dat Bokt de ontmoetingsplaats is voor de grootste azijnpissers van Nederland en toch is het er leuk :D Aan de ene kant zijn er de tere zieltjes die alleen positief commentaar willen, aan de andere kant zijn er de recht-toe-recht-aan mensen die ongenuanceerd hun kritiek kunnen uiten. En daartussen zitten mensen die goed opbouwend kritiek kunnen geven. Als ik het zo bekijk, dus een normale afspiegeling van de Nederlandse maatschappij. Want uiteindelijk zijn Nederlanders goed in azijnpissen dus ach :)

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 13:11

De paardenwereld is soms een harde wereld waarbij mensen elkaar het licht in de ogen niet gunnen, ook op Bokt zie je dat wel regelmatig terug komen!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 13:33

_Naomii_ schreef:
De paardenwereld is soms een harde wereld waarbij mensen elkaar het licht in de ogen niet gunnen, ook op Bokt zie je dat wel regelmatig terug komen!

Daar heb ik gelukkig niet zo opgemerkt. Niet meer dan normaal iig. Ik vind je manier om er geen reltopic van te maken ook een mislukte poging. Beter gewoon niet mee bemoeien....

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:57

Ik vind informatief en huiskamer leuk. Geen last van vervelende mensen.
Op zich zou een plekje waar mensen die ruzie met elkaar hebben het kunnen uitvechten geen slecht idee zijn. Dan blijft de rest van het forum 'schoon'.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:01

Ik kom bijna alleen nog in HK. Daar zit ik in een topic met echt de leukste meiden die je maar kunt wensen in een topic :D. Open, eerlijk en gezellig.. Supersfeertje!!

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:13

Moderatoropmerking:
Ik heb een boel reacties die totaal off topic zijn verwijderd. Als er persoonlijke zaken spelen, is per pb een perfecte oplossing om die uit te praten, lukt dat niet is er altijd nog de foei-functie, maar om er een topic mee te vullen is niet de bedoeling. Evenmin is het de bedoeling dat personen die er buiten staan telkens opnieuw een kwestie tussen twee anderen aanhalen. Graag on topic verder.

lizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:18

Het ligt er heel erg aan in welk topic je reageert. Er zijn ook topics waar een hele fijne sfeer heerst, maar ik deel je mening dat ik zelf niet snel een topic zal openen omdat er (bijna) altijd negativiteit naar voren komt. Erg jammer en denk ik ook moeilijk tegen te gaan.
Ik denk dat dat ook veel door het algemene internetgebruik komt. Mensen kunnen zich verschuilen en typen dingen die ze nooit face to face tegen iemand zouden zeggen.
Je zou elkaar ook kunnen stimuleren ipv afzeiken.... maar ik denk dat er in de paardensport op zich ook best veel afgunst heerst.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:20

Yv_ schreef:
Ik kom bijna alleen nog in HK. Daar zit ik in een topic met echt de leukste meiden die je maar kunt wensen in een topic :D. Open, eerlijk en gezellig.. Supersfeertje!!

Zelfde hier, inderdaad :).

Ik moet eerlijk zeggen dat ik, ondanks dat dit een paardenforum is, maar weinig in paardentopics reageer. Ik bekijk wel veel topics, bekijk ook veel foto's en dergelijke, maar ik heb gewoon niet meer de zin om te reageren. Al helemaal niet wanneer er pagina's vol staan met (onterecht) commentaar en/of (onterechte) lofzangen... Het komt haast over alsof je je al beginnende B-ruiter vooral niet op Bokt moet laten zien met foto's waar je zelf om wat voor reden dan ook trots op bent, het is nooit goed :). Ook niet als het wel goed is voor het niveau.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 18:04

Ik begrijp niet waar jullie dat vandaan halen. Bokkers kunnen fel zijn in zulke topics maar in 95 procent van die gevallen stelt de TS zich niet open voor commentaar en gaat er lekker tegenin. Ja dan vraag je er ook wel om ;).
Heb vaak zat topics gezien waar het er heel vriendelijk aan toe ging terwijl je, als je alleen al naar het paard keek, spontaan pijn in je lichaam kreeg...zegmaar.

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 18:11

Vaak vind ik het gezellig.. :D
Maar als mensen afzeiken.. in plaats opbouwende kritiek..
of mensen die doen alles beter te weten.. dan baal ik wel is :)

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 18:19

Poiuytrewq schreef:
Ik begrijp niet waar jullie dat vandaan halen. Bokkers kunnen fel zijn in zulke topics maar in 95 procent van die gevallen stelt de TS zich niet open voor commentaar en gaat er lekker tegenin. Ja dan vraag je er ook wel om ;).
Heb vaak zat topics gezien waar het er heel vriendelijk aan toe ging terwijl je, als je alleen al naar het paard keek, spontaan pijn in je lichaam kreeg...zegmaar.

Precies wat ik gister probeerde te zeggen! Jij zegt het alleen een stuk begrijpelijker :+

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 19:58

Ik heb een keer een HAW-topic geopend met filmpjes erin. Toen kreeg ik de reacties dat ik wel lef had om filmpjes op bokt te zetten. Dat zegt eigenlijk al genoeg...

Gelukkig zijn er tussen de reltopics door ook nog leuke en gezellige topics. Wat denk ik niet meehelpt is dat je na een bepaalde tijd je reactie niet meer aan kan passen/verwijderen. Dat is wel iets dat ik heel jammer vind van Bokt.