ik heb de 25 foto's al binnen, en de kwaliteit vind ik echt heel goed. Zeker omdat sommige met telefoon zijn gemaakt. Ben er blij mee. Zaten wel 2 kleinere en 1 iets grotere bij, dat is wat ze denk ik bedoelen met automatisch aanpassen. vind dit helemaal niet erg, maar juist goed voor mijn collage
Hoe moet je trouwens betalen? Heb wel mijn banknummer enzo in moeten geven en mijn bestelling is verstuurd, maar het geld is nog niet van mijn rekening. Klopt dit?
Prachtige foto's zitten ertussen!! Ik had de code opgeschreven, maar papiertje kwijtgeraakt
Resfeber
Geplaatst: 05-12-12 11:09
Nientsje schreef:
Hoe moet je trouwens betalen? Heb wel mijn banknummer enzo in moeten geven en mijn bestelling is verstuurd, maar het geld is nog niet van mijn rekening. Klopt dit?
Ik heb hem ook binnen de foto van mijn overleden kater.....Bokt heel erg bedankt voor deze mogelijkheid!!!! (ook bij mij is het nog niet van m'n rekening maar er staat op port betaald door postnl dus weet niet of er nog een rekening komt...)
dit is mijn poster...van Mickey hij werd net geen jaar oud....
Nientsje
Geplaatst: 05-12-12 13:30
TinekeHorses schreef:
Nientsje schreef:
Ja bij mij duurde het ook eventje.
Okee bedankt
Teunelientje
Geplaatst: 05-12-12 15:27
Potverdorie, hij is binnen heeel mooi geworden goede kwaliteit..heb ik geen passende lijst hmpf !
Heb een lijst gekocht waar een foto van 30 bij 40 in kan, is dat de juiste maat? Andere formaten hadden ze niet, anders kwam ik uit op 50 cm. Vind het niet erg als er boven en onder wat bij gesneden moet worden..
Poster binnen, heb even gejankt... Was een van de laatste keren dat ik op haar kon rijden voordat ze is verhuist naar een andere stal. Ze is nu wel weer terug, maar helaas kan ik haar niet meer doen :'(
Maar goed erg blij met de poster! BOKT BEDANKT!
melissa_93
Geplaatst: 05-12-12 19:46
ze zijn vandaag binnen gekomen, ik ben er erg blij mee