Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elma_ schreef:Jorienn schreef:Ja dan ga je ook langs, met 1 of 2 personen. Niet met 16 of meer toch?
En waarom niet? Als er 16 gedupeerden zijn? Ik neem aan dat de gedupeerden nu heel voorzichtig zijn met het kopen van spullen dus die zullen vast graag hun spullen zelf ophalen en niet via een omweg.
quera schreef:Maar je hebt toch zaken gedaan met shaunibef en niet met haar pleegmoeder
Elma_ schreef:Dit wordt een beetje een nutteloze discussie nu, en ik begrijp echt wel dat er mensen boos zijn, maar juist daarom vind ik het een slecht idee. Ik vind het een slecht idee om met 16 boze mensen naar een huis te gaan. Ik mag dat vinden toch?
@quera, ja de verkoopster in kwestie, de pleegmoeder niet.
upendo schreef:Elma_ schreef:Dit wordt een beetje een nutteloze discussie nu, en ik begrijp echt wel dat er mensen boos zijn, maar juist daarom vind ik het een slecht idee. Ik vind het een slecht idee om met 16 boze mensen naar een huis te gaan. Ik mag dat vinden toch?
@quera, ja de verkoopster in kwestie, de pleegmoeder niet.
Ik denk dat je dan niet helemaal goed geinformeerd beynt.
Blue_Eyes schreef:Die 16 waren sowieso van een andere zaak, namelijk de zaak van H de J. In dit geval zijn het er 6, tot nog toe. En als je nou de spullen gewoon klaar hebt liggen als de dames komen, kun je ze zo meegeven. Klaar toch?
Ik zou het geloof ik ook niet doen en ik denk dat de politie het af zou raden, maar ik begrijp het wel. Het is een keer klaar!
Elma_ schreef:Ja dat snap ik maar dit topic is pas een week oud, en ze geeft aan het te regelen.. Dat kan toch niet allemaal binnen 1 dag?