Bokt zó moeilijk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:26

emirr schreef:
spatter schreef:
emirr al weer 46 jaartjes jong :D

Jeeeetje.. Jij bent wel héél oud!

(ik 45)

en bedankt :D
ik voel me nog piep, rij nog steeds jonge paarden in en ga ook vrolijk op wedstrijd

mooi paard heb je trouwens :j

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:26

Surprise_Boy schreef:
Probeer de lol ervan in te zien, reltopics zijn best grappig! :P
En tja, Bokt is gewoon een inmens groot forum, daar zitten altijd wel rare mensen, of penny's of wat dan ook...
Probeer erom te lachen, geloof me, dat doe ik ook altijd, ergens heeft het wel humor! En ja, tuurlijk vervelen sommige reacties na een tijdje, niet doorlezen dus! :Y) maar soms heb je genoeg aan 1 of 2 regels, in plaats van een heel verhaal... kort maar krachtig! ;)

Rel topics en Totilas topics...... _/-\o_

Het is gewoon " deal with it or leave" . Maar TS ik ben het eigenlijk wel met je eens, vroeger was bokt veel leuker, nu is er alleen maar gezeik en gunt men het licht in de ogen vaker niet dan wel.

indiaJarig

Re: Bokt zó moeilijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:29

mooie plaatjes van Zam wil ik graag,
denk dat Q heel erg op hem lijkt...

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 20:33

mirmar schreef:
Hallo!
Heb zelf allang een account op Bokt maar reageer pas sinds kort eigenlijk.
Moet zeggen dat ik het allemaal ook lang nog niet door heb hoor, vooral het teruglezen van berichten vind ik moeilijk, alle data lijken door elkaar te staan dan, zal wel een kwestie van wennen zijn misschien.
Zie zelf ook weleens topics langskomen waar ik mijn vraagtekens bij heb maar dan reageer ik gewoon niet, ieder heeft zijn of haar mening vind ik en iedereen in zijn waarde laten daarmee, denk dat het dan het gezelligst blijft, tis altijd jammer als mensen elkaar de grond in gaan trappen.

Even offtopic: ts heb even in je profiel gespiekt en je komt me bekend voor, volgens mij zit jij in showteam Alegria, of niet?

Ja :j . De link staat steeds onder mijn bericht. Ken jij Alegria?

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 20:36

india schreef:
mooie plaatjes van Zam wil ik graag,
denk dat Q heel erg op hem lijkt...

Hé, jij hebt net je foto's in je profiel aangepast? Ik ging net vragen waarom hij er niet bij stond. Hij is mooi zeg! Leuk dat hij zo goed gaat. De duinen in. Ik ben jaloers!
Ik stuur je wel wat foto's via pb.

mirmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:37

Jazeker, mijn vriendin rijdt erin, die ken jij ook wel, Cindy. En hoop volgend jaar mijn knul ook mee te kunnen nemen erheen, maar moet ff kijken hoe het loopt met hem, is nog een jonge knul :) .

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 20:43

mirmar schreef:
Jazeker, mijn vriendin rijdt erin, die ken jij ook wel, Cindy. En hoop volgend jaar mijn knul ook mee te kunnen nemen erheen, maar moet ff kijken hoe het loopt met hem, is nog een jonge knul :) .

Ja, natuurlijk ken ik Cindy :D Ha, die rijdt altijd mooi voorop!
Nieuwe goeie teams zijn altijd welkom natuurlijk ;) Ik ben heel benieuwd. Heb je een foto van je jonge knul?

mirmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:54

Klopt idd, rij altijd met haar buiten en sinds kort zondags met mijn ventje samen met haar andere paardje, Kiwi, die ken je denk ik ook wel, of niet?
Wil de van mij volgend jaar beetje overal mee naar toe gaan nemen als het meezit, hij kan nogal heet zijn met andere paarden soms, dat moet ik nog een beetje onder de duim zien te krijgen zeg maar.
Heb wel een foto maar niet een super duidelijke.
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 20:59

Ja, Kiwi ken ik ook wel. Leuk paard, prachtig! Ook wel behoorlijke heethoofd soms. Ik zou hem niet aan kunnen. Cin gelukkig wel ;)
Mooi jouw paard! Heeft zo behoorlijk wat weg van Nirvano. Zijn ze ook familie?

mirmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:03

Jaaa, Kiwi is een dondersteen, maar wel heel braaf hoor, in het begin was ie veel erger, vandaar dat ik mijn mannetje ook even aan wil kijken in de hoop dat ie ook zoveel rustiger wordt.
Haha, grappig dat je dat zegt, klopt idd hoor, ze hebben dezelfde moeder. Leuk dat dat zo duidelijk te zien is door een ander, vind het zelf namelijk wel meevallen hoe ze op elkaar lijken, vind Nirvano veel mooier!
Hoop dat Mauro ook zo relaxed wordt maar zal wel beetje tijd overheen gaan, ach hij wordt volgend jaar pas 6 dus heb nog even te gaan.

indiaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 22:28

Wat leuk allemaal anda s bij de ouwe bokken. Vind die van jullie ook mooi. Zou ook wel mee willen naar allegria maar dat is echt te ver weg. Heb net mijn profiel off aagepast liep erg achter op de feiten bij allegria zit ook nog een broer van q van zijn moeders kant een bruine van 8 jr of zo

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 22:49

Dat zou Saetero kunnen zijn.

joke165

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 22:49

Leuk een ouwe bokken topic :-). Ze zijn er wel maar je moet even zoeken.

indiaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 23:04

Zou best kunnen vond hem heel lek stond zo stoer te kijken toen ik voor Q kwam kijken. En later bleek het zijn broer te zijn en pa en ma stonden aan de andere kant allemaal even leuk. Q WAS NOg heel puppie toen ik hem kocht ik heb hem puur op zijn family uiterlijk gekocht .en nu is ie al heel veel volwasener opeens.

Wat voor andas hebben jullie? Zijn niet heel veel foto.s in jullie profiel? Hoe oud wat voor ruin hengst? Hoe lang hebben jullie ze

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 00:03

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-11 00:12

Kijk... effe mijn rollator pakken: ben onderweg!

mirmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 10:34

Klopt india, moet nodig nog wat foto's maken eigenlijk maar neem er de tijd niet voor, zonde eigenlijk, maar goed.
Die van mij wordt 15 april van volgend jaar 6.
Paps is Fauno II mams is Golfa II, is nog hengst heb hem vanaf zijn 2e jaar.
Is ook heel lang puppie geweest en is er nog niet helemaal maar komt mede doordat ik nog niet echt heel intensief met hem bezig ben geweest, pas na de keuring echt begonnen eigenlijk.
Toch is er wel snel verschil gekomen maar bespiering wordt nu weer minder omdat ik weinig kan rijden ivm het weer, hoop het rijden snel weer volledig te kunnen oppakken.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 15:57

emirr schreef:
MoonChloe schreef:
Ach meissie wat vervelend :\

Jee jee, wat een frustratie......

:j Psies. Dit bedoel ik.

Je geeft een prima voorbeeld van wat ik bedoel. Zinloze oneliner die indien mogelijk ook nog beledigend is.

Als je niks nuttigs te zeggen hebt of het onderwerp boeit je niet, ga dan gewoon weer wat anders lezen.

Een nuttige aanval die ook nog beledigend is? Sorry hoor, jij kijkt op mij neer omdat ik 21 ben :') Dat is pas beledigend.

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-11 16:15

mayniac_val schreef:
Een nuttige aanval die ook nog beledigend is? Sorry hoor, jij kijkt op mij neer omdat ik 21 ben :') Dat is pas beledigend.

Nee hoor. Als je het hele topic goed had gelezen, dan had je kunnen begrijpen dat ik in het eerste stukje bedoelde dat ik graag tussen mijn soortgenoten wil zitten. De ouwe grijze bokken.
Ik heb het niet over een nuttige aanval die ook nog beledigend is, maar over zinloze oneliners.
Ik kijk helemaal niet op jou neer omdat je 21 bent, dat heb ik nergens gezegd.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 16:42

emirr schreef:
Oooh, ben jij dat... Ja, nu heb ik het weer teruggevonden en nu schaam ik me wel dat ik jou als voorbeeld heb gebruikt. Sorry. Je pakt het wel heel sportief op!
Deze opmerking was me zó verkeerd gevallen. "Wij" (ik denk dat ik spreek uit naam van een hele hoop trotse Andalusier-fans) vinden juist al dat behang zo geweldig. Er wordt op gespaard en mee geshampood en getut tot en met. Kost een heleboel moeite om ze mooi te houden. Ik zou me dus heel goed voorstellen dat zo'n opmerking die bokster ook verkeerd zou kunnen vallen. Zij zei er verder niets over en dat verbaasde me (omdat ik nu eenmaal vanuit mijn oogpunt denk).

Maar... nu ik hier een stuk of wat pagina's verder ben, bedenk ik me dat jij misschien die bokster wel heel goed kent. Je misschien wel een geintje maakt... Het haar misschien inderdaad helemaal niet uitmaakt. Je weet het gewoon niet. Mij schoot het in ieder geval wel verkeerd. Haha.

Nee hoor ik ken haar niet :) , maar vandaar dat ik ook zei dat de context anders was dan jouw openingspost.
Ik had haar eerst gecomplimenteerd met het paard, de leuke foto's, en daarna de 'grappige' opmerking dat ik geen fan ben van het behang - en het er af zou halen.
Ik vind bijvoorbeeld ook Tinkers superleuke dieren, alleen al dat haar.. :D Hahaha.
Maar als zij er zich daar dusdanig beledigt onder zou voelen, dan had ik wel mijn excuses gemaakt.

Maar verder begrijp ik wel wat je bedoeld hoor. Ik heb expres geen informatie in mijn profiel omdat naar mijn ervaring mensen op Bokt je daar op pakken.
Is het niet je leeftijd, dan zijn het wel de foto's, of je opleidingskeuze of je werk. (Weet ik uit eigen ervaring..) :7

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 23:11

Mijn god, waar mensen zich tegenwoordig al druk om maken :=

Sorry hoor, maar wat wil je nou bereiken met dit topic? Iedereen onder de 25 blokkeren? Dan kun je denk ik zo 3 kwart van bokt verwijderen en is het heeeeeel rustig :=

Als je suggesties hebt voor de zoekfunctie of wat dan ook, pb dan een mod ofzo...

En verder over frustraties over medebokkers:
Ergert u niet, verwondert u slechts

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 23:16

Marjoow, misschien moet je ook even lezen wat TS schrijft... Zou handig zijn...

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 23:17

MamboBeach schreef:
Marjoow, misschien moet je ook even lezen wat TS schrijft... Zou handig zijn...

Dat heb ik gedaan.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 23:20

Wat zegt TS dan?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 23:21

Zal ik even de OP voor je kopieren? Man doe niet zo moeilijk :=