[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin maart

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 20:34

Amyyy schreef:
zou je je eigen verhaaltje willen maken? creatief zijn is niet moeilijk!

Oh ja hoor kan ik ook. :j

Toen ik 0 was wilde ik al een schetlander, ik noemde hem Pokemon. Hij was 1 jaar toen ik hem zadelmak maakte. Hij kreeg roze peesjes om en ik had wel 100000 setjes. Zijn wedstrijdnaam was Totilas. Edward heeft het dus van mij gepikt, echt sielugh. Ik reed hem vaak met slof en hij was heel liev. Mensen noemen me penny maar zo heet ik helemaal niet. Toen hij 3 was ging hij dood, ik had hem groentensoep gegeven. Ja wist ik veel.
Toen kreeg ik een andere van mijn lover. Deze noemde ik Bonfire. Ik kocht toen een aansnoerneusriem en dacht dat het dan beter ging. Van Iris82 kreeg ik de tip om de slof met bandages vast te maken aan de aansnoerneusriem. Die bok ging lopen toen, echt wel! Ik rijd wel altijd met cap want soms gaat hij zo strekken dat ik een hoefijzer tegen me kin krijg.

Amyyy

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 20:35

Hahahaah oke die is echt grappig!
ik had er nog een:
Hellup mijn Totilas schetlander is heel sielugh want hij moet groentesoep eten en hij is ook nog jarig op 1 april! Mijn bok is wel heel liev! Gelukkig houdt hij van roze want ik weet dat. Ik houd ook van roze en dan vooral mijn roze setjes. Ook houden wij heeeeel veel van pokemon en hier hebben we ook een setje van. Met peesjes want hier hebben ze geen bandages van. Mijn slof (ander wil hij niet mooi lopen) is ook heel mooi roze. En mijn hoofdstel met aansnoerneusriem is ook heel mooi roze. En ik heb een roze cap en ook een roze hoevijzer. Ik lijk wel een beetje op een pennymeisje maar ik ben echt niet penny hoor! Ik ben een groentensoep lover. En ben 1 0 jaar

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 20:36

Het moet natuurlijk hoefijzer zijn oahaa nu lijk ik echt wel een penny!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 20:36

Hihi die is ook leuk!

Roze is vet. Mijn hengst heet Totilas en maak altijd vlechtjes in zijn manen, ik heb ook roze bandages. Ja die aansnoerneusriem heeft wel een lusje. Als ik daar nou dat rare dunne riempje vanaf haal dan past daar wel de slof aan.
Ik wil met mijn andere zwarte hengst Bonfire op ponykamp, dan doe ik lange sporen aan en gaan we over het strand racen.
Echt de bom, ik ben al 12 jaar he? Heb al 10 jaar rij en poetservaring. Pokemon is echt mijn held en heb al handtekening van Pokemon en ook van Anky!! Mijn hengsten slapen onder een dekbed als ze het koud hebben. Van Hello Kitty en Princess. Als ze dan wakker worden heb ik Nivea dagcreme wat ik op hun neusjes smeer. Dan eten we samen groentesoep en bananen. Dan rijd ik met de roze vrachtwagen naar Bartjuh en die bakt dan muffins voor ons.

britt299

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 20:37

Hahahahha die zijn allebei erg leuk!!! :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 20:38

Amy, weet jij al wat de -100 is?

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 20:39

nee weet ik niet:( maar je moet vlechtjes vervangen door matje:) dat is namelijk -10 en vlechtjes niks

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 20:41

Hallo allemaal. Ik ben een pennymeisje en jarig op 1 april ik word dan 12 en ik heb een hele sielugh e bok met de naam Totilas. Hij is nog maar 3 jaar maar ik kan al op hem rijden hooor! Ik heb hem ingereden toen hij 0 was. Het is een schetlander en hij is heeeeeel liev. Hij heeft altijd een matje in zijn manen en dat vind ik heel mooi. Daarnaast ben ik een setjes lover en al mijn spullen zijn dan ook roze. Op 1 setje na, deze is van pokemon! Ook mijn peesjes zijn totaal in stijl en zijn ook heel erg penny. Maar meestal gebruik ik bandages. Mijn bok wordt altijd gereden met een slof want anders wil hij niet aan de teugel. Ook zit mijn aansnoerneusriem heel strak zodat hij zijn mond niet meer open kan doen. Daarvoor heet het toch ook een aansnoerneusriem? Ook doe ik hem altijd heel hard slaan met de zweep want anders wil hij niet lopen. Ook rijd ik altijd zonder cap want ik ben toch de beste! En hij staat op hele dure hoefijzer s want dat klinkt zo mooi! Hij krijgt van mij ook altijd een heel mooi matje in zijn manen met van die roze strikjes! Verder krijgt hij ook altijd groentesoep want dat is goed. Of is het nou groentensoep? Ach wat maakt het uit.

is bonfire en anky ook iets?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 20:42

Amyyy schreef:
Hallo allemaal. Ik ben een pennymeisje en jarig op 1 april ik word dan 12 en ik heb een hele sielugh e bok met de naam Totilas. Hij is nog maar 3 jaar maar ik kan al op hem rijden hooor! Ik heb hem ingereden toen hij 0 was. Het is een schetlander en hij is heeeeeel liev. Hij heeft altijd een matje in zijn manen en dat vind ik heel mooi. Daarnaast ben ik een setjes lover en al mijn spullen zijn dan ook roze. Op 1 setje na, deze is van pokemon! Ook mijn peesjes zijn totaal in stijl en zijn ook heel erg penny. Maar meestal gebruik ik bandages. Mijn bok wordt altijd gereden met een slof want anders wil hij niet aan de teugel. Ook zit mijn aansnoerneusriem heel strak zodat hij zijn mond niet meer open kan doen. Daarvoor heet het toch ook een aansnoerneusriem? Ook doe ik hem altijd heel hard slaan met de zweep want anders wil hij niet lopen. Ook rijd ik altijd zonder cap want ik ben toch de beste! En hij staat op hele dure hoefijzer s want dat klinkt zo mooi! Hij krijgt van mij ook altijd een heel mooi matje in zijn manen met van die roze strikjes! Verder krijgt hij ook altijd groentesoep want dat is goed. Of is het nou groentensoep? Ach wat maakt het uit.

is bonfire en anky ook iets?

Geen idee maar het klonk erg penny. Ben nog een beetje op zoek naar nieuwe woorden maar kan ze niet meer echt vinden.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 21:24

mandarijntje is toch plus?

Ik wilde vroeger een paard, maar dat mocht niet. Toen kocht ik maar een hele kleine pony. Eigenlijk pastte het niet, maar ik wilde zo graag rijden! Toen ging ik dressuur doen met die pony, ik kon meelopen als ik in het zadel zat. Ik heb nog wel een zadelmaker laten kijken, maar die kon daar niets aan veranderen, het lag er aan dat de pony te klein was volgens hem. Echt belachelijk! Kon ik er wat aan doen dat mijn voeten de grond raakte, ik mocht geen paard! Ik had al geprobeerd om haar paardenbrokken, biks en muesli te voeren, maar daar wordt ze niet groter van! Iemand gaf me de tip om lavendel in de stal te hangen, maar dat hielp ook niet!
In stap ging het nog wel, dan kunnen mijn voeten het prima bijhouden, maar in draf en galop gaat het te snel. Wijken gaat al helemaal niet, dan komen mijn voeten tussen haar benen in de knoop!
Ik vroeg me af of jullie nog wat rijtechnische tips hebben, ik heb al grondwerk geprobeerd, maar dat hielp niets, dan geeft ze alleen maar een bok! Daar werd ze niet groter van…. Ik zou met haar zo graag naar de OS willen gaan voor een wedstrijd en daar piaffe en passage willen doen en een pirouette! Sommige mensen zeggen dat ik moet stoppen met rijden en alleen nog maar moet longeren, maar daar is helemaal niets aan! De aanleuning is in orde, volgens mij instructrive moest ze dan lekker voorwaarts worden, maar dat doet ze niet! En ik trek nog wel zo hard om haar te laten negeven! Dat lukt ook.
Verder vroeg ik me ook af hoe ik de achterhand onder de voorhand kan krijgen?! Dat doet ze namelijk niet, maar het lijkt me ook wel lastig want dan gaan ze toch zitten?

Ik heb ook al geprobeerd met haar te springen trouwens, maar mijn voeten bleven achter de caveletti hangen natuurlijk.
Moet een paard trouwens peesbeschermers en springschoenen om hebben als ik ga springen? Want die heb ik niet. Kogelbeschermers wel, dus die kan ik wel om doen! Aan de voorbenen toch?

Verder wil ik nog even zeggen dat ik het heel erg leuk vind op bokt. De Moderator is soms heel streng, dat vind ik stom. Maar de nieuwsredactie, mids en het beheer zijn heel lief. In de wiki staat heel veel informatie!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 21:25

Even een copy/paste uit een ander topic:
Citaat:
We snappen dat jullie nieuwsgierig zijn hoe het nieuwe systeem werkt. Vinden we ok positief en uitzoeken hoe je PaardenPosts schrijft is een erg goed ding. Dat uittesten is iets dat we een paar dagen door de vingers kijken, het geeft het systeem ook de kans om zichzelf beter in te stellen.

Maar doe dit aub niet door eindeloos verhalen en lijstjes te herhalen of door losse woorden te plaatsen. De kans is groot dat het systeem dat op een gegeven moment door krijgt en hard af gaat straffen. Ook is het erg vervelend voor andere mensen die hetzelfde topic zitten te lezen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 21:28

Kan het systeem je afstraffen? _O-
Wat is anders de 1 april grap??

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 21:30

Afstraffen doordat het je PQ weer flink terugzet.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 21:32

Bart, kun je even reageren! Waarom wordt er op woorden die gaan over moderators e.d. ook PQ toegevoegd? DAt zegt toch niets over mijn paardenkennis?

Daarnaast, zie onderstaande post. Daarvoor krijg ik een hoop punten,maar is duidelijk geen hoog paardenniveau. Hoe ga je dit oplossen in de toekomst?

Ik wilde vroeger een paard, maar dat mocht niet. Toen kocht ik maar een hele kleine pony. Eigenlijk pastte het niet, maar ik wilde zo graag rijden! Toen ging ik dressuur doen met die pony, ik kon meelopen als ik in het zadel zat. Ik heb nog wel een zadelmaker laten kijken, maar die kon daar niets aan veranderen, het lag er aan dat de pony te klein was volgens hem. Echt belachelijk! Kon ik er wat aan doen dat mijn voeten de grond raakte, ik mocht geen paard! Ik had al geprobeerd om haar paardenbrokken, biks en muesli te voeren, maar daar wordt ze niet groter van! Iemand gaf me de tip om lavendel in de stal te hangen, maar dat hielp ook niet!
In stap ging het nog wel, dan kunnen mijn voeten het prima bijhouden, maar in draf en galop gaat het te snel. Wijken gaat al helemaal niet, dan komen mijn voeten tussen haar benen in de knoop!
Ik vroeg me af of jullie nog wat rijtechnische tips hebben, ik heb al grondwerk geprobeerd, maar dat hielp niets, dan geeft ze alleen maar een bok! Daar werd ze niet groter van…. Ik zou met haar zo graag naar de OS willen gaan voor een wedstrijd en daar piaffe en passage willen doen en een pirouette! Sommige mensen zeggen dat ik moet stoppen met rijden en alleen nog maar moet longeren, maar daar is helemaal niets aan! De aanleuning is in orde, volgens mij instructrive moest ze dan lekker voorwaarts worden, maar dat doet ze niet! En ik trek nog wel zo hard om haar te laten negeven! Dat lukt ook.
Verder vroeg ik me ook af hoe ik de achterhand onder de voorhand kan krijgen?! Dat doet ze namelijk niet, maar het lijkt me ook wel lastig want dan gaan ze toch zitten?

Ik heb ook al geprobeerd met haar te springen trouwens, maar mijn voeten bleven achter de caveletti hangen natuurlijk.
Moet een paard trouwens peesbeschermers en springschoenen om hebben als ik ga springen? Want die heb ik niet. Kogelbeschermers wel, dus die kan ik wel om doen! Aan de voorbenen toch?

Verder wil ik nog even zeggen dat ik het heel erg leuk vind op bokt. De Moderator is soms heel streng, dat vind ik stom. Maar de nieuwsredactie, mids en het beheer zijn heel lief. In de wiki staat heel veel informatie!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 21:33

Dat doet het systeem zelf? :oo
Hoelang blijft dat systeem dan?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 21:34

Biggers schreef:
Dat doet het systeem zelf? :oo
Hoelang blijft dat systeem dan?

dacht je dat er een moderator alle berichten zit bij te houden en zit te tellen hoe vaak je bepaalde woorden gebruikt om het handmatig te veranderen? Nah...

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 21:35

Amyyy schreef:
zou je je eigen verhaaltje willen maken? creatief zijn is niet moeilijk!

Ahh cool getal nu! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 21:36

Toptip: geloof nooit iets van wat het team op/om/nabij 1 april zegt.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 21:37

Asyaa schreef:
Toptip: geloof nooit iets van wat het team op/om/nabij 1 april zegt.

was die tegen mij bedoeld? Ik weet namelijk ook wel dat he teen grap is, maar des te leuker om te kijken of ik serieuze reacties van bart kan krijgen...

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 21:38

ja wat is +4 desty?
tap stap

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 21:40

Ik ben opeens nuttig :oo woow....

Nu moeten mensen me wel serieus gaan nemen <<)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 21:41

Vanaf morgen plaats Ik nuttige berichten.
Hoezo niet geloven.
Ik wil best geloven dat dit systeem blijft

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 21:42

en ik ben onnuttig! stap

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 21:42

+ één is s.tap ja

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 21:43

Ik ben het serieust, voor zover dat een woord is! <<)