Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sflj schreef:capopjekop schreef:Er zijn ook nog zoiets als ongeschreven regels. Iemand beledigingen hoort in mijn ogen niet bij de vrijheid van meninguiting. Maar daar kun je ook weer een hele discussie over voeren hoe ver die vrijheid gaat. Persoonlijk vind ik dat iemand kwetsen daar niet onder valt. Maar als je over een cap begint kwets je iemand niet, dat doe je waarschijnlijk om iemand te wijzen op de gevaren.
Verder zal het mij een zorg zijn of iemand een cap op doet of niet, maar in sommige gevallen zeg ik er wel iets van, bijvoorbeeld iemand die voor het eerst sinds jaren op zijn paard klimt en het dier springerig is of voor het eerst op een vreemd paard. Kijk het is altijd een risico, maar als je weet dat er omstandigheden zijn waardoor de kans op hoofdletsel nog groter zijn dan vind ik het erg dom om niet even een cap op te zetten.
Getuigen van Jehova zijn ook overtuigd van het feit dat ze anderen helpen en op gevaren wijzen enzo.
stef schreef:Dus moet ik me aanpassen omdat jij mijn wens niet respecteerd....
Ik wil geen gezeur over een cap in mijn topic, jij doet dat wel, en dus respecteer je mijn keuze niet, en dus verziek je mijn topic. Maar jij mag dat, want het is jouw mening... Eenrichtingsverkeer dus....
stef schreef:Principe kwestie quera.
Het is op mezelf nl helemaal niet van toepassing,ik rij met cap.
slimmerik schreef:Feit blijft dat veel verzekeringsmaatschappijen het liefst een cap zien.... en terecht.
stef schreef:Dus: eenrichtingsverkeer
IKbenEllen schreef:En je weet gewoon als je een fototopic opent: of je conformeert je naar de Bokt-mening, zo niet dan krijg je een bak herrie. Wil je dat niet? Dan laat die foto's gewoon aan je vrienden zien op fb.
Huertecilla schreef:slimmerik schreef:Feit blijft dat veel verzekeringsmaatschappijen het liefst een cap zien.... en terecht.
..en wéér zo´n scheet in een netje.
Verzekeringsmaatschappijen zien het liefst het hele paardrijden als zijnde risisosport uitgesloten.
Verder is dat volstrekt irrelevant: Een cap is wettelijk niet verplicht dus bemoei je er niet mee. Respecteer de keuze die een ander heeft. RESPECTEER