Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ikima schreef:Uit die laatste post van prrrrrrrrr maakt ik op dat hij geen ban krijgt omdat hij niet meer heeft gepost? Sorry als ik het verkeerd lees maar dit is grote onzin. Ik heb ooit een ban gehad vanwege een algemene opmerking die persoonlijk werd opgevat, heb daarna ook niet meer daar gepost, de persoon die we niet bij naam noemen heeft bewust die relposts geplaatst om te rellen, dat is toch echt banwaardig.
Juut schreef:*MIST de i like of +1 knop nog steeds dus danmaar even zoWeet je wat ik nu zo erg vind? Eerdere berichten die kwetsend waren, werden geschreven uit andere mening gewoon doordat nog niet het gehele verhaal duidelijk was.
Vervolgens kwamen er steeds meer details bij, de een nog erger dan de ander, en uiteindelijk, toen het hele verhaal duidelijk was, kwam er 1 (!!!) stoker met bijzonder kwetsende posts richting de slachtoffers uit dat verhaal.
Ik heb deze persoon om een reden op mn 'foei-lijst' staan, had ook geen enkele zin om zijn posts alsnog te bekijken, maar de quotes van deze posts waren al om van over mn nek te gaan. Vervolgens gaat topic op slot, en kan er niet gereageerd worden. Tuurlijk heb ik een pb gestuurd naar de TS en ander, maar ik vind het zo erg dat ze in het topic zo ontzettend in de modder zijn gegooid, en hier zover geen zichtbare sancties tegenover staan.
Er is al een hoop moed voor nodig geweest voor deze mensen hun verhaal te doen, juist omdat ze van te voren wisten dat niet iedereen het meteen zou geloven, dat er tegengas zou komen. En dan wordt er zo opzettelijk kwetsend gepost...door 1 persoon.
Triest
slimmerik schreef:quera schreef:Ik hoop dat de mods morgen gewoon de postst hebben opgeruimd en een waarschuwing/ban geven aan de betreffende bokker. Zodat de rest van bokt verder kan gaan met de normale discussie.
*gaat snel slapen zodat het sneller morgen is
Wellicht wil de aangevallen partij (B) daar dan ook wel reageren. Ze heeft haar onderschrift iig weggehaald
Prrrr schreef:Dat gaat niet alleen over die nare berichten, maar ook over andere, zinvolle, opmerkingen die in dat topic zijn geplaatst. Daar moet ook een beslissing over genomen worden. En dan gaat het ook wel degelijk over de betrokkenen.
Citaat:Ik vind eigenlijk dat dit zelfs niet op een openbaar deel van Bokt hoort te staan (op de manier waarop dit topic nu gelopen is).
De correcte manier om hier mee om te gaan was voor de slachtoffers geweest om aangifte te doen bij de politie op de luchthaven. Niet om dit verhaal wat nu eentje is van 'zijn woord tegen dat van hen' op het internet te gooien, en daarmee iemand zwaar af te straffen waarvan niet eens duidelijk is (en dat gaan we echt nooit weten) of ze er al dan niet schuld aan heeft. Gezien de kans bestaat dat ze er geen schuld aan heeft is deze openbare heksenjacht m.i. echt verwerpelijk.
Ik wil het Bokt beleid nog eens oproepen om hier een slotje te zetten, eens rustig na te denken, eens de jurist te raadplegen, en vervolgens een paar correcte beslissingen te nemen.
Nayomie schreef:Ja. Maar dan moet die gast op dat moment wel op bokt zitten. Zoniet, dan ben je te laat, heb je geen IP en kan je hem niet bannen
Jannepauli schreef:de inhoud van het topic wat je aanhaalt gaf de mods geen reden om het topic te sluiten.
Citaat:toen jouw compaan HC
Citaat:Dat jij hier aanvult om nog eens je ongenoegen met de inhoud van het topic zelf te uiten is in dit topic niet aan de orde zoals je zelf al aangeeft.
Annemun schreef:Spijtig, want het is voor velen een belangrijk topic. Voor de slachtoffers om hun verhaal te kunnen doen, voor andere om gewaarschuwd te worden en voor B om haar weerwoord te kunnen geven.
Annemun schreef:Kom op jongens, het is Internet ...