BernetteO schreef:Zakelijk of niet, als ik in het ziekenhuis beland, stuur ik echt niks op. Zou wel contact proberen te zoeken, maar stel nou (stel hè) dat het zo erg is dat ik coma lig? En dat niemand van die transactie afweet, omdat mijn rekening privé is? Ja dan kan ik achteraf contact opnemen met de bezwaarcommissie, maar dan zou ik al geband zijn en zouden mensen dat gezien hebben, erover gespeculeerd en ik zou een 'slechte' naam krijgen.
In het verleden is het ooit weleens voorgekomen dat we helemaal geen contact kunnen krijgen met iemand. Wanneer iemand normaal gesproken vrij regelmatig aanwezig is en ineens van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn, dan houden we er zelf al rekening mee dat er iets ernstigs aan de hand kan zijn.
Als er al een topic op FZ geopend wordt, dan geven we in zo'n geval ook heel duidelijk aan dat er iets mis is gegaan en dat we geen contact met iemand kunnen krijgen. De kans is dan vrij groot dat zich een bokker meldt die contact heeft met diegene en weet wat er aan de hand is. Bijv. in het voorbeeld dat je hierboven noemt, is de kans vrij groot dat iemand dan weet te melden dat je niet online kunt komen omdat je in het ziekenhuis ligt. En uiteraard wordt daar ook rekening mee gehouden. Zodra iemand weer actief kan zijn en zich bij ons of bij de BZC meldt, dan gaan we alsnog een oplossing zoeken en de kans is dan heel groot dat het alsnog opgelost gaat worden.
Hiermee samenhangend: het is nooit onze intentie om iemand door het slijk te halen. Daar hebben we ook helemaal geen reden voor, we zijn immers niet persoonlijk benadeeld.
Het bemiddelen in transacties die niet naar wens verlopen zijn is een stuk service dat we aan bokkers bieden. Iets dat ons als mods, maar zeker ook de BZC, enorm veel tijd en inspanning kost. We doen het enkel en alleen om voor jullie een stuk service te bieden en doen ons stinkende best om die transacties alsnog opgelost te krijgen. Gelukkig staan hier heel veel reacties van bokkers die dat begrijpen en waarderen, bedankt daarvoor