Wie snapt nog meer de 1april-grap niet?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:04

Ik vind het ook maar stom, alles behalve grappig.. -O- De aprilgrap van dit jaar is niet geslaagd vind ik :n
Het is gewoon bokt-vervuiling door al die stomme lijstjes enzo, met een paar uurtjes is het 1 april af, en dan staat er ipv pq weer gewoon je berichtenaantal, maar al die boktspam en boktvervuiling is daarmee niet opgeruimd..

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:05

Dan zullen de mensen die - heelveel hebben wel ontzettend balen. :=
Of ze houden dit systeem een week, en daarna krijgen we het 'oude' weer terug. Dat zou ook wel een goede stunt zijn. :))

Jaime_

Re: Wie snapt nog meer de 1april-grap niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:09

Waarom in godsnaam doet iedereen er aan mee? Ik wordt schijtziek van al die kleine k*tlettertjes onderaan elke post, in elk topic, overal en wat is het nu? Aarghhhhhhhhhhh

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:12

Jaime_ schreef:
Waarom in godsnaam doet iedereen er aan mee? Ik wordt schijtziek van al die kleine k*tlettertjes onderaan elke post, in elk topic, overal en wat is het nu? Aarghhhhhhhhhhh

Het wordt ook gewoon posten om het posten zo, ook al zeg je erboven iets anders dan moeten die kleine lettertjes er nog onder met de stomme 1 april verhaaltjes. En dan wordt er gereageerd met dingen als

'ik ook'

[insert vaag verhaaltje]

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:12

En wat doet dan je PQ verhogen... ik ben echt blond hoor...

Ja mee eens Jaime, ik zie echt het nut er niet van in dus hoe hoger je punten hoe zinlozer of penny je post zijn en hoe lager je punten des te zinniger je posts zijn... zoiets dan.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:14

Ik heb zojuist een aantal berichten verwijderd, deze moderatoropmerking was niet voor niets al eerder vandaag geplaatst:

Neonlight schreef:
Moderatoropmerking:
Ik heb zojuist wat lijstjes verwijderd, want zoals al eerder in het BBB vermeldt:

Eline @ [FZ] [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin maart
Eline schreef:
Eén van de kinderziektes die we (helaas) al verwachtte, zien de we de afgelopen uren terug op Bokt: uittestspam. We stellen het erg op prijs als dat gebeurd op een manier waarop anderen er geen last van hebben, aan lijstjes heeft immers niemand wat. Maar prachtig inhoudelijk proza en gevoelige gedichten over kennisvergaring worden zeer gewaardeerd.

Verder, houdt dit topic voor waar het is. Er zijn al meerdere topics waar iedereen in los gaat, laat dit topic voor degenen die niets om 1 april geven.

De verwijdering is vanwege laatste zin in de moderatoropmerking.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:14

secricible schreef:
maar waarom een week? Tis toch vandaag 1 april, niet de hele week?

Omdat iedereen denkt dat het hele PQ-gebeuren morgen weer afgelopen is. Als 'ie er dan morgen en overmorgen nog steeds zou staan zou iedereen denken dat het geen grap was. En als dan volgende week ineens weer het berichten-aantal onder je naam staat, dan is de verwarring helemaal groot.

Dat zou een leukere stunt zijn dan dat morgen de PQ weer weg is, en dat er op de voorpagina een bericht staat dat de PQ de één april-grap zou zijn, wat iedereen dus nu al verwacht. :)

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:15

Precies andersom!

Orola

Jaime_ schreef:

Same here... En dat voor een paar puntjes die hoogstwaarschijnlijk morgen toch wel weer weg zijn. Hoop niet dat er een of andere prijs aan wordt gegeven, worden ze nog beloond ook...

secricible

daar heb je wel weer gelijk in Donkerblauw.... Dat zou wel humor zijn....

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:16

Wie telt er nog meer af tot 12 uur? :')

Ik snapte de grap van vorig jaar trouwens ook niet hoor, met die puzzels... leuk om te doen maar ook niet "grappig".

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:16

Iedereen wil een mooie aantal. Gelukkig voor jullie heb ik het vannacht gedaan :')
Ik tel ook al E_R :')

secricible

Re: Wie snapt nog meer de 1april-grap niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:18

die van vorig jaar was inderdaad niet grappig, alleen leuk Die van dit jaar is ook niet echt een grap...

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:18

@ Neonlight, ik kan jouw zin op twee manieren opvatten zal wel mijn blondheid zijn:

"Er zijn al meerdere topics waar iedereen in los gaat, laat dit topic voor degenen die niets om 1 april geven."

Moeten degenen die niets om 1 april geven dit topic nou laten voor wat het is (en dus niet klagen over hoe stom het is) ? Of moeten juist de mensen die hier lijstjes en verhaaltjes spammen voor hun PQ dat niet doen in dit topic? :o?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:19

Haha, wauw Desty, ga jij voor het laagste PQ? :))

Denk dat laatste Jaime. :)

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:21

Donkerblauw schreef:
Haha, wauw Desty, ga jij voor het laagste PQ? :))

Denk dat laatste Jaime. :)

Volgens mij heb ik de laagste inderdaad :o :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:22

Jaime_ schreef:

Ik heb m'n browser ingesteld zodat alle tekst kleiner dan grote 10 word weergegeven als grote 10 (dus ook al die kleine poedersuiker) maar geloof me, ik word er ook moe van. Post van 1 zin en daaronder dan nog een verhaal van half kantje.

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:24

Ik zie de grap er niet van in? wat heeft het voor nut? :')

Nessa

Jaime_ schreef:

juist ja, ik ook! onwijs irritant, kappen gewoon!

_Reneee

Asyaa schreef:
Jaime_ schreef:

Ik heb m'n browser ingesteld zodat alle tekst kleiner dan grote 10 word weergegeven als grote 10 (dus ook al die kleine poedersuiker) maar geloof me, ik word er ook moe van. Post van 1 zin en daaronder dan nog een verhaal van half kantje.

Het is vooral heel erg kinderachtig... O:)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:25

Ik vind het de slechtste grap sinds jaren.. echt geen lol aan gehad dit jaar. Of mijn humor is verstopt, dan kan ook.
Vreselijk irritant en vooral kinderachtig al die lijstjes.

Jammer. Volgend jaar beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:27

Eddy_Rocks schreef:
Asyaa schreef:

Het is vooral heel erg kinderachtig... O:)

Kinderachtig tot daar aan toe, maar het is gewoon irritant. Dat je je HAW posts wat anders verwoord om zo proberen net een puntje extra te scoren ok, maar hoe het nu gaat is gewoon vermoeiend. Ik zie nog liever advertenties van uggs in gebrekkig engels dan dit.

Tis dat bokt voornamelijk bevolkt wordt door vrouwen, anders zou ik zeggen http://www.urbandictionary.com/define.php?term=e-peen

Edit: oh en voor diegene die het willen uitproberen, ik zou niet het verhaaltje van iemand anders kopiëren want je wordt levend gevild. :P

45u

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:36

.
Laatst bijgewerkt door 45u op 21-04-22 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:36

Japke_Z schreef:
Ik stem voor een ban voor iedereen met meer dan 1000 punten of minder dan -500.

*\o/* *\o/* _/-\o_

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 22:40

Heel veel bokkers hebben gewoon veel te veel tijd over, dat zal het wel zijn denk ik..

Daarnaast vind ik het ook ongelovelijk irritant dat ik nu niet iemands berichtenaantal kan zien, merk het vooral met kopen/verkopen via de boktmarkt, dat ik graag kijk of iemand 2000 posts heeft of maar 1, kopen en verkopen via internet blijft altijd een gok, maar dan drijf ik toch liever handel met iemand die waarde hecht aan zijn boktaccount, dan iemand met 1 bericht die heus niet wakker ligt van een ban.

Ik zit te denken he, ik heb ook ontzettend veel tijd over. Misschien moet ik maar op alle lijstjes en losse spam-woorden gaan temmen :)* Maar waar moet ik dan voor kiezen? Oneliner? Nutteloos? Spam?