Weissjee schreef:Ik lig hier ook dubbel, maarja eerlijk is eerlijk; hij is wel leuk .daar heb je zeker gelijk in!
Pieter25 schreef:Skygirl schreef:Ik denk dat er een keer een speciaal mannendeel op bokt moet komen zodat ook jongens ergens rustig kunnen posten en bokt ontdekken zonder hordes van hun stoel geglibberde hitsige dames achter hen aan.. Ga nu alweer stuk hier, even verder lezen.Oh en welkom!
Geryon schreef:Als zo'n mannendeel er komt...Ga ik een mannenacount aan maken... En dan ga ik helemaal los!Mag ik meedoen?
Geryon schreef:Als zo'n mannendeel er komt...Ga ik een mannenacount aan maken... En dan ga ik helemaal los!
Geryon schreef:Als zo'n mannendeel er komt...Ga ik een mannenacount aan maken... En dan ga ik helemaal los!whaha, ik dacht al toen ik dat bericht las 'waar blijft ie?' en 't is nog een best goed idee ook...
Courses schreef:Geryon schreef:Als zo'n mannendeel er komt...Ga ik een mannenacount aan maken... En dan ga ik helemaal los!Mag ik meedoen? Alleen jij!!Oh en Smee__ dan Niet meer! Anders zijn in het mannendeel uiteindelijk allemaal vrouwen
Geryon schreef:Als zo'n mannendeel er komt...Ga ik een mannenacount aan maken... En dan ga ik helemaal los!Gun ons ook een beetje rust
Moderatoropmerking:En aangezien dit topic allang de 5 pagina's voorbij is, plaats ik hier een slotje.