Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anya schreef:de cap-opmerkingen zijn meer van 'moraalridders die vinden dat ze er altijd wat van moeten zeggen'.
aerdenhout1 schreef:Dit is exact wat ik bedoel en ik probeer daar toch regelmatig wel even aan te denken, als ik een leuk topic tegen kom.En ik hoop dat ik terecht commentaar geef op de HAW topics waarbij het niet zo fijn gaat en toch net zo vaak mensen de hemel in prijs als ik zie dat het fijn loopt!?
KoudbloedKim schreef:Thoraklover, ik ken jou verder persoonlijk niet, maar ik moet dan toch mijn reactie even beter toelichten.
Je hebt jonge kinderen van 14, en jong volwassenen van 14..
De één speelt nog met barbies en de ander heeft verkering..
Maar als je een topic aanklikt, dan kun je dat niet zien..
Lonan schreef:Iemand die zich betweterig opstelt.![]()
Kijk ik kan wel tegen iedereen zeggen "doe je cap op" maar ik weet dat dat niet werkt. Ik zou vroeger ook gedacht hebben "flikker op, dat bepaal ik zelf" dus dat doe ik bewust ook niet.
Maar vaak zijn het wel goed bedoelde adviezen.
Er is ook verschil tussen lezen en het tegen iemand zeggen, dan heb je er een uitdrukking, een stem en een gezicht bij.
Iets lezen kun je op verschillende manieren, soms is het niet eens slecht bedoeld maar word dat wel zo gelezen.
Ik heb ook wel eens een sarcastisch grap gemaakt, ik vond hem zelf erg leuk(vond het zelfs zelfspot) Maar een ander begreep hem helemaal verkeerd. Dus daar kregen we woorden over..terwijl ik de grap had gezegt in reallife ze waarschijnlijk mee zouden lachen.
Dit heb ik namelijk nooit gezegd..Citaat:ik kan niet full-time op bokt iedereen een berichtje sturen om aardig te zijn.
KoudbloedKim schreef:Ik vind wel dat je een beetje extreem reageert met deze zin;Dit heb ik namelijk nooit gezegd..Citaat:ik kan niet full-time op bokt iedereen een berichtje sturen om aardig te zijn.
KoudbloedKim schreef:Sabinee__: Wie heeft het over ieder topic?
Maar inderdaad, ik maak bijna dagelijks wel tijd vrij om iemand een complimentje te geven.