Kan iemand dat ongevraagde mee naar efteling weghalen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 14:02

Suuskipje schreef:
@ cavaletti
Beetje kinderachtig om, als ik over jouw onderschrift een opmerking maak dan zo'n reactie te geven over de mijne. Die van mij was dan nog ontopic ;)

Maar eerlijk, geef nou eens aan waarom je dit topic geopent heeft, is dit geweest door dat EA topic en je daarom nogal gepikeerd was en toen die rode lettertjes zag en totaal over de rooie ging?

En het wordt er neit bijgehaald, je zet zelf een opmerking over het EA systeem in je beginpost, maak de kat wijs dat dit dan niet de typische druppel was die de emmer deed overlopen bij jou.

Nee dat is het niet eens want dat EA verhaal loopt al tijden. Ik vond gewoon vanmorgen ineens een tekst in mijn boktgedeelte waarvan ik totaal niet wist waar het vandaan kwam en wat ik ermee moest. Toen heb ik mijn topic geopend en bleek het een boktaktie te zijn. Dan gaan de haren overeind staan bij mij want ik heb hier niet om gevraagd en blijkbaar kan iemand zo ineens een tekst onder mijn boktnaam zetten. Dan reageren er een paar mensen en ga je er over nadenken en gaan de haren NOG verder overeind staan want dan blijkt het een reclame stunt te zijn op een manier die echt niet kan, want het is spam en dan komt langzaam het EA verhaal op duiken omdat daar nou juist dit soort dingen worden geboycot.

Oh en over je onderschrift: laat mij ook eens een keer kattig zijn hahaha dat mag ik anders nooit.

Fenne_Ponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:08

Saaams schreef:
Ik heb erop geklikt, en gezegd 'Ik ben er de 17e niet bij' o.o

Ik ook:)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:11

Spam vind ik het niet, spam zie ik als penisvergroters ed die je in je mail krijgt. Dit is wel iets wat emt bokt te maken heeft en je zit op bokt. IMO is het meer de actie onder de aandacht brengen en degebnen die het georganiseerd hebben denken natuurlijk hoe meer hoe beter!
Het was bedoeld als iets vrolijks en leuks voor heel bokt en ik geloof niet dat het bedoeld is om iemand mee voor de schenen te schoppen.

Verder vraag ik me af wat het doel van dit topic is, dat Bart zegt 'oh sorry ik haal het gelijk weg'?
of was het meer gewoon een hoop gezeur.
Nogmaals ik vind nog steeds dat je hier als gebruiker geen inspraak hebt, je betaald er niet voor dus dat recht heb je niet. Zelfde voor alle webshops en fotograven hier op bokt, die maken mooi reclame in hun onderschrift en hoeven er volgens mij niets voor te betalen. Dat is mooi toch?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:12

cavaletti schreef:
Dan reageren er een paar mensen en ga je er over nadenken en gaan de haren NOG verder overeind staan want dan blijkt het een reclame stunt te zijn op een manier die echt niet kan, want het is spam en dan komt langzaam het EA verhaal op duiken omdat daar nou juist dit soort dingen worden geboycot.

Dat is geen feit maar jouw mening. Ik vind het persoonlijk geen spam, Bokt bestaat 10 jaar, er is een grote Boktmeeting georganiseerd (NIET door de beheerders maar door de gebruikers!!), er is dus een feestje te vieren. Maar prima toch als je er niet bij wil zijn, alleen om daar nou zo'n enorme heisa over te maken vind ik echt wat overdreven hoor.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 14:13

Suuskipje schreef:
Spam vind ik het niet, spam zie ik als penisvergroters ed die je in je mail krijgt. Dit is wel iets wat emt bokt te maken heeft en je zit op bokt. IMO is het meer de actie onder de aandacht brengen en degebnen die het georganiseerd hebben denken natuurlijk hoe meer hoe beter!
Het was bedoeld als iets vrolijks en leuks voor heel bokt en ik geloof niet dat het bedoeld is om iemand mee voor de schenen te schoppen.

Verder vraag ik me af wat het doel van dit topic is, dat Bart zegt 'oh sorry ik haal het gelijk weg'?
Nogmaals ik vind nog steeds dat je hier als gebruiker geen inspraak hebt, je betaald er niet voor dus dat recht heb je niet. Zelfde voor alle webshops en fotograven hier op bokt, die maken mooi reclame in hun onderschrift en hoeven er volgens mij niets voor te betalen. Dat is mooi toch?

Dat Bart dat ergens plaatst moet hij zelf weten, maar ik vind het niet kunnen dat je dat bij elke bokker in zijn Privat Space doet. Hij heeft daar niets te zoeken. Of hij nou de baas is of niet.
Al plaatst hij op elke pagina banners of zet hij het weet ik veel waar. Maar NIET ongevraagd in "mijn" stukje.

Rinske

Re: Kan iemand dat ongevraagde mee naar efteling weghalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:16

Gadsamme, maak je niet zo druk zeg. Internet is sowieso niet private.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:17

cavaletti schreef:
Suuskipje schreef:

Dat Bart dat ergens plaatst moet hij zelf weten, maar ik vind het niet kunnen dat je dat bij elke bokker in zijn Privat Space doet. Hij heeft daar niets te zoeken. Of hij nou de baas is of niet.
Al plaatst hij op elke pagina banners of zet hij het weet ik veel waar. Maar NIET ongevraagd in "mijn" stukje.

Jouw stukje? Wat is er dan precies van jou bij.
Het forum is eigendom van eht beheer en die mogen doen en laten met het forum wat ze willen imo, wij betalen er niet voor dus we hebben in feite geen eigen stukje.

Rensjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:17

sja.. tis maar net waar je een probleem van wil maken.. :o

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 14:18

Suuskipje schreef:
cavaletti schreef:

Het forum is eigendom van eht beheer en die mogen doen en laten met het forum wat ze willen imo, wij betalen er niet voor dus we hebben in feite geen eigen stukje.

Daarom staat het ook tussen haakjes want ik weet niet hoe je het anders noemt.
Dus omdat iemand beheerder is van een forum mag maar alles ZO gedaan worden. Dat is fijn om te weten, dan weten we waar we aan toe zijn. Dus alleen bij iets waar je voor betaald heb je zeggenschap? Waar moet het heen in deze wereld als de jeugd er zo over denkt. Wat een opvoeding geven ze tegenwoordig.
Laatst bijgewerkt door cavaletti op 12-04-11 14:21, in het totaal 2 keer bewerkt

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:19

Jij maakt je wel erg druk om iets waar je je niet druk om maakt Suuskipje :+

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:21

En jullie maken je druk om niets ;) ben het helemaal met suuskipje eens
mennnn get a life!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:23

Kiwipitje schreef:
Jij maakt je wel erg druk om iets waar je je niet druk om maakt Suuskipje :+

Nah ik ben gewoon een hele irritante doordrammer :D en gek op dit soort discussies :)

Ik probeer gewoon een beetje de TS te begrijpen maar dat lukt nog niet erg.
Zeker nu ze mijn opvoeding erbij gaat halen, geloof niet dat mij ouders hier wat mee te maken hebben.
Dit is niet iets wat de jeugs van tegenwoordig zomaar beschouwd denk ik, dacht juist dat de jeugd van tegenwoordig steeds meer jat en dat soort ongein.
Dit is gewoon mijn mening heeft niets te maken met de opvoeding die ik genoten heb.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:28

miccamaaike schreef:
En jullie maken je druk om niets ;) ben het helemaal met suuskipje eens
mennnn get a life!
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Jij zit in een topic over iets waar je je zogenaamd niet druk over maakt. Maar stiekem wel natuurlijk.. anders zou je dit ook niet posten :+

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:29

Uh nou ik maak me er echt niet druk om hoor... ik vind deze discussie gewoon wonderbaarlijk... snap echt niet waar mensen zich druk over kunnen maken. Wees blij met bokt en als je niet tevreden bent, zoek een ander forum zou ik zo zeggen... (kijk daar kan ik me misschien dan wel een beetje druk over maken, mensen die alleen maar lopen te zeuren over wat er niet goed is... kom er dan ook gewoon niet!)

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:31

Suuskipje schreef:
cavaletti schreef:
[Dat Bart dat ergens plaatst moet hij zelf weten, maar ik vind het niet kunnen dat je dat bij elke bokker in zijn Privat Space doet. Hij heeft daar niets te zoeken. Of hij nou de baas is of niet.

_/-\o_

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 14:38

Als ik me er nou druk over maak, en jullie maken je druk omdat ik me er druk over maak. Dat snap ik dan nog minder want als jullie niet snappen dat ik me druk maak snap ik niet waarom jullie je druk maken omdat ik me druk maak?

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:39

Nogmaals cavaletti ik maak me niet druk, ik ben gewoon fan van discussies :) en ik probeer je gedachtegang door te krijgen, maar moet eerlijk zeggen dat je me wel beledigd hebt met de opmerking naar mijn opvoeding toe.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:40

Och het was me nog niet eens opgevallen!
Het is dat jullie het nu zeggen

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:41

Zolang je er niet voor betaald is hier niks van "jouw" :D
Alleen van Bart en Eline, die betalen er namelijk wel voor. ;)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:42

youngster schreef:
Zolang je er niet voor betaald is hier niks van "jouw" :D
Alleen van Bart en Eline, die betalen er namelijk wel voor. ;)
:')

:(:)

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:45

Wat dacht je van de servers enzo? ;)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:46

youngster schreef:
Wat dacht je van de servers enzo? ;)

ik wilde net zeggen!
Die zullen vast niet goedkoop zijn en wat denk je van de uren arbeid die erin gaan zitten?

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 14:46

Suuskipje schreef:
Nogmaals cavaletti ik maak me niet druk, ik ben gewoon fan van discussies :) en ik probeer je gedachtegang door te krijgen, maar moet eerlijk zeggen dat je me wel beledigd hebt met de opmerking naar mijn opvoeding toe.

Hoezo voel je je beledigd dan? het was niet over jouw persoonlijke opvoeding, dat staat er ook niet, het ging om de opvoeding in het algemeen. Kreeg een beetje een nare smaak in mijn mond over je stukje dat alleen betalende mensen zeggenschap hebben. Er kwamen een paar voorbeelden in me op waarbij je toch niet blij moet zijn dat die "betalende" mensen maar kunnen doen en laten wat ze willen.

Maar nogmaals, je hoeft je niet te vinden in mijn openingspost, dat vraag ik ook niet. Ik wil gewoon die tekst niet en vind het prima als jij er wel blij mee bent. Het is alleen een beetje onfatsoenlijk om het "zomaar" te doen. Of je nou betaald, niet betaald, de baas bent of een arme bokker. Mijn vraag was of het weg kon omdat ik er niet van gediend was.
Laatst bijgewerkt door cavaletti op 12-04-11 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:47

Lees anders eerst eens even op de vorige pagina over de advertentie inkomsten. Denk je echt dat zij er een cent op achteruit gaan? Ik weet wel zeker van niet!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:47

Kinderen kinderen. Het gaat hier om een dagje Efteling he? Moet er dan zo persoonlijk worden gedaan? Je even lekker druk maken is prima, maar trek het niet zo ver door.