Suuskipje schreef:@ cavaletti
Beetje kinderachtig om, als ik over jouw onderschrift een opmerking maak dan zo'n reactie te geven over de mijne. Die van mij was dan nog ontopic
Maar eerlijk, geef nou eens aan waarom je dit topic geopent heeft, is dit geweest door dat EA topic en je daarom nogal gepikeerd was en toen die rode lettertjes zag en totaal over de rooie ging?
En het wordt er neit bijgehaald, je zet zelf een opmerking over het EA systeem in je beginpost, maak de kat wijs dat dit dan niet de typische druppel was die de emmer deed overlopen bij jou.
Nee dat is het niet eens want dat EA verhaal loopt al tijden. Ik vond gewoon vanmorgen ineens een tekst in mijn boktgedeelte waarvan ik totaal niet wist waar het vandaan kwam en wat ik ermee moest. Toen heb ik mijn topic geopend en bleek het een boktaktie te zijn. Dan gaan de haren overeind staan bij mij want ik heb hier niet om gevraagd en blijkbaar kan iemand zo ineens een tekst onder mijn boktnaam zetten. Dan reageren er een paar mensen en ga je er over nadenken en gaan de haren NOG verder overeind staan want dan blijkt het een reclame stunt te zijn op een manier die echt niet kan, want het is spam en dan komt langzaam het EA verhaal op duiken omdat daar nou juist dit soort dingen worden geboycot.
Oh en over je onderschrift: laat mij ook eens een keer kattig zijn hahaha dat mag ik anders nooit.