Reclamebalk op 'Eigen berichten' pagina.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sokje_6

Re: Reclame balk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 23:25

Nogmaals: totáál geen problemen met de banners op de 9e plaats :). Echt geen last van.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 00:16

BartVB schreef:
Verder is hunkemoller.nl geblokkeerd in de advertenties. Of komen de blote vrouwen ergens anders vandaan?

Je kunt een hoop kopen bij Hunkemoller maar blote vrouwen!? Ik weet het niet hoor... :=

Ik zit nog steeds naar die banner te gluren na mijn 4e eigen bericht. Ik zie te tekst al niet eens meer maar het is wel jammer dat ik nu verder naar beneden moet doorscrollen om reacties in mijn lijst te zien. Daardoor vallen er nu topics tussendoor omdat ik ze minder snel zie.

Maar ik wacht braaf af tot de banner weg is... :j

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 01:05

Verder doorscrollen, hoe breed is jouw banner?

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 08:43

Ik snap dat ik verder moet doorscrollen. :+ Maar dat zit niet in het systeem en dat doe ik dus niet. Daarom mis ik berichten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 09:06

Ik kom er nus pas achter dat ik hem ook heb, door dit topic. Was me totaal niet opgevallen :)
Mijn eigen filter ( in mijn hoofd dus) doet het blijkbaar prima.
Laat maar staan... I don't care.

Wat denk ik beter zou helpen is veel gerichtere advertenties. Heel soms klik ik wel eens, die paarden cursussen bv die ik nu veel zie..

Yonker

Re: Reclamebalk op 'Eigen berichten' pagina.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 13:37

Bij mij staat hij boven mijn eigen berichten sinds vandaag en ik vind het strontirritant. Ik zie hem dan toch liever ertussen staan :j
Maar ik denk dat dit ook went, en ik snap het wel dat het nodig is :+

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 13:42

Hier nog steeds op dezelfde, irritante plaats -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 13:50

Ik heb 'm op de 9e plek staan bij "mijn berichten" en dacht al eerder "huh, had ik niet meer topics in mijn lijst staan?" Het lijkt alsof je al aan het einde van je lijst zit, vind het persoonlijk best vervelend.

Misschien een andere plaats voor een banner is boven je tekstvak als je klikt op "nieuw antwoord", op die pagina. Heb je links je titel en dan leegte tot rechtsboven het vakje met je gegevens en dat vergrootglas om op te zoeken. daar kan toch ook best wat staan zonder echt te storen?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 13:55

ik dacht ook dat maar 5% van bokt dit te zien kreeg. Waarom heb ik dan al de hele tijd die banner er in staan. ik irriteer me er dood aan. als ik iets nodig heb dan zoek ik het zelf wel. daarbij is tussen de eigen berichten heel irritant en zou boven of beneden veel beter passen.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 14:29

Ik ben ook een van de gelukkigen die mag testen :D

Laat ik eerst even zeggen dat ik GEHEEL snap waarom er advertenties zijn op Bokt en dat ik me daar in eerste instantie niet aan erger.

En daarbij, Bart, je moet nooit zeggen dat iets misschien woensdag opgelost is, want mensen lezen heel vaak: uiterlijk woensdag ;)

Als tweede: ik vind de banner in 'eigen berichten' wel irritant, omdat deze dezelfde achtergrondkleur heeft als de rest, een zelfde lettertype (laatste keer dat ik keek was dat lettertype ook nog eens blauw zoals het lettertype van de topics) en alleen maar tekst.
Ik vind de banner te onopvallend. Het is niet dat ik er op klik (kijk altijd twee keer voordat ik klik), maar hij valt me nu niet genoeg op als zijnde reclame. Positief? Misschien. Maar ik zou juist graag zien dat het opvalt, dat ik me er heel bewust van ben dat ik op een advertentie klik.
Een banner in dat stuk van Bokt: prima. Maar ik zou hem liever op een andere plek zien. Boven, onder, zijkant, maakt me niet uit, maar liever niet ertussen.

Derde punt: ik klik er toch niet op. Nooit. Is ergens een aanbieding, ga ik eerst naar de homepage van betreffende aanbieder. Ik heb namelijk een ontzettend dure laptop voor school en wil dus absoluut zeker weten dat ik geen Mallware erop zet.
Maar dat is een andere discussie :)

En als 4e wil ik zeggen dat sommige advertenties ongepast zijn, zoals eerder genoemd, bij het overlijden van Bianca. Maar ook dat is niet de discussie waar het hier om gaat (maar het moest me wel van het hart) :)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 17:25

BernetteO schreef:
maar hij valt me nu niet genoeg op als zijnde reclame. Positief? Misschien. Maar ik zou juist graag zien dat het opvalt, dat ik me er heel bewust van ben dat ik op een advertentie klik

Bart, hier heeft Bernette een heel goed punt.. Sla de richtlijnen van Google Adsense er maar op na, ads moeten duidelijk ads zijn, dit kan een reden zijn om je uit te sluiten van heel Google Adsense..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 18:57

Ik heb hem nog naja een balk waar iets in past :') , ben nu gewend en vindt het prima zo :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 19:04

Ik heb hem ook nog steeds maar waarom worden er nu niet een andere 5% gepakt, heel egoïstisch dat weet ik maar ik ben er nu wel een beetje klaar mee. Ik snap dat het moet maar waarom niet op een andere plek? Ik klik er toch niet op.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-12 19:09

We gaan werken met een roulatiesysteem :')
Iedere week een andere 5%! Duurt het 20 weken voordat je hem weer hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 19:29

Nah ik vondt hem net zo leuk -O-

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-12 19:31

Dan mag jij hem wel hebben als ik hem heb :(:)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 19:39

Destination schreef:
We gaan werken met een roulatiesysteem :')
Iedere week een andere 5%! Duurt het 20 weken voordat je hem weer hebt.

Ik denk dat die 5% precies die 5% is van de accounts die actief zijn... :D

Weg roulatiesysteem.. |(

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-12 19:41

Dan hebben we iets kortere rondjes :=
Maar bij een aantal, waaronder ik, ging hij direct weg toen het van 10% naar 5% ging. Dus je hebt hem dan in ieder geval nog om de week

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 20:13

Wat kunnen mensen zeuren zeg...

Ik heb 'm ook, op de 9e plaats, prima hoor, heb er geen last van, bok lekker verder..

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 19:36

Bart, de balk staat er nu nog steeds! Dat is ruim een week!! Zou je hem ALSJEBLIEFT!!!!!!!! weg willen halen! Ik vermijd al naar mijn eigen berichten te gaan, omdat ik die balk zo rete-irritant vind...

Dank je wel.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 19:45

Ik begin me er ook aan te ergeren, ik volg meer dan ik post dus elke dag meer dan 9 topics waar een aantal posts bij zijn geplaatst...

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 19:56

Die 5% proefkonijnen zijn volgens mij alle actieve bokkers (die dus 5% van het hele ledenbestand vertegenwoordigen :)* )
Ik ben het ook kotsbeu (ben slachtoffer van die befaamde 4de plaats) dat scrollen in mijn Eigen Berichten.

Doe weg, aub, wij smeken op onze blote knietjes ...
Zoniet haal ik <:) & :){ erbij en krijg jij lekker niets op pakjesavond ! :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 20:46

Door mijn lijst "eigen berichten" te beperken tot 6 topics heb ik er geen last meer van := Hier stond die balk op plaats 9. Tot daarnet dus :))

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 20:50

Varekaj schreef:
Door mijn lijst "eigen berichten" te beperken tot 6 topics heb ik er geen last meer van := Hier stond die balk op plaats 9. Tot daarnet dus :))

Dat krijg ik dus niet voor elkaar. Heb de afgelopen jaren (sinds je kunt ontstippen) al heel vaak geprobeerd mijn eigen berichten te verminderen. Maar ze blijven gewoon staan, alleen dan zonder stipje.
Dus heb ik de moed opgegeven.

En ik volg meestal meer dan 9 topics :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 20:55

Ik klik gewoon op het icoontje met stip zodat de stip weg is, en als ik dan de lijst ververs zijn ze er hier wel uit. had ooit 20 pagina's, wat een werk :=