emirr schreef:spatter schreef:emirr al weer 46 jaartjes jong
Jeeeetje.. Jij bent wel héél oud!
(ik 45)
en bedankt

ik voel me nog piep, rij nog steeds jonge paarden in en ga ook vrolijk op wedstrijd
mooi paard heb je trouwens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Surprise_Boy schreef:Probeer de lol ervan in te zien, reltopics zijn best grappig!![]()
En tja, Bokt is gewoon een inmens groot forum, daar zitten altijd wel rare mensen, of penny's of wat dan ook...
Probeer erom te lachen, geloof me, dat doe ik ook altijd, ergens heeft het wel humor! En ja, tuurlijk vervelen sommige reacties na een tijdje, niet doorlezen dus!maar soms heb je genoeg aan 1 of 2 regels, in plaats van een heel verhaal... kort maar krachtig!
mirmar schreef:Hallo!
Heb zelf allang een account op Bokt maar reageer pas sinds kort eigenlijk.
Moet zeggen dat ik het allemaal ook lang nog niet door heb hoor, vooral het teruglezen van berichten vind ik moeilijk, alle data lijken door elkaar te staan dan, zal wel een kwestie van wennen zijn misschien.
Zie zelf ook weleens topics langskomen waar ik mijn vraagtekens bij heb maar dan reageer ik gewoon niet, ieder heeft zijn of haar mening vind ik en iedereen in zijn waarde laten daarmee, denk dat het dan het gezelligst blijft, tis altijd jammer als mensen elkaar de grond in gaan trappen.
Even offtopic: ts heb even in je profiel gespiekt en je komt me bekend voor, volgens mij zit jij in showteam Alegria, of niet?
mirmar schreef:Jazeker, mijn vriendin rijdt erin, die ken jij ook wel, Cindy. En hoop volgend jaar mijn knul ook mee te kunnen nemen erheen, maar moet ff kijken hoe het loopt met hem, is nog een jonge knul.
emirr schreef:MoonChloe schreef:Ach meissie wat vervelend
Jee jee, wat een frustratie......
Psies. Dit bedoel ik.
Je geeft een prima voorbeeld van wat ik bedoel. Zinloze oneliner die indien mogelijk ook nog beledigend is.
Als je niks nuttigs te zeggen hebt of het onderwerp boeit je niet, ga dan gewoon weer wat anders lezen.
mayniac_val schreef:Een nuttige aanval die ook nog beledigend is? Sorry hoor, jij kijkt op mij neer omdat ik 21 benDat is pas beledigend.
emirr schreef:Oooh, ben jij dat... Ja, nu heb ik het weer teruggevonden en nu schaam ik me wel dat ik jou als voorbeeld heb gebruikt. Sorry. Je pakt het wel heel sportief op!
Deze opmerking was me zó verkeerd gevallen. "Wij" (ik denk dat ik spreek uit naam van een hele hoop trotse Andalusier-fans) vinden juist al dat behang zo geweldig. Er wordt op gespaard en mee geshampood en getut tot en met. Kost een heleboel moeite om ze mooi te houden. Ik zou me dus heel goed voorstellen dat zo'n opmerking die bokster ook verkeerd zou kunnen vallen. Zij zei er verder niets over en dat verbaasde me (omdat ik nu eenmaal vanuit mijn oogpunt denk).
Maar... nu ik hier een stuk of wat pagina's verder ben, bedenk ik me dat jij misschien die bokster wel heel goed kent. Je misschien wel een geintje maakt... Het haar misschien inderdaad helemaal niet uitmaakt. Je weet het gewoon niet. Mij schoot het in ieder geval wel verkeerd. Haha.