Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinkerloos schreef:Ik heb even gekeken hoe het eerst was, en eerst stonden die knoppen NAAST elkaar, nu staan ze BOVEN elkaar, vandaar dat ik steeds de verkeerde aanklik, dat ik vrij vervelend moet ik zeggen.Misschien kunnen de knopjes voor actieve onderwerpen en eigen berichten iets verder uit elkaar?
Ik bok uitsluitend op mijn telefoon, en nu klik ik telkens op de verkeerde omdat ze zo dicht op elkaar staan.
Ik vind het knopje rechts onderin wel geweldig!! (naar het begin van de pagina)
Dribbel schreef:Ik heb nog een detail Bart. Onderaan staat waar je bent, maar bij mij staat Actieve onderwerpen en Eigen berichten een beetje op een rare plek.
[ Afbeelding ]
Gebruik Chrome.
BartVB schreef:@Frederieke; dat gaat mis als je een beta link plaatst terwijl je op de www versie van de site zit en andersom
@Lifaya; Browserversie kan je ook hier bekijken:
http://supportdetails.com/
Dribbel schreef:Ik heb nog een detail Bart. Onderaan staat waar je bent, maar bij mij staat Actieve onderwerpen en Eigen berichten een beetje op een rare plek.
[ Afbeelding ]
Gebruik Chrome.
HijadelaLuna schreef:Ik was op zoek naar de ledenlijst, die is een beetje weggedrukt in een hoekje nou, net als de help die voor nieuwe leden toch wel erg belangrijk is. Wat mij betreft mogen die weer terug naar boven, misschien onder de zoekbalk van de forums?