Het is gewoon bokt-vervuiling door al die stomme lijstjes enzo, met een paar uurtjes is het 1 april af, en dan staat er ipv pq weer gewoon je berichtenaantal, maar al die boktspam en boktvervuiling is daarmee niet opgeruimd..
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jaime_ schreef:Waarom in godsnaam doet iedereen er aan mee? Ik wordt schijtziek van al die kleine k*tlettertjes onderaan elke post, in elk topic, overal en wat is het nu? Aarghhhhhhhhhhh
Neonlight schreef:Moderatoropmerking:Ik heb zojuist wat lijstjes verwijderd, want zoals al eerder in het BBB vermeldt:
Eline @ [FZ] [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin maartEline schreef:Eén van de kinderziektes die we (helaas) al verwachtte, zien de we de afgelopen uren terug op Bokt: uittestspam. We stellen het erg op prijs als dat gebeurd op een manier waarop anderen er geen last van hebben, aan lijstjes heeft immers niemand wat. Maar prachtig inhoudelijk proza en gevoelige gedichten over kennisvergaring worden zeer gewaardeerd.
Verder, houdt dit topic voor waar het is. Er zijn al meerdere topics waar iedereen in los gaat, laat dit topic voor degenen die niets om 1 april geven.
secricible schreef:maar waarom een week? Tis toch vandaag 1 april, niet de hele week?
Jaime_ schreef:Waarom in godsnaam doet iedereen er aan mee? Ik wordt schijtziek van al die kleine k*tlettertjes onderaan elke post, in elk topic, overal en wat is het nu? Aarghhhhhhhhhhh
Asyaa schreef:Jaime_ schreef:Waarom in godsnaam doet iedereen er aan mee? Ik wordt schijtziek van al die kleine k*tlettertjes onderaan elke post, in elk topic, overal en wat is het nu? Aarghhhhhhhhhhh
Ik heb m'n browser ingesteld zodat alle tekst kleiner dan grote 10 word weergegeven als grote 10 (dus ook al die kleine poedersuiker) maar geloof me, ik word er ook moe van. Post van 1 zin en daaronder dan nog een verhaal van half kantje.
Eddy_Rocks schreef:Asyaa schreef:Ik heb m'n browser ingesteld zodat alle tekst kleiner dan grote 10 word weergegeven als grote 10 (dus ook al die kleine poedersuiker) maar geloof me, ik word er ook moe van. Post van 1 zin en daaronder dan nog een verhaal van half kantje.
Het is vooral heel erg kinderachtig...