Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vikki schreef:*reikt Cody een potje advil aan* de discussie in dit topic begint zo langzaam idd tot duizelingen te leiden... heb ik gelijk als ik zeg dat we vast kunnen stellen dat er in dit geval een uitzondering is gemaakt omdat nergens duidelijk omschreven stond dat een schaduwaccount tijdens een tijdelijke ban kan leiden tot een permanente ban... en dat bij deze schaduwaccounts tijdens een ban absoluut verboden zijn...en schaduwaccounts eigenlijk gewoon in het algemeen verboden zijn... (met misschien een uitzondering als iemand de eigen oorspronkelijke account niet kan gebruiken en deze persoon hier over een pb naar Bart wil sturen...?)
gijsenkim schreef:ik denk dat het grootste verschil tussen de permanente ban van steef en de permanente ban van andere is dat die andere permanent gebanned zijn door hun gedragingen en steef door het aanmaken van een schaduwaccount (wat die andere natuurlijk ook al zullen hebben) Ik vind dat nogal een verschil.
Citaat:Als je nou kijkt wat steef geschreven heeft en wat die andere twee geschreven hebben dan zit daar nogal een verschil tussen
Cody schreef:Er zit namelijk nogal een verschil tussen het terugdraaien van een ban die gegeven is voor het postgedrag van users, of eentje puur omdat iemand een schaduwaccount heeft.
Daar is volgens mij nog nooit iemand permanent om gebannen op zijn andere account.
Sypheron schreef:Een gewone schaduwaccount idd niet, maar daar gaat het hier niet om, het gaat om het ontwijken van een ban, niet om alleen het maken van een schaduwaccount, en ik denk dat iedereen wel zo slim is dat dat niet de bedoeling is.