Ledenstops

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:50

Annabel schreef:
Oke, in een hk topic waarvan ik net wat heb genoemd, gaan ze mijn berichten doorzoeken en erop wijzen dat ik ook voor de ledenstop was! erg volwassen. :j

Ja, en dat is omdat je hier ineens tegen ledenstop bent.
Bij jouw berichten staat ook bijna alleen maar dat je iedereen wegstuurt omdat er een ledenstop is.
Blijkbaar vind je het zelf helemaal niet hypocriet, dus wie ben ik om jouw mening te veranderden :Y)

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:50

secricible schreef:
Ik snap niet hoe een topic als dit, over zoiets ernsitgs, gezien kan worden als een topic om te giebelen en te doen. Blijkbaar omderschatten een hoop mensen echt wat voor impact dit soort dingen kunnen hebben op een jong, misschien onzeker, meisje. Ik heb dit ook aan de mods meegegeven...

Ik heb ze anders goed aan het schrikken gemaakt. Krijg nu PB's van een paar meiden die vragen of ze echt geband zijn. :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:51

In het kader van zelfregulatie; dames let erop dat het wel ontopic moet blijven. :)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 21:51

Zie het al voor me.. [HK]Ledenstop? Hier wel! KOM JE NIET AANMELDEN #1

:') als topictitel _O-

Secricible: WAarom denk je dat ik dit topic geopend heb :) Om er aandacht op te vestigen. Denk dat als de klok na 21.30 gaat we allemaal een beetje melig zijn, maar kom op het is toch te kinderachtig voor woorden dat we nu een beetje vervangende ouders moeten spelen voor een paar puberale tieners die denken dat ze maar alles kunnen en mogen doen :')

Lolleke

Chaos schreef:
secricible schreef:
Ik snap niet hoe een topic als dit, over zoiets ernsitgs, gezien kan worden als een topic om te giebelen en te doen. Blijkbaar omderschatten een hoop mensen echt wat voor impact dit soort dingen kunnen hebben op een jong, misschien onzeker, meisje. Ik heb dit ook aan de mods meegegeven...

Ik heb ze anders goed aan het schrikken gemaakt. Krijg nu PB's van een paar meiden die vragen of ze echt geband zijn. :)

_/-\o_

Worth it!

Annabel

Amyy_ schreef:
Annabel schreef:
Oke, in een hk topic waarvan ik net wat heb genoemd, gaan ze mijn berichten doorzoeken en erop wijzen dat ik ook voor de ledenstop was! erg volwassen. :j

Ja, en dat is omdat je hier ineens tegen ledenstop bent.
Bij jouw berichten staat ook bijna alleen maar dat je iedereen wegstuurt omdat er een ledenstop is.
Blijkbaar vind je het zelf helemaal niet hypocriet, dus wie ben ik om jouw mening te veranderden :Y)

Ja, inderdaad en dat is mijn mening.
Je weet toch ook niet wat er allemaal in PB is verder gegaan :+

Anoniem

Borisje schreef:
Jeutje wat een stel vreselijk arrogante vervelende pubers in dat topic! := Tijdje een ban?
Heb het hele stukje doorgelezen (ode aan Bokt dat iedereen zich ging aanmelden :') ).

Ik zit zelf ook in een HK, een heel hecht VD groepje. Als er nieuwe mensen zich willen aanmelden (en we zijn bij een deel 7?) dan zeggen wij ook vriendelijk; prima, maar we zijn heel hecht en kennen mekaar allemaal. En er loopt wel een vrij nieuw VD topic, misschien dat je daar beter tussenpast?

Dit valt imo inderdaad onder cyberpesten :=

nou ik heb me een tijdje terug gemeld in jullie topic, en ik werd toch écht geweigerd. en ik kreeg geen kans om het te 'proberen' oid. wat ik overgens jammer vond want het leek me erg gezellig. maargoed :=

Lolleke

Celiien schreef:
Zie het al voor me.. [HK]Ledenstop? Hier wel! KOM JE NIET AANMELDEN #1

:') als topictitel _O-

Secricible: WAarom denk je dat ik dit topic geopend heb :) Om er aandacht op te vestigen. Denk dat als de klok na 21.30 gaat we allemaal een beetje melig zijn, maar kom op het is toch te kinderachtig voor woorden dat we nu een beetje vervangende ouders moeten spelen voor een paar puberale tieners die denken dat ze maar alles kunnen en mogen doen :')

Als jij 'm aanmaakt kom ik me On-aanmelden :j

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:52

Celiien schreef:
Annabel schreef:

en dan nog? Jij komt je tenminste volwassen hier melden, en erover praten. Zji verschuilen zich allemaal, want heb verder nog geen ander van die meisjes gezien hoor :n

Jawel, ik. Ik kom me hier ook melden , allang gedaan. Maar ik vind het een beetje raar dat Annabel achter onze rug ompraat wat wij zeggen in ons topic.
En Thijs is hier ookal geweest.

Maar serieus, als er problemen zijn met ons topic horen wij het liever in het topic zelf of via pb :j

Chaos

T_hijs schreef:
Annabel schreef:

Ik wil me best melden hoor. :+ Vind het alleen beetje heilig overkomen om eerst te zeggen dat je voor ledenstop bent en daarna hier allemaal te reageren. :+ Maarja zal wel aan mij liggen.

Ik vraag me vooral af of je het al een beetje stom vind van jezelf dat je die ledenstop uberhaupt hanteerd......

Eunomia

Hét ligt een beetje aan welke persoon het is natuurlijk.
Als jij nare PB's van iemand krijgt wil je die natuurlijk niet meer bij ons groepje.
Ik zag ons topic voorbij komen en mensen mogen bij gewoon PB'en om uitleg vragen, deze geef ik dan ook maar al te graag.

Ledenstops vind ik niet ontzettend raar, als jij een hechte groep bent en elkaar alles verteld en door en door kent en er komt elke dag een nieuw persoon bij ja dan is het ook niet meer speciaal.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:53

Fennee schreef:
Maar serieus, als er problemen zijn met ons topic horen wij het liever in het topic zelf of via pb :j

En de eerdere slotjes deden geen belletjes rinkelen dat jullie verkeerd bezig waren?

Annabel

Fenne, wat is achter jullie rug om praten. Ben ook helemaal niet boos of kwaad op jullie,
weetje, je zoekt maar in mijn berichten maar ik weet nu wel wat ik denk. Als je verder wilt doe dat in PB.

Agossie

Er zijn geen wilde topics meer... Alles is getemt...

(oh! Mag ik me hier wel zo ineens melden?? En mee doen?? Anders maak ik dat ik wegkom hoor! Ik ben misschien ook al (te) oud...)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 21:53

Fennee schreef:
Celiien schreef:

en dan nog? Jij komt je tenminste volwassen hier melden, en erover praten. Zji verschuilen zich allemaal, want heb verder nog geen ander van die meisjes gezien hoor :n

Jawel, ik. Ik kom me hier ook melden , allang gedaan. Maar ik vind het een beetje raar dat Annabel achter onze rug ompraat wat wij zeggen in ons topic.
En Thijs is hier ookal geweest.

Aah sorry, wist niet dat jij ook erin zat!

Chaos

Fennee schreef:

Aldus de woordvoerdster van OWB

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:54

Agossie schreef:
Er zijn geen wilde topics meer... Alles is getemt...

(oh! Mag ik me hier wel zo ineens melden?? En mee doen?? Anders maak ik dat ik wegkom hoor! Ik ben misschien ook al (te) oud...)

hvd er is een ledenstop hier joh!!
Kan mn serie niet eens meer volgen, moet veel te vaak bijlezen!!!!!!!

DAT SNAP JE TOCH WEL!?!?!?!

Lolleke

xLions schreef:
Ledenstops vind ik niet ontzettend raar, als jij een hechte groep bent en elkaar alles verteld en door en door kent en er komt elke dag een nieuw persoon bij ja dan is het ook niet meer speciaal.

Dan zoek lekker een andere plek op die niet geregistreerd staat als OPENbaar forum.
Wat nou als ik met mijn theeclub elke dag midden in amsterdam op straat ga zitten.

Allemaal gezellig, lachen en iedereen vriendelijk aankijken. Maar owee owee als er iemand nieuw bij komt zitten! Nee, da's onze theeclub midden op straat! En wat we zeggen kan niemand horen hoor :n

Ongelofelijk hypocriet en narrow-minded vind ik dat.

vuurneon

xLions schreef:

Het is en blijft internet, vergeet dat niet.Hoe speciaal je een topic maakt, draag je zelf aan bij. Maar dit blijft een openbaar forum en geloof mij; als jij je eigen tekst doorleest als je volwassen bent lach je je rot ;) als je echt exclusief wilt zijn, moet je dat fijn via msn of WA doen. Dan bepaal je zelf wil je toelaat.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 24-10-12 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Annabel

Maargoed, ik blijf bij mijn mening van mijn 1e reactie..

Chaos

xLions schreef:

Het maakt geen drol uit wat jij vindt, het mag niet.
Punt. Klaar. Duidelijk?

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:55

IndianLady schreef:
Fennee schreef:

En de eerdere slotjes deden geen belletjes rinkelen dat jullie verkeerd bezig waren?

Ho, ik zit in PKMF en over dat topic heb ik het nu , niet over weet ik veel welk topic. Ja ik heb me even in Oost West blablabla gemeld omdat daar een paar inzaten van 'vroegere PKMF'.

Laurie

vuurneon schreef:
xLions schreef:

Het is en blijft internet, vergeet dat niet. Hoe speciaal je een topic maakt, draag je zelf aan bij. Maar dit blijft een openbaar forum en geloof mij; als jij je eigen tekst doorleest als je volwassen bent lach je je rot ;)

En zo is 't maar net.

:)

xBueno

.
Laatst bijgewerkt door xBueno op 12-06-22 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

PippaLuca

Chaos schreef:
Ik vraag me vooral af of je het al een beetje stom vind van jezelf dat je die ledenstop uberhaupt hanteerd......

Snap best dat 't stom is voor anderen, maar sommige mensen hebben geen tijd om heel de dag achter bokt te zitten, dus als er 30 leden inzitten, moet je 10 pagina's per dag bijlezen, om een beetje te weten wat er allemaal speelt, ook niet echt handig.

En een nieuw HK topic is binnen 5 minuten aangemaakt, dus dat is ook het probleem niet. :)