Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liesjecryos schreef:Duke schreef:Nee hoor. Niet dat ik weet in ieder geval.
Volgens mij wel hoor.
laetitia schreef:Pff Leandros, dat is ook erg naar. Daarom zou ik graag zien dat berichten ouder dan 2 jaar gewoon verwijderd worden van Bokt. Is totaal niet meer relevant toch?
Ben nu erg voorzichtig, zeker als je bedenkt dat zelfs je werkgever via omwegen je kan traceren.
Zo zag ik laatst bij Tros Radar dat een meisje een stage is misgelopen om foto's die zij op haar facebook had gezet. Het stagebedrijf heeft voor haar toelating eerst haar facebookpagina bekeken en naar aanleiding van vakantiefoto's is zij uiteindelijk geweigerd.
Dus wees bewust van wat je openbaar maakt!
Zinzi_jewel schreef:Ik zoek stiekem best vaak op bokt ! Zo ook naar en vrij jong paard wat een kennis van me had gekocht ! Had t vermoeden dat ze al veel eigenaren gehad had . OP bokt vondt ik er al 3 terug en dat voor een kwpn uit de A jaargang ....
laetitia schreef:Pff Leandros, dat is ook erg naar. Daarom zou ik graag zien dat berichten ouder dan 2 jaar gewoon verwijderd worden van Bokt. Is totaal niet meer relevant toch?
Ben nu erg voorzichtig, zeker als je bedenkt dat zelfs je werkgever via omwegen je kan traceren.
Zo zag ik laatst bij Tros Radar dat een meisje een stage is misgelopen om foto's die zij op haar facebook had gezet. Het stagebedrijf heeft voor haar toelating eerst haar facebookpagina bekeken en naar aanleiding van vakantiefoto's is zij uiteindelijk geweigerd.
Patriess schreef:laetitia schreef:Pff Leandros, dat is ook erg naar. Daarom zou ik graag zien dat berichten ouder dan 2 jaar gewoon verwijderd worden van Bokt. Is totaal niet meer relevant toch?
Vind ik echt een mega goed idee
Duke schreef:liesjecryos schreef:Duke schreef:Nee hoor. Niet dat ik weet in ieder geval.
Volgens mij wel hoor.
Ik ben nu ernstig in twijfel gebracht. Ik zou het echt niet weten, want heb dit nooit aan de hand gehad om dit uit te zoeken. Heb even getemd met de vraag of een andere mod hier uitleg op kan en wil geven.