Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chelle_dora schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen. Na 3 pagina's was ik er wel weer klaar mee.
Allemaal janken wat een trieste figuren er zijn op Poetsplaats, maar op bokt zijn er genoeg mensen die geen haar beter zijn.
Ik zit/zat ook op poetsplaats ja. Ik lees nu vooral bij, post niet meer actief. En tuurlijk zitten er rotte appels op.
Maar die zitten er hier op bokt ook genoeg en in dit topic lijkt het alsof zich er een hoop verzamelen..
Overal heb je vervelende mensen zitten. Op poetsplaats, maar op bokt net zo goed dus ik snap het schijnheilige gedoe niet zo. Moet de eerste persoon op bokt nog tegen komen die nog nooit in z'n leven een onvertogen woord over een ander heeft gezegd op bokt.
Joolien schreef:Kaartje zit ik nu te lezen maar t is wel erg veel stof. Samenvatting?
Lovely schreef:ElineS, het is en blijft ontiegelijk DOM om te denken dat er op internet iets vertrouwelijk besproken kan worden of dat je schaduwaccount niet ontdekt wordt. In de begintijd van bokt heb ik er zelf een experiment mee gedaan en binnen een mum van tijd had ik een pb van (dus best wel bemoeizieke) moderator in mijn inbox die het niet kon laten om mijn IP te checken. Dat was een leerzaam moment en bovendien leuk dat men zich zo makkelijk uit laat lokken. Niets is wat het lijkt, neem dat maar van mij aan.
Qimm schreef:het is er minder betuttelend, er valt niemand flauw als je eens zonder cap op je paard zit of wanneer je er een slof aan hebt hangen. En hoewel er een pennyhoek is zijn er geen heuse penny's
En eens in de zoveel tijd is er een lekkere rel en als alles er dan uit is wordt er een lekker borreltje gedaan in de kroeg en kan iedereen weer door 1 deur (meestal). Het is gewoon een gezellige verzameling mensen, lekker kleurrijk.
sanne83 schreef:Verder niets te beleven, volgens mij is er weinig discussie over paarden daar?
sanne83 schreef:Qimm schreef:het is er minder betuttelend, er valt niemand flauw als je eens zonder cap op je paard zit of wanneer je er een slof aan hebt hangen. En hoewel er een pennyhoek is zijn er geen heuse penny's
En eens in de zoveel tijd is er een lekkere rel en als alles er dan uit is wordt er een lekker borreltje gedaan in de kroeg en kan iedereen weer door 1 deur (meestal). Het is gewoon een gezellige verzameling mensen, lekker kleurrijk.
Dat heet gewoon een piepklein groepje mensen bij elkaar zoeken die allemaal dezelfde meningen hebben![]()
Ik heb er laatst heel lang zitten lezen (vooral "kaartje"), t'is echt beter dan goede tijden![]()
![]()
Niet alleen is dat hele Judd-verhaal natuurlijk niet waar (en mensen waren daar nog verbaasd over ook), maar de persoon erachter bestaat ook nog eens niet
Geeft maar weer aan hoe serieus je internet moet nemen![]()
Verder niets te beleven, volgens mij is er weinig discussie over paarden daar?
ElineS schreef:Lovely schreef:ElineS, het is en blijft ontiegelijk DOM om te denken dat er op internet iets vertrouwelijk besproken kan worden of dat je schaduwaccount niet ontdekt wordt. In de begintijd van bokt heb ik er zelf een experiment mee gedaan en binnen een mum van tijd had ik een pb van (dus best wel bemoeizieke) moderator in mijn inbox die het niet kon laten om mijn IP te checken. Dat was een leerzaam moment en bovendien leuk dat men zich zo makkelijk uit laat lokken. Niets is wat het lijkt, neem dat maar van mij aan.
Je hebt gelijk. Internet is nooit 100% betrouwbaar en anoniem. Het is super makkelijk om iets te achterhalen, willen mensen daar wat moeite voor doen. Maar dat word wel beseft door degenen (waaronder ik) die in het besloten deel posten.
Jannepauli schreef:sanne83 schreef:Verder niets te beleven, volgens mij is er weinig discussie over paarden daar?
Opmerkelijk: 19duizend900nogwat posten zijn op PP aan Bokt en Bokkers gewijd.. de overige onderwerpen halen weinig reacties - maximaal iets over de drieduizend ( maar da's een uitzondering) - tja, wat zegt dat? Ik vraag me af wat iemands mentaliteit is om op een ander forum posten van bokt en vooral de schrijvers van die posten af te zijken. Dat je op Bokt je mening niet zou kunnen geven zonder op je vingers getikt te worden is een kulargument - als je in staat bent om je mening op een nette manier te verwoorden en met argumenten kunt aankomen, dan ben je hier vrij om te zeggen wat je wilt.
Ach ja, zo krijgt ( of zoekt) iedereen het forum dat hij|zij verdient.
Citaat:Idd. Daar worden termen gebruikt zoals 'die spoort echt niet' en 'wat een triest figuur' en 'volgens mij is ze stiekem gewoon een jongetje'. Dat vind ik getuige van weinig respect, heeft imo niks met een gezonde discussie voeren te maken.
papagroom schreef:Citaat:Idd. Daar worden termen gebruikt zoals 'die spoort echt niet' en 'wat een triest figuur' en 'volgens mij is ze stiekem gewoon een jongetje'. Dat vind ik getuige van weinig respect, heeft imo niks met een gezonde discussie voeren te maken.
Als je het daarover eens bent.....hoef je ook geen discussie te voeren....
Maar als ik iemand een takketrol vind,moet ik dat toch gewoon kunnen zeggen,,,,,als jij mij dan vervolgens een ongelikte beer vind heb ik dat maar te pikken
papagroom schreef:we hebben het niet over omgang ,maar het bespreken van iets of iemand.....als jullie Frans Bouwer een Kamper vinden....nou is tie dat toevallig ook ....mag je dat gerust zeggen,en ook hij zal dat niet lezen of zich verdedigen.....vertel mij...wat is het verschil.....overigens hanteren we wel de regel....wie uitdeelt,moet ook kunnen incasseren......Naar mijn mening wordt er overigens een stuk minder negatief geouwehoert als hier op bokt hoor....met name in de foto topics.......je zult maar een rij topic op bokt openen,om dat je trots bent op je paardje ,en hoe het gaat.....een komentaar dat er dan vaak los barst....en werelijk waar,dat ben ik op PP nog niet tegen gekomen....men laat elkander dus wel degelijk in zn waarde.
papagroom schreef:Citaat:Idd. Daar worden termen gebruikt zoals 'die spoort echt niet' en 'wat een triest figuur' en 'volgens mij is ze stiekem gewoon een jongetje'. Dat vind ik getuige van weinig respect, heeft imo niks met een gezonde discussie voeren te maken.
Als je het daarover eens bent.....hoef je ook geen discussie te voeren....
Maar als ik iemand een takketrol vind,moet ik dat toch gewoon kunnen zeggen,,,,,als jij mij dan vervolgens een ongelikte beer vind heb ik dat maar te pikken