Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met ShauniBef?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:46

YaraJones

Dan zou ik helemaal niet gaan zonder politie, maargoed is dat hier van toepassing dan?

YaraJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:47

Elma_ schreef:
YaraJones

Dan zou ik helemaal niet gaan zonder politie, maargoed is dat hier van toepassing dan?

zou ik het anders aanhalen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:47

Een week is te lang, je kan dat makkelijk binnen een dag regelen als je zelf aangeeft dat je dat gaat doen. En ze wist dat dat kon gebeuren aangezien er veel mensen zijn opgelicht, de 16 gedupeerden zijn geen zware criminelen hoor..... Maar (als het goed is :))) mensen die hard voor hun geld werken en graag hun spullen of geld zien.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:48

Elma_ schreef:
Jorienn schreef:
Ja dan ga je ook langs, met 1 of 2 personen. Niet met 16 of meer toch?

En waarom niet? Als er 16 gedupeerden zijn? Ik neem aan dat de gedupeerden nu heel voorzichtig zijn met het kopen van spullen dus die zullen vast graag hun spullen zelf ophalen en niet via een omweg.

Waarom niet? Nou denk je even in hoe jij je zou voelen als er 16 man aan je deur zou staan terwijl je nog geen week de tijd gehad heb het te regelen...[/quote]

Ze heeft al weken de Tijd gehad

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:49

Ze heeft ruim de tijd gehad het te regelen, Angeliek postte in het topic dat ze vorige week al enveloppen op de post zouden hebben gedaan, kortom, toen had het al geregeld kunnen zijn, ze kiezen er zelf voor het zo uit de hand te laten lopen in mijn ogen, als maandag gezegd wordt dat er gewacht wordt tot woensdag met aangifte had ik als de wiedeweerga al die spullen dinsdag naar de post grbracht. Te zien aan de tijden waarop beiden online zijn geweest op whatsapp hadden ze hier hoogstwaarschijnlijk ook prima de tijd voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:49

Wat jullie kunnen doen is dat als het nog niet geregeld is vandaag of morgen, allemaal aangifte doen en de politie informeren dat je langsgaat om de spullen te halen. De politie weet daar dan van, en dan kan je ook eventueel melden dat jullie (?) bedreigd zijn?

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:50

Dit wordt een beetje een nutteloze discussie nu, en ik begrijp echt wel dat er mensen boos zijn, maar juist daarom vind ik het een slecht idee. Ik vind het een slecht idee om met 16 boze mensen naar een huis te gaan. Ik mag dat vinden toch?

@quera, ja de verkoopster in kwestie, de pleegmoeder niet.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:51

Maar je hebt toch zaken gedaan met shaunibef en niet met haar pleegmoeder

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:52

quera schreef:
Maar je hebt toch zaken gedaan met shaunibef en niet met haar pleegmoeder

Op dit moment is het overgepakt door haar pleegmoeder. Zij heeft uitspraken gedaan dat zij nu de pakketjes op de post zou doen etc. Dus is zij nu verantwoordelijk door die woorden. Lijkt me logisch dat als het al zo hoog is op gelopen dat je de benen uit je kont loopt om dit zo snel mogelijk op te lossen in plaats van niet meer te reageren op app etc.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:52

Elma_ schreef:
Dit wordt een beetje een nutteloze discussie nu, en ik begrijp echt wel dat er mensen boos zijn, maar juist daarom vind ik het een slecht idee. Ik vind het een slecht idee om met 16 boze mensen naar een huis te gaan. Ik mag dat vinden toch?

Ik denk dat je dan niet helemaal goed geinformeerd beynt.

misskiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:53

Elma jij wacht duidelijk zelf niet op spullen. Er is aan bokt toegezegd dat het maandag verzonden zou worden. Daarbij heeft Shauni al enige tijd gehad van Bokt om het zelf op te lossen en op te sturen, waar zij niet op gereageerd heeft!!, dus ik denk dat jij niet weet wat er allemaal alvorens al gespeelt heeft waardoor wij met aktie verder gaan nu. ;)

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:54

upendo schreef:
Elma_ schreef:

Ik denk dat je dan niet helemaal goed geinformeerd beynt.

Waarover niet? Nogmaals, ik snap dat er mensen al maanden wachten maar de pleegmoeder zegt het op te lossen en dat kan gewoon niet binnen 2 dagen. Als het over 2 weken nog niet is opgelost ok. Maar dan nog zou ik niet met 16 man naar een huis gaan, Niet alleen om haar maar ook om jullie eigen veiligheid.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:55

Het spijt me dat ik het zeg; maar langskomen met een groep is nog altijd beter dan terecht aangifte doen. Want die aangifte kan haar namelijk wel duur komen te staan (naast het teruggeven van het geld/geven van de goederen of wat dan ook, komt er ook nog een strafblad bij dan. --> geen verklaring meer van goed gedrag, vragen genoeg werkgevers etc.)

Vind het trouwens netjes dat jullie zo lang wachten, had ik persoonlijk niet gedaan.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:56

Die 16 waren sowieso van een andere zaak, namelijk de zaak van H de J. In dit geval zijn het er 6, tot nog toe. En als je nou de spullen gewoon klaar hebt liggen als de dames komen, kun je ze zo meegeven. Klaar toch?
Ik zou het geloof ik ook niet doen en ik denk dat de politie het af zou raden, maar ik begrijp het wel. Het is een keer klaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:56

Tuurlijk mag je dat vinden, maar ik vind dat heel logisch. Als de 16 gedupeerden nou ook allemaal hun ouders, vriendjes en vriendinnetjes meenemen dan wordt het een beetje een Project X, maar als er gewoon 16 gedupeerden heen gaan (eventueel met een volwassen persoon) zie ik daar echt het probleem niet van. Dit kan je binnen 2 dagen geregeld hebben, 1e dag zoek je uit wie wat krijgt en pak je het in en verstuur je het, en de tweede dag is het binnen. Klaar.

Er zijn zaken gedaan met Shaunibef die niet naar behoren verlopen, maar haar pleegmoeder heeft aangegeven dat ZIJ het nu gaat regelen. Als dit al maanden loopt verwacht je dat het dan ook snel geregeld is.

Waarom kan het niet binnen twee dagen geregeld zijn?
GISTER heeft ze de bankafschriften gecheckt zei ze zelf, en dan kan je dus ook de pakketten opsturen, het track en trace nummer doorgeven en dan wordt het vandaag bezorgd, ik snap het probleem niet. E er is hierboven ook al aangegeven dat ze het maandag ook al zou regelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:58

Blue_Eyes schreef:
Die 16 waren sowieso van een andere zaak, namelijk de zaak van H de J. In dit geval zijn het er 6, tot nog toe. En als je nou de spullen gewoon klaar hebt liggen als de dames komen, kun je ze zo meegeven. Klaar toch?
Ik zou het geloof ik ook niet doen en ik denk dat de politie het af zou raden, maar ik begrijp het wel. Het is een keer klaar!

Toen ik opgelicht was en aangifte deed vroeg de politieagent of ik het adres had. Ik had hem niet ik bij me maar zou er wel viavia aan kunnen komen. Agent vroeg of ik langs kon gaan, als ik dan mijn spullen nog niet had moest ik maar terugkomen :))

Ik ben langsgegaan, bankafschrift meegenomen en kreeg zo mijn spullen mee. Was het wachten zo zat, ben heel blij dat ik het gedaan heb!

Blue_Eyes

Re: Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met ShauniBef?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:00

Ja, okee, maar als je aangeeft dat je al bedreigd bent? Ik weet niet of ze dan nog zo happig zijn om een stel jonge meiden daarheen te laten gaan.

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:01

ze zijn er mee bezig, angelsss kan niet toveren.het wordt allemaal zo snel mogenlijk geregeld

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:01

Ik bemoei me er verder niet meer mee want anders ga ik 20 x hetzelfde zeggen :P
Ik hoop serieus dat het voor iedereen opgelost wordt en dat áls jullie gaan er dan politie mee gaat. Dan is er een veel kleinere kans dat er iets uit de hand loopt. Sterkte!

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:02

lemanthia schreef:
ze zijn er mee bezig, angelsss kan niet toveren.het wordt allemaal zo snel mogenlijk geregeld

Wel gewoon reageren, dat lijkt me niet onder het kopje toveren vallen.

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:03

Niks mis mee toch om langs te gaan! Zou ik ook doen en gewoon ook met zijn allen.
Als je spullen niet opgestuurd zijn , dan maar halen!
Nog makkelijk trouwens voor de 'verkoper' ook...

Angelsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:05

ik kan inderdaad niet heksen , en ik moet het versturen nu ook uit eigen zak betalen
En mijn adres achterhalen waarvoor , ik sta jullie te helpen en dan mij gaan dreigen langs te komen

heb meer te doen dan alleen pakketjes te regelen , heb maar 2 handen , ben geen intvis

Anoniem

01San schreef:
Niks mis mee toch om langs te gaan! Zou ik ook doen en gewoon ook met zijn allen.
Als je spullen niet opgestuurd zijn , dan maar halen!
Nog makkelijk trouwens voor de 'verkoper' ook...

Kan ze de verzendkosten tóch nog houden als winst.... :D

mika11

Elma_ schreef:
Ja dat snap ik maar dit topic is pas een week oud, en ze geeft aan het te regelen.. Dat kan toch niet allemaal binnen 1 dag?

Wat ik begrijp gaat het er om dat ze niet meer reageert.
Ik denk dat iedereen best nog 3 dagen wil wachten, als zij op berichtjes zou reageren.
En aangeeft er druk bezig te zijn, desnoods met fotootjes van hoever ze al is.
Dat is maar een kleine moeite maar het zou al een hoop oplossen.
Nu staat het weer stil en lijkt het alsof er niks meer zal gebeuren.
Terwijl dat misschien niet zo is.
Laatst bijgewerkt door mika11 op 16-01-13 11:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:06

lemanthia schreef:

Ik zou het ook opnemen voor je vriendin en je moeder..